Ik was gewaarschuwd voor de weegschaal en nu :(

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by MissLipstick View Post
    Haha Het valt me mee dat niemand aan bied om die foto's te komen maken! Gaaf dat je jezelf zo ziet veranderen! Dat motiveerd ook lijkt me!

Ik zie dat niet, maakte eerder elk half jaar in dezelfde houding foto's. Nu na mijn zwangerschap ben ik weer overnieuw begonnen, maar geven toch die oude foto's weer een boost om door te gaan, al zal ik nooit meer zo strak worden als ervoor.
    aah leuk nog een mama. ik heb ook 2 kids. Moet zeggen dat het me meevalt wat het met mijn buik heeft gedaan. Ik denk dat ik juist nu strakker ben dan voordat ik kinderen kreeg. ik geloof wel dat je erg veel kunt bereiken met fitness. Dus ik ben ook benieuwd of het jouw nog gaat lukken.
    ik smeer zelf goed, gebruik extra vitamine c, acaiberry, omega's, vitamine e erbij. ik hoop dat het helpt mijn huid te herstellen van het gewichtsverlies. Mijn buik is het probleem in ieder geval niet.
    Just do it!!!!

Comment

Ik heb geen weegschaal hahaha

Comment

nee jij hebt spierballen
        Just do it!!!!

Comment

Weer 4 ons er in 2 weken en 0,4 % vet volgens de weegschaal. Het gaat niet snel maar in hobbel door. Thuis weeg ik nu 65.2 en ben 1.67 cm lang. Mijn bovenlichaam is slank.
          Just do it!!!!

Comment

Klinkt goed. Men heeft je al gewaarschuwd dat die vetpercentage metingen op elektronische weegschalen erg onnauwkeurig is?
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by Mariekepiek View Post
              Weer 4 ons er in 2 weken en 0,4 % vet volgens de weegschaal. Het gaat niet snel maar in hobbel door. Thuis weeg ik nu 65.2 en ben 1.67 cm lang. Mijn bovenlichaam is slank.
              Het gaat niet snel, maar wel gestaag lees ik net. Het hoeft niet sneller te gaan ook, laat je lichaam maar wennen aan het mindere vet.
              Hou vol, het gaat helemaal goed komen hoor.. Je doet het prima!

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                Klinkt goed. Men heeft je al gewaarschuwd dat die vetpercentage metingen op elektronische weegschalen erg onnauwkeurig is?
                ja weet ik, maar het geeft een beetje een indicatie. het is een beetje wat die cijfers over een langere periode doen. we doen ook huidploometingen eens in de 5 weken. Maar het klopt wel dat mijn vet% weer afgenomen is. Ik zie het ook aan mijn buik. Krijg een kuiltje bovenaan mijn rechte buikspieren.
                Just do it!!!!

Comment

Originally posted by knulletje01 View Post
                  Het gaat niet snel, maar wel gestaag lees ik net. Het hoeft niet sneller te gaan ook, laat je lichaam maar wennen aan het mindere vet.
                  Hou vol, het gaat helemaal goed komen hoor.. Je doet het prima!
                  dankje ik kom van de 93 a 94 kg af en heb wat crash dieeten gevolgd. ik ben ook bezig mijn lifestyle qua voeding en sport te veranderen. Ik vind 2 tot 5 ons per week helemaal prima. Het gaat niet hard. Mijn spiegelbeeld veranderd sneller als de getallen op de weegschaal dalen. Het is goed zo Ik ben daarnaast ook pittige krachttraining aan het doen.
                  Just do it!!!!

Comment

Volgens weegschaal weer 0,8 % vet eraf. Dalende lijn toch, ookal os weegschaalmeting niet heel betrouwbaar.
                    Just do it!!!!

Comment

goed bezig, gewoon consistent blijven en volhouden. niet al te veel willen of pushen. spiegel = nr1, weegschaal en vetmeters 1x p/w is zat. anders raak je 'insane in the membrane' aldus een aantal oude wijzen.
                      - MKLP

Comment

we zijn weer een weekje verder. - 1 kg. Bij de sportschool nu een gewicht van 65,4 kg (lengte 1,67) vet% was hoger weer, maar ach.....die weegschaal he!! over 2 weekjes denk weer huidplooi en dan zullen we zien.
                        Just do it!!!!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X