Ik was gewaarschuwd voor de weegschaal en nu :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Lapzwans View Post
    Oh ja. Ok deze keer heb je wel gelijk haha. Ik zat aan bulken te denken ipv afvallen. My fault
    Hihi..... Geeft niet hoor... Maar voor afvallen is het wel goed hè! Haha. Maar Goed....als ik teveel afval heb ik misschien nog wat aan je info.
    Just do it!!!!

Comment

Het resultaat van weer een week. -0,3
      Just do it!!!!

Comment

Ik heb zelf ook huidplooimeting gedaan. Volgens mij redelijk betrouwbaar, volgens instructieboekje, op 3 punten. Kwam ik 3 weken geleden op 27,2. Nu 3 weken verder 24,2.
        de centimeter
        Bil/heupen -3 cm
        bovenbeen -4 cm
        taille -1,5 cm
        bovenarm dikker maar had ik niet moeten meten na training van bovenlichaam.
        Just do it!!!!

Comment

He hoi! Hoe gaat het nu met je? Dat wegen ken ik... Soms 2 keer per dag! Van 75 naar 61 ging nog, maar daarna... Wilde per see eerst nog 2 kg eraf maar ben ondertussen met wegen gestopt! Succes!

Comment

Tja.... Ik sta er nog elke dag op maar boeiend vind ik het niet zo. Ik weet dag ik netjes eet en het gewichtsverlies gaat niet zo hard meer.
            Ik wil in ieder geval nog naar 63 kilo, dus niet ik er nog 3.
            Just do it!!!!

Comment

Marieke.... NU een foto van jezelf nemen
              en die wegstoppen.... over een jaar weet jij niet meer hoe je er nu uit zag, dan die foto weer eens opzoeken
              Ik beloof je de motivator of the year
              ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Dat is goed advies van Dinky. Maar je moet wel een foto van jezelf nemen met geen of weinig kleren aan (of een bikini of zo) omdat je anders alsnog niet kunt zien hoe je lichaam gevormd is. En niet alleen een foto van je voorkant, maar ook van je achterkant maken.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

zal ik doen.
                  en oje....mijn achterkantje ook?
                  ik moet zien dat ik op dit moment in de spiegel nog wel veel zie veranderen. Je zit dat het vanaf mijn knie naar mijn billen steeds wat slanker wordt en iets gladder trekt. Mijn probleemgebied blijft eigenlijk de onderkant van mijn billen en de zijkant van mijn bovenbenen onder mijn billen. Daar zit een hardnekkig kwabje
                  Just do it!!!!

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                    Dat is goed advies van Dinky. Maar je moet wel een foto van jezelf nemen met geen of weinig kleren aan (of een bikini of zo) omdat je anders alsnog niet kunt zien hoe je lichaam gevormd is. En niet alleen een foto van je voorkant, maar ook van je achterkant maken.
                    Je wilt een hele fotoshoot?
                    installing muscles....please wait

Comment

Oh oh,wat doorzichtig weer allemaal!(op Dinky Toy na dan)
                      En dan zeker via pm laten beoordelen!
                      Niet intrappen hoor Marieke!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Jahjah.... Ik ben op zich naïef maar de mannen hier zijn wel heel doorzichtig
                        Just do it!!!!

Comment

Haha Het valt me mee dat niemand aan bied om die foto's te komen maken! Gaaf dat je jezelf zo ziet veranderen! Dat motiveerd ook lijkt me!

Ik zie dat niet, maakte eerder elk half jaar in dezelfde houding foto's. Nu na mijn zwangerschap ben ik weer overnieuw begonnen, maar geven toch die oude foto's weer een boost om door te gaan, al zal ik nooit meer zo strak worden als ervoor.

Comment

Originally posted by MissLipstick View Post
                            Haha Het valt me mee dat niemand aan bied om die foto's te komen maken! Gaaf dat je jezelf zo ziet veranderen! Dat motiveerd ook lijkt me!

Ik zie dat niet, maakte eerder elk half jaar in dezelfde houding foto's. Nu na mijn zwangerschap ben ik weer overnieuw begonnen, maar geven toch die oude foto's weer een boost om door te gaan, al zal ik nooit meer zo strak worden als ervoor.
                            dat gebeurd via de pm's
                            installing muscles....please wait

Comment

Hahaha ooooh is dat het! Ken het forum gebeuren nog niet zo goed

Comment

ja dat je die veranderingen ziet in de spiegel is erg leuk, maar dat is precies wat ik bedoel, nu zie je het, maar je went er ook aan.
                                Ik heb dat jammer genoeg in het begin niet gedaan, een goeie foto van mijzelf, maar het viel mij onlangs ineens op toen ik een foto van een andere beginner zag, ineens had ik zoiets, van ja, zo zag ik er ook uit...
                                intussen doe ik het wel regelmatig, en het blijft motiveren
                                ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X