Hoop

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hoop

ik heb een vraagje ik ben een lange tijd ziek geweest en heb pretnisolon moeten slikken en daardoor ben ik erg zwaar geworden en hou ik veel vocht vast alleen in mijn onderste gedeelte van mijn schenen te zien daar blijven helle deuken in staan nu wil ik heel graag weer 25 a 30 kilo kwijt liefst voor de zomer en kom a.u.b. niet met een goed eetschema want heb al bij een dieetiste gelopen voor lange tijd en dat werkt echt niet met je vocht ik drink 2 liter water per dag , loop veel , zwem 3x per week ongeveer 100 baantjes , doe nog extra vrijwilligerswerk met ook redelijk veel lopen dus beweging heb ik echt wel ben niet lui maar door mijn astma kan ik ook niet heel lang alles uithouden nu omdat ik dus te zwaar ben geworden daarom wil ik er zo snel mogelijk vanaf , Ook heb ik al veel dieetsuplementen gebruikt voeger had ik stackers met ephedra erin dat wekte echt super goed nu kan ik ze helaas nergen meer krijgen erg jammer wie weet wat ik nu moet nemen ? en heeft iemand nog iets van de oude stackers voor mij mail mij dan even persoonlijk alvast bedankt voor de hulp en het advies

Originally posted by shaded View Post
    Ik heb een vraagje.

Ik ben een lange tijd ziek geweest en heb pretnisolon moeten slikken en daardoor ben ik erg zwaar geworden en hou ik veel vocht vast alleen in mijn onderste gedeelte van mijn schenen te zien daar blijven helle deuken in staan nu wil ik heel graag weer 25 a 30 kilo kwijt liefst voor de zomer.

en kom a.u.b. niet met een goed eetschema want heb al bij een dieetiste gelopen voor lange tijd en dat werkt echt niet met je vocht

ik drink 2 liter water per dag , loop veel , zwem 3x per week ongeveer 100 baantjes , doe nog extra vrijwilligerswerk met ook redelijk veel lopen dus beweging heb ik echt wel ben niet lui maar door mijn astma kan ik ook niet heel lang alles uithouden nu omdat ik dus te zwaar ben geworden daarom wil ik er zo snel mogelijk vanaf.

Ook heb ik al veel dieetsuplementen gebruikt voeger had ik stackers met ephedra erin dat wekte echt super goed nu kan ik ze helaas nergen meer krijgen erg jammer wie weet wat ik nu moet nemen ? en heeft iemand nog iets van de oude stackers voor mij mail mij dan even persoonlijk

alvast bedankt voor de hulp en het advies
    Doe eens wat moeite om een post te schrijven kerel. En je mist discipline.
    "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

met een houding zoals deze ga je echt niet veranderen, je wilt niet meer gaan sporten, niks met je voeding doen en je verwacht dan alsnog af te vallen met magische hulp van dit forum?

Comment

tuurlijk nou ik ben geen kerel maar een dame en ben hier net dus moet nog veel uitzoeken en heb wel degelijk disepline

Comment

tuurlijk nou ik ben geen kerel maar een dame en ben hier net dus moet nog veel uitzoeken en heb wel degelijk disepline
          pauly d awkward - YouTube

Succes.

Met voeding, een trainingsschema, rust en motivatie kan jij vet verliezen.
          "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Dat valt nog te bezien.
            Je zult wel degelijk moeten gaan sporten en wel degelijk een voedingsschema aan gaan houden.
            Toveren kunnen wij allemaal (nog) niet dus een andere oplossing is er niet.
            En waarschijnlijk weet je dit zelf ook want anders had je je niet aangemeld op een sportgericht forum.
            Begin inderdaad eens met het doorlezen van de sticky's in dit forum. Hier kan je al erg veel informatie uithalen.
            Snap je iets niet? Vragen!
            Succes en houdt ons op de hoogte!
            ~ Rookworst zonder R is ook worst ~

Comment

Wat is nu eigenlijk het doel van dit topic?

Of mensen nog oude stackers hebben liggen en die aan je willen verkopen?
              Ernstig noh!

Comment

Slik je nog steeds pretnisolon?
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

'disepline'
                  Why so serious?

bench press 105 || squat 150 || deadlift 165 || MP 80

Comment

kan weg
                    Last edited by Tonijnvreter; 11-04-2013, 17:12. Reason: zwaar prive
                    17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Originally posted by frankysummer View Post
                      'disepline'
                      Om een post te schrijven en om vet te verliezen

Maar je moet gewoon veel cardio doen en doelen stellen en die bij houden, niet veel lopen etc, want als je boven je behoefte zit kom je nog steeds aan Ook al loop en ren je met je werk en al.
                      17 Jaar 190CM 76KG

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X