afvallen met t3 ?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen met t3 ?

goede dag mensen.
    ik wou me eerst even voorstellen ik ben hendrick labriek 27 jaar oud.
    ik heb vanaf me 16 tot me 23e aan krachtsport gedaan. met daarbij 2 kuren. testo deca.
    eind 23 ben ik gestopt met sporten ivb me werk. daarna is er nooit meer wat van gekomen. ik ben daardoor heel veel kilo's spier kwijt geraakt van 110 naar 75 kg met wel hardlopen er bij hoor. omdat ik geen pudding wou worden :P nu ik weer 10 kg ben aangekomen en wat ik ook doe niet meer droog wordt blijf ik altijd een pudding lichaam houden. nu was mijn idee om alleen T3 te gaan gebruiken en heel veel te gaan hardlopen. is dat vertanding of kan ik beter wat anders nemen ? aangezien ik nog wel kinderen wil.
    ik hoor graag van jullie

alvast bedankt
    gr h.labrie

Je kan beter een goed dieet nemen, en goed sporten.
    T3 is mbt afvallen echt een wondermiddwel, maar het is ook een hormoon en als dat misgaat zit je je leven lang aan de t3, daarbij zijn dat soort middelen meer voor de laatste loodjes ipv effe snel afvallen.
    T3 vreet ook je spieren op dus geen T# zonder as nemen.

maak eens een voedingsschema, voor 25 euro maakt dynobet er eentje voor je.

Comment

Even schildklierwaarden prikken (vrije t3/t4 en tsh uit mn hoofd) en je bent good to go.
      zou het persoonlijk met voeding doen want ook jij kan dat.

Comment

Originally posted by aktito View Post
        Even schildklierwaarden prikken (vrije t3/t4 en tsh uit mn hoofd) en je bent good to go.
        zou het persoonlijk met voeding doen want ook jij kan dat.
        wtf g2g, verkeerd afbouwen met t3 en je zit de rest van je leven aan de pillen???
        of begrijp ik je niet goed?lijkt net of je het hem aanraadt zo.

Comment

Originally posted by quibus View Post
          wtf g2g, verkeerd afbouwen met t3 en je zit de rest van je leven aan de pillen???
          of begrijp ik je niet goed?lijkt net of je het hem aanraadt zo.
          Nee je begrijpt het verkeerd, maar aangezien TS al 2 keer eerder gekuurd heb ging ik er eigenlijk al vanuit dat ik hem toch niet van z'n idee af kon praten. Ik weet ook wel dat het met voeding veel effectiever kan en dan de spier:vetverliesratio veel positiever zal uitvallen alleen als die toch hulpmiddelen wil gebruiken om af te vallen waarschuw ik 'm liever even voor evt. ongunstige schildklierwaarden voor het begin van t3-gebruik.
          Maar ik zal het nog een keer herhalen: met alleen voeding red je het ook en ontloop je het risico van je t3-gebruik (sowieso al die producten zijn rotzooi imo en overbodig voor alles behalve wedstrijdatleten (DNP etc.))

Comment

ah zo ok, srry vatte hem even niet

Comment

voeding was ik sowieso al van plan. deed ik toen ook werkte goed maar de laatste vetjes kreeg ik nooit meer weg.
              dus vandaar dat ik nu om advies vraag

Comment

Kerel ik wil niet lullig doen, maar iedereen kaan tot zeg maar 10% komen zonder middelen, als je dan toch perse middelen wilt gebruiken denk dan goed na hoe en wat.
                -T3 is zoals gezegd een hormoon en gewoon link en zeker niet aan te raden zonder anabolen erbij.
                -tren, as die ook je vet doet smelten.
                -clen/ephedr verhogen je lichaamstemperatuur/hartslag/metabolisme, deze zijn de meest gebruikte en minst -gevaarlijke(imo) maar niet ongevaarlijke middelen
                -dnp, zeer heavy shit en kans op diverse bijwerkingen.

maar kijk eens naar bv mvos zijn log, in 3 maanden tijd al het vet eraf, dynobet en iron mind, kevster allemaal kurkdroog na ud2 en zonder anabolen of clen etc. niet zeggen dus dat het niet kan, maar dat het niet lukt omdat je wilskracht niet daar is, dit is geen persoonlijke aanval maar wel de werkelijkheid.

Comment

Jij komt met voeding tenminste tot single digits (<10%) bodyfat, je bent echt geen genetisch apart geval hoor. Iedereen denkt altijd dat hij/zij bijzonder is en dat de lieve heer vergeten is de mogelijkheid tot vetverbranding in zijn/haar lichaam in te bouwen, maar door te spelen met innamen en activiteit ga je ontdekken wat effectief voor jou is, en als je op 10% zit en nog steeds denkt ik wil droger, dan ga je eens rondkijken naar hulpmiddelen (waarin ik als een niet-ervaren-gebruiker altijd voor eca/clen zou kiezen en t3/dnp links zou laten liggen).

Comment

Originally posted by quibus View Post
                    Kerel ik wil niet lullig doen, maar iedereen kaan tot zeg maar 10% komen zonder middelen, als je dan toch perse middelen wilt gebruiken denk dan goed na hoe en wat.
                    -T3 is zoals gezegd een hormoon en gewoon link en zeker niet aan te raden zonder anabolen erbij.
                    -tren, as die ook je vet doet smelten.
                    -clen/ephedr verhogen je lichaamstemperatuur/hartslag/metabolisme, deze zijn de meest gebruikte en minst -gevaarlijke(imo) maar niet ongevaarlijke middelen
                    -dnp, zeer heavy shit en kans op diverse bijwerkingen.

maar kijk eens naar bv mvos zijn log, in 3 maanden tijd al het vet eraf, dynobet en iron mind, kevster allemaal kurkdroog na ud2 en zonder anabolen of clen etc. niet zeggen dus dat het niet kan, maar dat het niet lukt omdat je wilskracht niet daar is, dit is geen persoonlijke aanval maar wel de werkelijkheid.
                    Lol exact dezelfde post als ik op hetzelfde moment

Comment

ik ben niet vies van vieze middelen maar aangezien ik nooit meer in de gewichten ga hangen en alleen nog maar op me hardloop schoenen ben te vinden wou ik wat hebben wat me een boost zou geven. dus vandaar dat ik ik om advies vraag

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X