afslanken door lichte kuur

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afslanken door lichte kuur

hallo,

ik zal maar gelijk opbiechten dat ik geen verstand heb van kuren, maar heb dit eerder onder begeleiding van een vriend waar ik niet meer mee omga gedaan.

ik ben nu 7 jaar verder en zit bijna tegen obesitas aan(171lang 112kg)
    nu is mijn vraag aan jullie is het mogelijk dat je een hele lichte dosering anabolen en testosteron neemt om meer fut te hebben om cardio training te doen en zo snel af te vallen.
    ik snap dat ik juist aan zou komen in spieren van de kuur (toch?) maar verdwijnt het vet dan niet?
    of ookal is het maar om meer fut te hebben want conditie is zeer slecht op dit moment???

wie zou mij antwoord hierop willen geven?
    en wat voor middel zou mij helpen om meer uithoudings vermogen op te kunnen brengen want ik weet nog toen ik de kuur van mijn vriend volgde en fitness t heel lekker ging.

met vriendelijke groet

wesley27

Begin echt medelijden te krijgen met iedereen die op zulke gedachtes komt :s
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Niet aan beginnen, als je nu kuurt en je zegt het al je zit tegen obesitas aan wordt het alleen erger.... vocht trekken als je lange esthers gebruikt etc..

wat je wellicht kan proberen is een eca stackje of clen... maar eerst alles uit je training en voeding halen..

je komt op mij nogal lui over
      Make it happen, shock everyone!

Comment

ik zit nu in bijna dezelfde situatie als jij en waarom is dat?
        ik had t geld om te kuren en dieeten(duurder dan kuren) en nu ik t niet meer heb ben ik een dikzak geworden

als je kan zorg je dat je genoeg eiwitten binnen krijgt en de rest beperken
        daarnaast clen t3 eca kan je doen en als je t echt niet kan laten neem dan propionaten
        als je t doet zorg dan wel dat je je levensstijl verandert en de hele jaar door goed en schoon eet want anders zweer ik nu al dat je zwaar de obesitas level haalt

Comment

elke dag een grote spuit karater zetten met krote esters.
          Zorgen dat je schone voeding binnenkrijgt, en knallen in de gym.

Nee ff serieus, ge zult toch echt moeten doorbijten en u voeding op orde moeten brengen en uit uzelf genoeg motivatie vinden om te beginnen trainen. Anders zal het niet helpen, en als het al iets zou helpen maar van korte duur zijn.

Comment

Voeding kerel, en ff disciplini tonen. Je kan nu naturel ongelofelijk veel afvallen, je moet het alleen echt willen en je levensstijl hier ook op aanpassen
            'Aut Viam Inveniam, Aut Faciam'

Comment

Ik vind het al een erg vaag verhaal maar wat ik niet begrijp is dat enkele leden toch een advies hebben qua anabolen.

Eerst alles uit je voeding halen maar anders zou ts Clen,T3,Eca kunnen proberen(...)

Zouden we niet adviseren om gewoon hard te trainen en op zijn voeding te letten?

Iemand die niet weet wat hij wil en er geen verstand van heeft,kan zo wel eens op verkeerde ideeen worden gebracht,dat is in het verleden bij hem namelijk al gebleken!!!!!
              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Zelfs ECA aanraden vind ik al niet kunnen... Als je een goed voeding schema hebt(lees maakt), en goed veel cardio gaat doen, gas je echt als een trein dat verzeker ik je. Dan kan je over een kilo of 30 nog wel eens aan ECA ofzo gaan denken.
                Hard work, beats talent.

Comment

Zie post van mcvk ga eerst maar gezond eten en onder je behoefte

Comment

Originally posted by rainman View Post
                    Ik vind het al een erg vaag verhaal maar wat ik niet begrijp is dat enkele leden toch een advies hebben qua anabolen.

Eerst alles uit je voeding halen maar anders zou ts Clen,T3,Eca kunnen proberen(...)

Zouden we niet adviseren om gewoon hard te trainen en op zijn voeding te letten?

