extreem afslanken

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

@erjede
    Zoals reeds vermeld heb ik dus inderdaad veel meer problemen met op gewicht te blijven dan effectief gewicht te verliezen. Ik kan vrij extreem gaan in zaken als ik me er echt op toeleg maar van zodra het niet meer is van moeten laat ik me al gauw eens gaan. Jammer dat ik het telkens zover laat komen maar het is niet anders. Het is geen excuus maar heb echt ENORM veel aanleg om vet aan te zetten.

@Dynobet

Ik zal dit dieet eens bestuderen maar probleem is wel dat ik een gewone avondmaaltijd zou moeten meedoen, kan moeilijk verkocht krijgen thuis dat ik een zo extreem dieet zou volgen. Zal het alleszinds eens bekijken. Bedankt voor de info

Comment

Originally posted by Spectral View Post
      @erjede
      Zoals reeds vermeld heb ik dus inderdaad veel meer problemen met op gewicht te blijven dan effectief gewicht te verliezen. Ik kan vrij extreem gaan in zaken als ik me er echt op toeleg maar van zodra het niet meer is van moeten laat ik me al gauw eens gaan. Jammer dat ik het telkens zover laat komen maar het is niet anders. Het is geen excuus maar heb echt ENORM veel aanleg om vet aan te zetten.

@Dynobet

Ik zal dit dieet eens bestuderen maar probleem is wel dat ik een gewone avondmaaltijd zou moeten meedoen, kan moeilijk verkocht krijgen thuis dat ik een zo extreem dieet zou volgen. Zal het alleszinds eens bekijken. Bedankt voor de info
      Ja als je zo jojo effect hebt krijg je steeds meer aanleg om vet op te slaan ja, dat is niet zo heel gek.
      Elke keer als je zo extreem afvalt blijven de vetcellen bestaan ookal zijn ze leeg, in korte tijd zitten bij jou de 20kg er weer aan en wallaaaaa nog meer vetcellen en minder spiermassa.
      dit heb je dus al een aantal keren meegemaakt en zo creëer je dus steeds meer aanleg.

Als je een doel voor ogen hebt moet het lukken om het doorgedrukt te krijgen bij je thuissituatie als je het duidelijk uitlegt natuurlijk.
      Calisthenics / Street workout

Comment

Gewoon leanbulken na je cut lijkt me dan de beste optie. Succes met de cut!
        Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

Wat vinden jullie van proteinedieeten? Iemand ervaring mee?
          Ik weet dat zo goed als iedereen tijdens een dieet zijn proteinen verhoogd en koolhydraten verlaagd, maar echte proteinedieten gaan nog net iets verder.

max 40gr kg per dag bvb. Fase 1 zou bestaan uit (zo goed als) enkel shakes. Vooral 's avonds lijkt dit een probleem voor mij aangezien ik vaak honger heb voor ik slapen ga.

Mensen die hier ervaring mee hebben?

Comment

RFL is een proteine dieet. Maar dan wel vrijwel zonder shakes en met voornamelijk vast voedsel. Koolhydraten en vetten zijn in zeer geringe mate aanwezig. KH enkel uit groenten. Vetten zijn ook sterk beperkt tot +-30g. Vaste voeding altijd > als leven op shakes.
            More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

en kwa gezondheid? Ik vind artikels van dieetisten die zeggen dat het niet zo ongezond is indien je je laat controleren door een dokter (wat ik dan wel zou doen periodiek) en sommige die het compleet afkeuren ivm nierfalen,kanker, ed ... Ieder spreekt voor zijn eigen winkel natuurlijk maar zijn hier mensen die er echt ervaring mee hebben? Zelfs of via kennissen? Ik wil het wel eens proberen maar niet ten koste van mijn gezondheid natuurlijk.

Comment

Ik raad je aan het boek eindelijk te lezen. Zelfs als je het dieet niet doet, heb je heel veel nieuwe kennis opgedaan.
                More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

ik zat al over de helft met lezen, maar heb precies nog geen gezondheidsissues zien passeren.

Comment

ok ik heb het nu vrijwel volledig doorlezen, echter over nierfalen en dergelijke vind ik nog niets terug. Aangezien mijn dieet altijd al vrijwel volledig gebaseerd is geweest op meer eiwitten en beperkte koolhydraten (ik zit echter net boven de 100, ik zal dus nog wat moeten knippen) zal ik deze methode eens proberen.

Ik heb ook een hoofstuk gelezen over de effectiviteit van ephedrine, ik heb dit gevonden op anabolenpower.nl. Is dit de real deal? Vind het nogal bizar dat je vrij goed moet zoeken om het nog te vinden en dat zij dit zomaar aanbieden op hun website. Iemand ervaring mee?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X