cutten

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• cutten

hallo.

ik heb een vraag.
    ik was aan het bulken maar ik denk iets te hard. mijn calorieen behoefte is 1854.
    maar ik gebruikte 3 shakes mass perfection. at 12 boterhammen pindakaas en warm eten en shavonds nog wat.
    maar ik begin te merken dat het buikje een beetje vet word, dus daar wil ik wat aan gaan doen.

ik heb begrepen dat ik 500 calorieen onder mijn behoeftes moet zitten.
    dan zou ik 1354 calorieen binnen moeten krijgen. maar dat is gebaseerd op heel de dag stil zitten.

ik zit zelf in de metaal en heb redelijk zwaar werk. hoe zou ik dat moeten her berekenen?

mass perfection 236 calorieen per portie
    zou dit voedingschema kunnen?

07:30 massperfection shake (236 calorieen) + (46 calorieen halfvolle melk)
    10:00 2 boterhammen pindakaas (200 calorieen)
    12:30 2 boterhammen pindakaas (200 calorieen)
    15:00 2 boterhammen pindakaas (200 calorieen)
    18:00 warm eten. (heb geen idee want moet eten wat de pot schaft)

19:00 - 20:00 sporten. daarna cardio doen op cross trainer 30 min.
    20:30 sinasappel (66 calorieen) + massperfection shake (236 calorieen) + (46 calorieen halfvolle melk)
    22:00 (mass perfection shake (236 calorieen) + (46 calorieen halfvolle melk)

kom ik uit op: 1512 maar daar is warm eten niet bij meegerekent.
    en hoe zit het met verbranding op het werk? denk dat ik zo ongeveer goed moet zitten.
    Zou ik dit kunnen volgen?

mijn doel is 10 - 12% lichaamsvet. schat dat ik nu rond de 15% ben.

Gr nick

Vraag 1: hoe lang ben je en hoe zwaar weeg je?
    Zwaar werk doen,veel sporten en dan op 1800. Kcal als behoefte uitkomen is erg laag!!
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Je bent nu op weg(geholpen) met je training maar als je geen fatsoelijk voedingsschema hebt,zet het geen zoden aan de dijk zo.
      Je moet echt een voedingsschema invullen (stickies)en dan zorgen dat je genoeg eiwitten/eiwitten/koolhydraten/vetten binnenkrijgt in de juiste verhoudingen.
      Jij kan je naam beter veranderen in 'pietertje'met je pindakaasschema

En volgens mij was er in je vorige post al wat gezegd over je mass shakes toch?
      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Klik hier.

Comment

Haha ja klopt. Mass perdection is droge massa toch? Maar ik ga vandaag eerst is mijn lichaams vet opmeten. Want ik denk dat het gewoon min darmen zijn die opgezet zijn ofzo.

Comment

Je teert op pindakaas en mass perfection, vind je het gek dat je dik word?
            People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

Haha en fruit en avond eten. Bij ons werkt en man die is bb geweest en at niks anders als pindakaas. En hij was zwaar droog. Van hem Had Ik t ook haha.

Comment

Originally posted by revange View Post
                Haha en fruit en avond eten. Bij ons werkt en man die is bb geweest en at niks anders als pindakaas. En hij was zwaar droog. Van hem Had Ik t ook haha.
                Logische gedachte!

Arnold Schwarzenegger deed 24 sets voor biceps alleen en die had geen kinderachtige biceps.
                Dus ik doe ook 24 sets!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Dus je wilt zeggen dat ik niet moet overnemen wat een ander doet?

Comment

Er is een subforum dat "afslanken" heet , met stickies voor dit soort vragen. Mss handig daar eens te kijken voor je vragen gaat stellen
                    Last edited by pescatore; 19-07-2013, 09:48.
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Originally posted by revange View Post
                      Dus je wilt zeggen dat ik niet moet overnemen wat een ander doet?
                      Dat zeg ik niet,anders zou je ook niet moeten aannemen/overnemen wat hier wordt geadviseerd.
                      Maar omdat iemand groot en breed is,wil niet zeggen dat hij weet hoe het werkt.
                      Daarom moet je alles logisch maar vooral kritisch bekijken wat anderen je adviseren.

En dat van Arnold is een extreem voorbeeld,maar dan zie je wat ik bedoel.

En ja,het klopt dat pindakaas goed voor je is,in tegenstelling tot wat de Sonja-Bakker-aanhangers denken,maar dat betekent niet dat je daarin moet doorslaan.
                      Last edited by rain; 19-07-2013, 09:51.
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by pescatore View Post
                        Er is een subforum dat "afslanken" heet , met stickies voor dit soort vragen. Mss handig daar eens te kijken voor je vragen gaat stellen
                        +1...
                        DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman4 View Post
                          Maar omdat iemand groot en breed is,wil niet zeggen dat hij weet hoe het werkt.
                          Daarom moet je alles logisch maar vooral kritisch bekijken wat anderen je adviseren.

En dat van Arnold is een extreem voorbeeld,maar dan zie je wat ik bedoel.
                          Aan hoe groot iemand is en aan de kwaliteit spiermassa zie je naar mijn mening wel dat diegene doet wat (voor hem) werkt. Wat geeft dan grond te twijfelen aan wat diegene zegt?

Comment

Originally posted by progressive View Post
                            Aan hoe groot iemand is en aan de kwaliteit spiermassa zie je naar mijn mening wel dat diegene doet wat (voor hem) werkt. Wat geeft dan grond te twijfelen aan wat diegene zegt?
                            Dat ben ik niet altijd met je eens.

Bij ons lopen een paar grote jongens aan wie ik qua postuur absoluut niet kan tippen,maar..ze hebben bijna allemaal flinke rug- en/of schouderblessures omdat ze vroeger verkeerd trainden.

Er loopt er 1 bij die eerlijk zegt dat hij altijd verkeerd getraind heeft.
                            Als ik hoor wat de anderen qua trainen adviseren,strookt totaal niet met wat er hier op het forum staat en wat er de laatste jaren veranderd is..
                            Iedere dag armen trainen adviseert CT Fletcher ook,maar zou dat voor iedereen de manier zijn?
                            Tevens KAN het dat ze mede zo groot geworden zijn door anabolen en dat is ook geen redelijk vergelijk.
                            Maar vertellen ze dat ze gebruiken?Nee,maar wel dat ze een pot pindakaas per dag eten!

Mijn punt is vooral dat iemand die groot en gespierd is,het niet altijd bij het rechte eind hoeft te hebben qua training en/of voeding.
                            Dus niet iedereen wordt superdroog van 10 boterhammen pindakaas!
                            Last edited by rain; 19-07-2013, 14:16.
                            DIVIDE ET IMPERA

Comment

Andersom is het natuurlijk ook zo.
                              Er loopt bij ons 1 instructeur die het echt snapt,maar hij weegt 60 kg bij 185 cm.
                              Daardoor is het voor mij heel moeilijk dingen van hem aan te nemen,is een beetje hetzelfde als een consulente van weigh****************chers die zelf 150 kg weegt.
                              Terwijl hij mij echt wel wat kan leren.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X