Iemand die niet weet wat hij wil en er geen verstand van heeft,kan zo wel eens op verkeerde ideeen worden gebracht,dat is in het verleden bij hem namelijk al gebleken!!!!!
                    jij bent me toch een gtst bitch

er staat duidelijk naast goede schone voeding en niet OF T3 CLEN

Comment

Originally posted by Has_2000 View Post
                      jij bent me toch een gtst bitch

er staat duidelijk naast goede schone voeding en niet OF T3 CLEN
                      Gelukkig ben jij aas guru numero uno!
                      Als je zijn post leest,zie je dat hij al een kuur heeft gedaan zonder dat hij er maar iets van weet!(dus makkelijk over te halen)
                      Welk deel van jouw reactie denk je dat ts graag wil zien....??.ik denk niet van de goede voeding maar wel het gedeelte van clen/t3/eca.

Als je dan schrijft dat hij absoluut niet toe is aan anabolen/t3/clen en weet ik veel wat maar goed moet trainen en eten ,vind ik het een zinvolle reactie,nu vind ik het bagger!!
                      DIVIDE ET IMPERA

Comment

Niet zo janken, als jij je voeding, training niet op op orde hebt zal een kuur niets voor jou doen. Plus als jij wel je voeding, training op orde zou hebben dan zou je al resultaat boeken, waardoor je niet eens hoeft te kuren. Zeker omdat jij "makkelijk" jouw resultaten moet kunnen bereiken met genoeg wilskracht en inzet.

Er zijn geen kortere routes naar bepaalde doelen, enkel valkuilen zoals in jouw geval: kuren met jouw situatie.

Zoek geen makkelijke uitweg, man. Die zul je namelijk niet gaan vinden in het leven..

Ik bedoel het overigens niet boos hoor, maar ik wil je gewoon even de realiteit meegeven

Succes, je bent iig wel eerlijk en dat is erg positief natuurlijk, plus je wilt wat veranderen aan je situatie, ook erg positief.
                        Last edited by Iron Mind; 10-08-2013, 14:51.
                        "Straight outta gym"

Comment

....

Je kan wel allemaal zooi in je lichaam douwe, maar met het vetpercentage van jou val je makkelijk af. Je kan wel rare capriolen uit gaan halen maar denk eens na, stel je neemt clen oid, en valt daarvan af, ja? Dan zit het er daarna zo weer op want schijnbaar leef je gewoon ongezond anders had het nooit zo ver mogen komen.

Probeer eerst maar eens je levensstijl te veranderen voordat het woord anabolen nog eens in je hoofd opkomt. Als je het goed doet kan jij afvallen als een trein..

Comment

Originally posted by rainman View Post
                            Gelukkig ben jij aas guru numero uno!
                            Als je zijn post leest,zie je dat hij al een kuur heeft gedaan zonder dat hij er maar iets van weet!(dus makkelijk over te halen)
                            Welk deel van jouw reactie denk je dat ts graag wil zien....??.ik denk niet van de goede voeding maar wel het gedeelte van clen/t3/eca.

Als je dan schrijft dat hij absoluut niet toe is aan anabolen/t3/clen en weet ik veel wat maar goed moet trainen en eten ,vind ik het een zinvolle reactie,nu vind ik het bagger!!

ow ok dus als jij roept schoon eten niet kuren schoon eten niet kuren zal hij dat zeker ook doen??
                            ahahah

Comment

Originally posted by Has_2000 View Post
                              ow ok dus als jij roept schoon eten niet kuren schoon eten niet kuren zal hij dat zeker ook doen??
                              ahahah
                              Misschien niet nee, maar is dat een reden om iemand die flink overgewicht heeft en makkelijk over te halen is,clen/t3/eca voor te stellen???
                              Als die jongen een fatsoenlijk voedingsschema opstelt en eerst eens goed gaat trainen,komt hij er ook.
                              In het verleden heeft hij zich ook over laten halen om een kuur te nemen en nu zit hij tegen obesitas aan.
                              Al betwijfel ik of whesley de waarheid spreekt.

Dus voortaan moeten we iedereen met flink overgewicht die naar aas vraagt,gewoon maar clen voorstellen?
                              Er wordt regelmatig naar DBB verwezen als het om verkeerd advies gaat mbt aas,maar volgens mij is dit ook niet zo,n denderend advies!
                              Ik had je hoger ingeschat eerlijk gezegd,maar het is maar een mening he.
                              Last edited by rain; 10-08-2013, 21:26.
                              DIVIDE ET IMPERA

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X