extreem afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• extreem afslanken

Ik zou graag zo snel mogelijk een heel pak kilo's verliezen, weliswaar op een verantwoorde manier.
    Ik ben redelijk ervaren in het afvallen inmiddels (al 3x 20kg en meer verloren). Telkens op relatief korte periode, maar ik zou het deze keer nog iets sneller willen. Er is externe motivatie laat ons zeggen .

Nu mijn voedingsschema heb ik al, 500kcal onder onderhoud. Ik weet inmiddels wel hoe ik zoiets in elkaar steek min of meer, mijn vraag is eerder gericht naar cardio.

Ik deed vroeger veel cardio op nuchtere maag. Nu zou ik dit echter willen opdrijven naar 2x per dag.
    1x op nuchtere maag en 1x na krachttraining. Zien jullie daar negatieve zaken aan? Of is dit mogelijk. Kwestie van motivatie is er geen enkel probleem, dit houd ik voorlopig zeker vol.

Ik hoop zo de 1kg per week te overstijgen.

Volgens mij ga je zo ook veel spiermassa verliezen toch of niet? Hoeveel weeg je nu dan? Het klinkt allemaal niet zo gezond namelijk. 1kg per week lijkt me erg veel.

2x cardio doen er trouwens wel meer (ook voor ontbijt)

Comment

Momenteel 100kg (ik schaam mij diep) op mijn avatar woog ik nog 72... Ik kan blijkbaar heel goed afvallen maar zeer slecht op gewicht blijven. Laat het altijd veel te ver komen.

Ok dan doe ik alvast 2x cardio per dag. 1x voor ontbijt en 1x na krachttraining zodanig dat ik in beide gevallen meer vetreserves aanspreek.

Ik las hier vroeger vaak topics over kelp om de schildklier te stimuleren, is dit geheel zonder gevaar? Ik zou er natuurlijk niet meer overdrijven, wat is een goede dosis?

Comment

Jij weet toch hoe je goed moet dieeten, kan niet alles herinneren maar heb je vaak goed zien cutten, ik zou niet voor de snelle weg gaan maar zorgen dat het er niet meer aankomt.
        kelp ken ik verder niet, succes iig

Comment

Rustig aan afvallen, dan is op gewicht blijven ook een stuk makkelijker

Comment

ja ik ga zeker geen domme dingen doen ofzo hoor, zou het gewoon door sport extra willen versnellen, vroeg me alleen of of dit ook nadelen had. Niet dus.

En met die kelp zou ik wel eens willen experimenteren, vandaar de extra vraag. Als er daar iemand tips over heeft, ma dit altijd posten.

Comment

Misschien Dynobet eens vragen naar UD2.0?
              Squat 8x 97,5kg ¤ Deadlift 8x 100kg ¤ Dumbell Bench​ 8x 60kg

Comment

Originally posted by Lolloler View Post
                Misschien Dynobet eens vragen naar UD2.0?
                Is enkel geschikt voor een vetpercentage van 15 of lager. Als je daarboven zit, schijnen andere methodes beter te werken. Welke dat zijn weet ik niet. Maar ik zou idd Dynobet eens benaderen. Die weet vast wel hoe je dit het beste aan kunt pakken
                Ik doe een gok

Comment

Oh okay, weer wat geleerd.
                  Squat 8x 97,5kg ¤ Deadlift 8x 100kg ¤ Dumbell Bench​ 8x 60kg

Comment

Volgens mij is volgens lyle boven 15% de standaard manier van onder behoefte eten beter
                    Winners are not those who never fail, but those who never quit!

Comment

Lees even het Rapid fatloss handbook van lyle mcdonald. Als je echt 100% gemotiveerd bent en alles bereid bent om te geven, dan is dit het dieet voor jou. Hiermee zul je ruim boven de anderhalve kilo per week uitkomen.
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Waarom is jouw gewicht zo aan het jo-je-en? Je zegt dat je nu al meerdere malen twintig kilo verloren bent. Hetgeen betekent dat je ook steeds weer twintig kilo bent aangekomen?
                        Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Het verliezen is makkelijker dan het eraf houden voor topic starter denk ik....
                          Hard work, beats talent.

Comment

Maar misschien is rapid loss wel wat voor je zoals dyno zegt.
                            Dan zit je 2 weken op 800 calorieën door middelvan alleen elan van proteïne en wat essentiele
                            Vet zuren. Heavy maar wel goed voor je doelen... Succes
                            Hard work, beats talent.

Comment

Originally posted by erjede View Post
                              Maar misschien is rapid loss wel wat voor je zoals dyno zegt.
                              Dan zit je 2 weken op 800 calorieën door middelvan alleen elan van proteïne en wat essentiele
                              Vet zuren. Heavy maar wel goed voor je doelen... Succes
                              Je hebt 3 categorien. Denk dat TS net tussen categorie 2 en 3 invalt. Daarom zou ik persoonlijk dan kiezen voor de maximum doorlooptijd van catergorie 2 en dat is 6 weken.

Qua eiwitten zal hij uitkomen op om en nabij 200g. aangevuld met wellicht 40-50g KH uit groenten. En een 20-30g vetten (kleine hoeveelheden afkomstig uit mager vlees/vis en 1-2 eetlepels essentiele vetten en 6 omega 3 capsules). Dit zal neerkomen op ongeveer 1200 kcal. Gewichtsverlies zal ongeveer 12 kilo zijn in 6 weken.

Ook zijn er wat richtlijnen met betrekking tot free meals en refeeds. Hier zou ik de richtlijnen van categorie 2 hanteren. Denk dat op deze manier de eerste 10 kilo er echt snel af zullen zijn. Maar uiteindelijk is het beter om vervolgens ook met een normaal dieet zonder extreme hoeveelheden cardio af te vallen en je een nieuw patroon eigen te maken wat je ook op lange termijn vol kunt houden.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X