snel gewicht verliezen met stackers ephedra

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• snel gewicht verliezen met stackers ephedra

Hoj ik ben op zoek naar de stackers met ephedra, iemand die mij daarbij kan helpen? ervaringen...!!!

Ook welkom..
    Regels al eens gelezen?
    + stackers met ephedra gaat je spiermassa ook eraan.
    installing muscles....please wait

Comment

Da's een verboden middel

Comment

Snel gewicht verliezen=goed eten+goed trainen !
        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
        Go heavy or go home!

Comment

Google.
          Skeggǫld, Skálmǫld, Skildir ro Klofnir.

Comment

Nee hoor,doel van Winnie(what,s in a name) is bereikt,inbox staat vol nu.
            DIVIDE ET IMPERA

Comment

aah dit soort antwoorden heb ik niets natuurlijk. iemand die nuttige informatie heeft ?

Comment

Originally posted by winniedepoe View Post
                aah dit soort antwoorden heb ik niets natuurlijk. iemand die nuttige informatie heeft ?
                Aan dit soorten 1 e posten hebben wij niks!

Wat verwacht je voor reactie dan?
                Als je vbij google kijkt,staan er tientallen reviews en aanbieders!
                DIVIDE ET IMPERA

Comment

Centurysupplements.com heb ik het is gekocht, en idd google en je vindt er zat.

Comment

De belangrijkste werkzame stoffen in Ephedra zijn efedrine en pseudo-efedrine.
                    Tot 2004 werden voedingssupplementen met Ephedra gebruikt als prestatieverhogend middel en als afslankmiddel. Ephedra-preparaten werden ook gebruikt door bodybuilders.
                    Nadat in Amerika diverse meldingen waren binnengekomen over bijwerkingen na gebruik van efedrine-bevattende voedingssupplementen, besloot in januari 2004 de Amerikaanse FDA een verbod uit te vaardigen op de verkoop van Ephedraproducten onder de Warenwet. In navolging daarvan besloot op 6 februari 2004 ook de Nederlandse minister Hoogervorst van Volksgezondheid, Welzijn en Sport dat bereidingen van ephedra, evenals ephedra-alkaloïden (efedrine en pseudo-efedrine), als geneesmiddel worden beschouwd. Dergelijke producten mochten daarna nog uitsluitend als geneesmiddel verhandeld worden. Inmiddels is efedra in alle landen binnen de Europese Unie verboden als ingrediënt van voedingssupplementen.
                    Misschien was ephedra het "hamoa" dat een belangrijke rol speelde in de cultus van Mithras.

Comment

ik zou niet weten waarom iemand stackers met efedra wilt, wat een neven-effecten.
                      heb er dit eens een paar dagen gepakt en was net of ik aan de XTC zat, schijterij niet normaal, trillende handen,...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X