hoi iedereen,
Ik ben een jongen van 16 jaar(17 wordend).
Ik had namelijk een vetpercentage van 17.3% , en dit was iets te hoog volgens mijn trainers,
Dus begon ik op mijn voeding te letten en nu heb ik een vetpercentage van zo'n 13-14 %.(Ik zou zeker onder de 12 moeten zitten)
ik zou graag een sixpack hebben voor de zomer begint.
Ik speel voetbal op nationaal niveau, ik train 6x per week anderhalfuur tot 2uur een half.
Na mijn training doe ik een cardio training ( Crazy 1 Min Home Cardio Workout - How Many Rounds Can You Do? - YouTube )
ik ben 1m80 en weeg 74-76 Kg. ( dit varieerd dagelijks...)
mijn voedingsschema momenteel houd in :
ontbijt: weight care shake(maaltijdvervanger)
10uur: stuk fruit of een proteine koek.
12 uur : soms soep, met 5x volkorenbrood met : kaas of kipfillet.
15:00 : havermout gemengd in 2 magere yoghurtjes van danone.
17:00 : avondmaaltijd
21:00: stuk fruit / 3 boterhammen met choco.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen om me een gestructureerd voedingsschema te geven, ik ben namelijk tot veel bereidt.
dank bij voorbaat!
Ik ben een jongen van 16 jaar(17 wordend).
Ik had namelijk een vetpercentage van 17.3% , en dit was iets te hoog volgens mijn trainers,
Dus begon ik op mijn voeding te letten en nu heb ik een vetpercentage van zo'n 13-14 %.(Ik zou zeker onder de 12 moeten zitten)
ik zou graag een sixpack hebben voor de zomer begint.
Ik speel voetbal op nationaal niveau, ik train 6x per week anderhalfuur tot 2uur een half.
Na mijn training doe ik een cardio training ( Crazy 1 Min Home Cardio Workout - How Many Rounds Can You Do? - YouTube )
ik ben 1m80 en weeg 74-76 Kg. ( dit varieerd dagelijks...)
mijn voedingsschema momenteel houd in :
ontbijt: weight care shake(maaltijdvervanger)
10uur: stuk fruit of een proteine koek.
12 uur : soms soep, met 5x volkorenbrood met : kaas of kipfillet.
15:00 : havermout gemengd in 2 magere yoghurtjes van danone.
17:00 : avondmaaltijd
21:00: stuk fruit / 3 boterhammen met choco.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen om me een gestructureerd voedingsschema te geven, ik ben namelijk tot veel bereidt.
dank bij voorbaat!
Comment