Kikkererwten?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kikkererwten?

Hallo. Ik eet graag kikkererwten en eet elke avond 480 gram (twee blikken van anna la bella). Als ik de kcal opzoek op internet staat er dat 100 gram al 120 kcal zijn.. Maar op de blikken die ik eet staat maar 71 kcal per 100 gram.. Hoe kan dit?

Goede eerste post kermit!

Op internet staan gemiddelden,daarom moet je altijd op het product zelf kijken voor de juiste kcal.
    DIVIDE ET IMPERA

Comment

Originally posted by rainman View Post
      Goede eerste post kermit!

Op internet staan gemiddelden,daarom moet je altijd op het product zelf kijken voor de juiste kcal.
      Dus ik moet me geen zorgen maken dat die kcal op het blik verkeerd zijn ofzo?.. :P Dankje voor je reactie!

Comment

Gedroogd of in blik maakt een groot verschil in de calorische waarde, Kisu. In blik wordt er een hoop water meegerekend in het gewicht, water bevat natuurlijk geen calorieen.

Off topic:
        Is wel goede voeding by the way, lekker eiwitrijk en goede koolhydraten. Ik eet ze zelf regelmatig met rijst (door aanvulling met rijst heb je een volledig aminozuurprofiel en zijn de eiwitten meer waard), kip en tomatensaus
        2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
        14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
        25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5

Comment

Originally posted by Pascal Jongejan View Post
          Gedroogd of in blik maakt een groot verschil in de calorische waarde, Kisu. In blik wordt er een hoop water meegerekend in het gewicht, water bevat natuurlijk geen calorieen.

Off topic:
          Is wel goede voeding by the way, lekker eiwitrijk en goede koolhydraten. Ik eet ze zelf regelmatig met rijst (door aanvulling met rijst heb je een volledig aminozuurprofiel en zijn de eiwitten meer waard), kip en tomatensaus
          In blik is het op Internet 120kcal dusja En op het blik zelf 71..

Off topic: Haha idd! Ik eet zo goed als alleen maar "goede voeding" . Dankje voor de tip met de rijst!

Comment

Hallo Kisu,

als je gebruikt maakt van een voedingsschema in Excel die hier op de site staat.
            Dan kun je achteraan de tabel zien en de voedingswaarde aanpassen zoals jij ze hebt op de verpakking.
            ZO raak je ook niet in de war en zo heb ik dat ook gedaan.
            Zo kan er er niets fout gaan.
            Veel succes!
            Huidig: 106,2KG Doel eind december: 90Kg Doel maart 2014: 85Kg
            Einddoel juni 2014 80Kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X