Lege vet cellen overtollig huid

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Lege vet cellen overtollig huid

Hallo iedereen,

Ik ben nu iets langer dan een jaar bezig met afvallen en het is zeker gelukt.
    Nu bezig met massa

140 Kilo geweest, nu 85 kg
    1,97

Veel geleerd over voeding, maar ook veel fouten gemaakt.
    Ik at dus veel te weinig, ik eet nu veel meer dan eerst.

Oke, ik ben dus 55 kilo kwijt geraakt en ja dan blijft er huid over.

Gelukkig alleen rond mn buik en niet bij mn borst, dit is allemaal strak getraind. buik is niet meer weg te trainen. je kan het wel strakker trekken met buikspier oefeningen maar je komt er niet heel ver mee. lege vet cellen en huid verbrand niet,

Ik ben naar de huisarts geweest om te kijken wat mijn opties waren, de enige optie voor mij is een buikwand correctie. 20 augustus heb ik een gesprek met een plastisch chirurg.

Het enige probleem is, een buikwand correctie kan oplopen tot 10.000 euro. de verzekering vergoed alleen als je overtollig vel meer dan 25% van je bovenbenen bedekt, en dit is bij mij totaal niet het geval. en een medische indicatie is nodig, bijvoorbeeld last van smet. een psychische indicatie is niet genoeg voor de verzekering om dit alles te vergoeden

Heeft iemand ervaring met een buikwand correctie en de verzekering?

M.V.G bas

ik helemaal niet, wilde wel even zeggen dat ik het een hele prestatie vind, top gedaan.
    ook vervelend dat als men eindelijk besluit actie te nemen dan tegen zon probleem oploopt.
    succes

Comment

Geen ervaring met zoveel gewicht en het andere wat je noemt. Maar wat ik wel weet is dat je leeftijd een grote rol speelt bij het herstel, en dat je voeding het beïnvloed. Goede vetten, vit C en tomaten in je voordeel kunnen werken
      Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Ik dacht dat vitamine e ook goed was voor de elasticiteit en acai. Wie weet valt daar nog wat winst te behalen.
        Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X