Afslanklog

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

ik heb nog maar 1x KT gedaan sinds ik met het dieet begonnen ben (at toen nog wel meer dan 40gr kh op een dag) en toen ging het nog zeer goed.

Sindsdien heb ik me een tijdje (3-4 dagen) veel minder fit gevoeld. Ochtencardio ging moeizamer, voelde me niet zo fit gedurende de hele dag en ben ook ziek geworden. Inmiddels voel ik me terug heel fit gedurende de dag en lukt mijn ochtendcardio zonder enig probleem. KT heb ik nog niet gedaan sindsdien maar dit moet zeker lukken denk ik. Mijn avondmaal bestaat meestal ook uit iets meer koolhydraten dus in principe kan je daarna je KT doen

Comment

Oke! En waarom heb je voor deze optie gekozen? En niet bijvoorbeeld 500 kh onder behoefte gaan zitten?

Comment

ik heb goede redenen om zo snel mogelijk wat kilo's kwijt te willen zijn. Ik heb al meerdere dieeten geprobeerd en ze zijn allemal succesvol als je vastbesloten bent, maar nu wilde ik heel snel kilo's kwijt. Ik moet daarom niet in sneltempo op mijn ideaal gewicht zitten maar ik wil wel in sneltempo 15 a 20 kilo kwijt .

bovendien vind ik dit dieet best wel leuk. Ik eet graag vlees en vooral kip en lust niet zo graag aardappen.
        + extreem is goed voor mij, ik ben een man van extremen, ik ga er voor of ik ga er niet voor.

Comment

Oke nou helemaal top. Als je je er prettig bij voelt dan is het goed

Comment

Het is ook zo dat als je veel vet hebt respectievelijk meer vet afvalt dan iemand die kleiner/minder vet met zich meedraagt.
            gaat ook van spiermassa (hangt van dieet af natuurlijk) , al weet ik niet hoe je voedingsschema eruitziet.
            Ik ben bijna aan het einde van de rit nog 2 kilootjes te gaan maar die willen echt niet zo snel weg als de eerste paar kilotjes
            Hebbie nog tips ?
            Last edited by fanta; 20-02-2014, 21:02.

Comment

Cardio verhogen of kcal verlagen
              Become the best version of yourself - Elliot Hulse

Comment

ik heb eigenlijk altijd al weinig last gehad om de laatste kilo's er af te krijgen. Het is natuurlijk geen 2 kilo per week meer zoals wanneer je echt dik bent zoals ik nu, maar ze gingen er toch altijd vlot af die laatste kilootjes, tot aan de 8-9% bf heb ik nooit echt een plateau bereikt waar je moeilijk over geraakt.

Mijn lichaam reageert vrij goed op dieeten, maar ik moet het wel heel strikt doen. Ik heb een tijdje geleden nog eens dieet gedaan en viel toen ook 1 a 2 kg per week af tot ik elke avond een doosje noedels opat voor het slapen gaan. Op zich zat ik met dat doosje nog ruim onder mijn kcal behoefte voor een dag maar toch viel ik niets meer af. Ik vermoed dat mijn lichaam heel makkelijk kh als vet opslaat, makkelijker als bij andere mensen?

vandaag trouwens 100gram er bij maar ik weet dat ik mijn dieet even strikt als anders gevolgd heb, meestal is dat de voorbode om 1 a 2 dagen erna ineens +1kg te verliezen.

Onlangs ook 3 dagen op knal hetzelfde gewicht blijven staan en dan ineens 1.2kg eraf. Volgt een heel rare curve mijn gewichtsverlies, is geen constant verlies elke dag.

Comment

Iemand hier ervaringen met het leuk afvallen dieet of programma?

Comment

Originally posted by PaulineB View Post
                    Iemand hier ervaringen met het leuk afvallen dieet of programma?
                    Afvallen vindt ik niet echt leuk, maar als je het resultaat ziet blijf je gemotiveerd.
                    Heb je al een degelijk voeding schema enzo?

Comment

deze week een mindere week gehad, slechts 900gram kwijt. De week had er beter uitgezien maar mijn feestje zaterdag heeft mijn gewicht terug doen stijgen en nu stagneert het een beetje.

1x teveel kh eten is dus echt nefast voor dit dieet blijkbaar. Achja terug opbouwen met goede moed.

Comment

Nog steeds bijna een kilo in een week man. Ach nu heb je een cheat day gehad, kan je ook weer even vooruit!

Comment

ik vind 900 gram ook een goed resultaat hoor.

door de kh hou je verschijnschijnlijk even meer vocht vast. Is er zo weer af. Don't worry
                          Just do it!!!!

Comment

de week alvast goed begonnen na een toch wel iets mindere week vorige week.

de weegschaal geeft 1.7kg minder aan sinds zondag. 9kg in totaal nu. nog 17 te gaan

Comment

Lekker bezig man!

Comment

Originally posted by Spectral View Post
                                de week alvast goed begonnen na een toch wel iets mindere week vorige week.

de weegschaal geeft 1.7kg minder aan sinds zondag. 9kg in totaal nu. nog 17 te gaan
                                Zo... Tempo zit er lekker in Ik zou zeggen ga zo door! en suc6 met de laatste 17

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X