ik heb een vraagje ik ben een lange tijd ziek geweest en heb pretnisolon moeten slikken en daardoor ben ik erg zwaar geworden en hou ik veel vocht vast alleen in mijn onderste gedeelte van mijn schenen te zien daar blijven helle deuken in staan nu wil ik heel graag weer 25 a 30 kilo kwijt liefst voor de zomer en kom a.u.b. niet met een goed eetschema want heb al bij een dieetiste gelopen voor lange tijd en dat werkt echt niet met je vocht ik drink 2 liter water per dag , loop veel , zwem 3x per week ongeveer 100 baantjes , doe nog extra vrijwilligerswerk met ook redelijk veel lopen dus beweging heb ik echt wel ben niet lui maar door mijn astma kan ik ook niet heel lang alles uithouden nu omdat ik dus te zwaar ben geworden daarom wil ik er zo snel mogelijk vanaf , Ook heb ik al veel dieetsuplementen gebruikt voeger had ik stackers met ephedra erin dat wekte echt super goed nu kan ik ze helaas nergen meer krijgen erg jammer wie weet wat ik nu moet nemen ? en heeft iemand nog iets van de oude stackers voor mij mail mij dan even persoonlijk alvast bedankt voor de hulp en het advies
Hoop
Collapse
X
-
Originally posted by shaded View PostIk heb een vraagje.
Ik ben een lange tijd ziek geweest en heb pretnisolon moeten slikken en daardoor ben ik erg zwaar geworden en hou ik veel vocht vast alleen in mijn onderste gedeelte van mijn schenen te zien daar blijven helle deuken in staan nu wil ik heel graag weer 25 a 30 kilo kwijt liefst voor de zomer.
en kom a.u.b. niet met een goed eetschema want heb al bij een dieetiste gelopen voor lange tijd en dat werkt echt niet met je vocht
ik drink 2 liter water per dag , loop veel , zwem 3x per week ongeveer 100 baantjes , doe nog extra vrijwilligerswerk met ook redelijk veel lopen dus beweging heb ik echt wel ben niet lui maar door mijn astma kan ik ook niet heel lang alles uithouden nu omdat ik dus te zwaar ben geworden daarom wil ik er zo snel mogelijk vanaf.
Ook heb ik al veel dieetsuplementen gebruikt voeger had ik stackers met ephedra erin dat wekte echt super goed nu kan ik ze helaas nergen meer krijgen erg jammer wie weet wat ik nu moet nemen ? en heeft iemand nog iets van de oude stackers voor mij mail mij dan even persoonlijk
alvast bedankt voor de hulp en het advies"Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
-
Originally posted by shaded View Posttuurlijk nou ik ben geen kerel maar een dame en ben hier net dus moet nog veel uitzoeken en heb wel degelijk disepline
Succes.
Met voeding, een trainingsschema, rust en motivatie kan jij vet verliezen."Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****
Comment
-
Originally posted by shaded View Posttuurlijk nou ik ben geen kerel maar een dame en ben hier net dus moet nog veel uitzoeken en heb wel degelijk disepline
Je zult wel degelijk moeten gaan sporten en wel degelijk een voedingsschema aan gaan houden.
Toveren kunnen wij allemaal (nog) niet dus een andere oplossing is er niet.
En waarschijnlijk weet je dit zelf ook want anders had je je niet aangemeld op een sportgericht forum.
Begin inderdaad eens met het doorlezen van de sticky's in dit forum. Hier kan je al erg veel informatie uithalen.
Snap je iets niet? Vragen!
Succes en houdt ons op de hoogte!~ Rookworst zonder R is ook worst ~
Comment
-
Originally posted by frankysummer View Post'disepline'
Maar je moet gewoon veel cardio doen en doelen stellen en die bij houden, niet veel lopen etc, want als je boven je behoefte zit kom je nog steeds aan Ook al loop en ren je met je werk en al.17 Jaar 190CM 76KG
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment