Hallo. Ik eet graag kikkererwten en eet elke avond 480 gram (twee blikken van anna la bella). Als ik de kcal opzoek op internet staat er dat 100 gram al 120 kcal zijn.. Maar op de blikken die ik eet staat maar 71 kcal per 100 gram.. Hoe kan dit?
Kikkererwten?
Collapse
X
-
-
Gedroogd of in blik maakt een groot verschil in de calorische waarde, Kisu. In blik wordt er een hoop water meegerekend in het gewicht, water bevat natuurlijk geen calorieen.
Off topic:
Is wel goede voeding by the way, lekker eiwitrijk en goede koolhydraten. Ik eet ze zelf regelmatig met rijst (door aanvulling met rijst heb je een volledig aminozuurprofiel en zijn de eiwitten meer waard), kip en tomatensaus2014-01 tm 2014-11 niets gedaan. Nieuw doel: STRONGLIFTS afwerken vanaf 10/12/2014.
14/12/2013 | 5RM: SQ110, BP77,5, BOR87,5, DL130, MP52,5
25/03/2015 | 5RM: SQ125, BP82,5, BOR77,5, DL140, MP57,5
Comment
-
Originally posted by Pascal Jongejan View PostGedroogd of in blik maakt een groot verschil in de calorische waarde, Kisu. In blik wordt er een hoop water meegerekend in het gewicht, water bevat natuurlijk geen calorieen.
Off topic:
Is wel goede voeding by the way, lekker eiwitrijk en goede koolhydraten. Ik eet ze zelf regelmatig met rijst (door aanvulling met rijst heb je een volledig aminozuurprofiel en zijn de eiwitten meer waard), kip en tomatensaus
Off topic: Haha idd! Ik eet zo goed als alleen maar "goede voeding" . Dankje voor de tip met de rijst!
Comment
-
Hallo Kisu,
als je gebruikt maakt van een voedingsschema in Excel die hier op de site staat.
Dan kun je achteraan de tabel zien en de voedingswaarde aanpassen zoals jij ze hebt op de verpakking.
ZO raak je ook niet in de war en zo heb ik dat ook gedaan.
Zo kan er er niets fout gaan.
Veel succes!Huidig: 106,2KG Doel eind december: 90Kg Doel maart 2014: 85Kg
Einddoel juni 2014 80Kg
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment