Tegenstrijdigheid hier op het forum, zie ik het verkeerd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ey tazzz wazzer mis mijn mijn sticky
    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

ik denk dat 6 maaltijden of meer wel degelijk invloed heeft uiteraard niet voor de gemiddelde gymbunny.
      Maar ik ken geen pros die 2 maaltijden per dag eten.
      daarbij ken je alle producten wel dus hoef je geen schema te maken dream on, zelfs me app kent niet al die producten.
      IF en IIFYM zouden zon beetje elke BB regel ontkrachten, helaas zijn er weinig voorbeelden die gewoon 2 grote mac menus binnen 8 uur eten en ook echt groot zijn...
      dynamix schrijf jij anders die nieuwe stickys man...jij weet er ook zo ontzettend veel van....

mafklappers hier, ga trainen.

Comment

Originally posted by quibus View Post
        ik denk dat 6 maaltijden of meer wel degelijk invloed heeft uiteraard niet voor de gemiddelde gymbunny.
        Maar ik ken geen pros die 2 maaltijden per dag eten.
        daarbij ken je alle producten wel dus hoef je geen schema te maken dream on, zelfs me app kent niet al die producten.
        IF en IIFYM zouden zon beetje elke BB regel ontkrachten, helaas zijn er weinig voorbeelden die gewoon 2 grote mac menus binnen 8 uur eten en ook echt groot zijn...
        dynamix schrijf jij anders die nieuwe stickys man...jij weet er ook zo ontzettend veel van....

mafklappers hier, ga trainen.
        Akkoord, zit zeker wat in maar dat 2 maaltijden heeft wss ook een praktische reden. Hoe meer kcal je naar binnen moet trappen hoe meer maaltijden je wss nodig hebt omdat het anders lastig wordt tenzij je een pro eter bent

Comment

Originally posted by Debris View Post
          Mvos: Mijn doel voor de cut was puur gericht op het aanzetten van kracht en spiermassa, waarbij het me eigenlijk niet zoveel kon schelen hoeveel vet erbij kwam. Met letten op mijn voeding bedoelde ik dus dat ik elke dag zorgde dat ik meer dan genoeg at. Of dit slim is is een ander verhaal, maar zo ben ik begonnen en het heeft goed gewerkt voor mij. Bij mijn volgende bulk zal ik het anders aanpakken, maar dat staat hier los van. In drie en een halve week trouwens, niet zes weken.

Nick: Wat betreft de verzadiging heb je zeker gelijk, daar heb ik niet aan gedacht. Alleen maar omdat het mij niet zoveel boeit als ik honger heb.

Lethal: Kom even met wat constructiefs in plaats van alleen maar te lopen zeiken, dankjewel.
          Volgens mij moet jij even de stickies lezen

Ik ik eet op het moment 3600 kcal en dit doe ik in 8 maaltijden om de simpele reden dat ik me anders iedere keer vol moet stouwen omdat ik vrij 'schoon' eet. In 3 maaltijden 3500 kcal 'schoon' eten is voor mij echt onmogelijk!
          Eerlijk, ik heb veel aan de stickies gehad!
          The expert in anything was once a beginner..

Comment

Originally posted by pescatore View Post
            Ey tazzz wazzer mis mijn mijn sticky
            Die volg je nu toch in je eigen cut ook

Originally posted by quibus View Post
            dynamix schrijf jij anders die nieuwe stickys man...jij weet er ook zo ontzettend veel van
            Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
            Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Zou het wel een toffe actie vinden als je nou met een superstrak zelf geschreven verhaal aan komt voor als stickie.
              Maar eigenlijk had je dat al klaar moeten hebben als je zo'n topic opent.

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
                Je hebt gelijk; de stickies zijn verouderd. Mag wat mij betreft ook eens grondig aangepast worden door iemand die daar zin in heeft.
                Enige nuancering zou misschien op zijn plek zijn, maar grondig aangepast? Alsof het menselijk lichaam anno 2014 totaal anders werkt dan 5 jaar geleden.. Heeft weinig met verouderd te maken iemand (een lid) schrijft iets en dat is niet 'de waarheid', ik weet niet wat je verwacht van open toegankelijke informatie (kosteloos) geschreven door leden?

Comment

Ze zijn niet alleen verouderd, het is ook onwijs veel. Er wordt vaak geklaagd dat het niet gelezen wordt.... maar er staat een shitload aan tekst. Ik begrijp wel dat mensen liever een topic aanmaken om de zoveelste vraag te stellen.
                  Passion is: pushing yourself when no one else is around

Comment

Denk dat het sowieso handig is als Dynamix links en rechts wat zaken herschrijft en wat zaken aanvult.

Comment

Originally posted by Patriciaaa View Post
                      Ze zijn niet alleen verouderd, het is ook onwijs veel. Er wordt vaak geklaagd dat het niet gelezen wordt.... maar er staat een shitload aan tekst. Ik begrijp wel dat mensen liever een topic aanmaken om de zoveelste vraag te stellen.
                      Heb je wel gelijk in maar gaat vaak niet anders denk ik, mensen willen toch zo volledig mogelijk iets uitleggen. Maar er staan er ook een aantal tussen die wellicht overbodig zijn. Vind het er eerder veel teveel in aantal dan teveel tekst per sticky.

Comment

Denk dat het sowieso handig is als Dynamix links en rechts wat zaken herschrijft en wat zaken aanvult.
                        Not sure if serious?!

Je bedoeld nog meer "guy droog" info 1 op 1 overnemen en als de algehele waarheid neerzetten,omdat het allemaal voor hem zo goed werkt.
                        Doe hij er dan ook foto's van zichzelf bij?

Sorry,maar laten we dat nou niet doen.

We hebben dyno en Kev als mods die hier allebei wel uitermate geschikt voor zijn om dit te updaten met de juiste info.
                        Last edited by Mvos; 03-04-2014, 19:37.
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Heb je wel gelijk in maar gaat vaak niet anders denk ik, mensen willen toch zo volledig mogelijk iets uitleggen. Maar er staan er ook een aantal tussen die wellicht overbodig zijn. Vind het er eerder veel teveel in aantal dan teveel tekst per sticky.
                          Ik snap wel dat jij denkt dat het niet anders kan, jij bent ook niet kort van stof

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                            Not sure if serious?!

Je bedoeld nog meer "guy droog" info 1 op 1 overnemen en als de algehele waarheid neerzetten,omdat het allemaal voor hem zo goed werkt.
                            Doe hij er dan ook foto's van zichzelf bij?

Sorry,maar laten we dat nou niet doen.

We hebben dyno en Kev als mods die hier allebei wel uitermate geschikt voor zijn om dit te updaten met de juiste info.
                            Hahah, not sure if serious. Kom op man do I need to spell it out

Ik snap wel dat jij denkt dat het niet anders kan, jij bent ook niet kort van stof
                            Komt omdat ik vaak koekjes eet in het weekend. Koekjes zijn lekker. Het liefst Pim's maar stroopwafels gaan er ook prima in.

Comment

Komt omdat ik vaak koekjes eet in het weekend. Koekjes zijn lekker. Het liefst Pim's maar stroopwafels gaan er ook prima in.
                              Uh? Was serieus en zonder verkeerde intenties?

Comment

Uh? Was serieus en zonder verkeerde intenties?
                                Ik post ook maar wat random onzin Patries, was op Mvos aan t reageren en toen dacht ik in een impulsieve bui "nou hups we pakken Patricia er meteen bij" maar ik had niks nuttigs te melden

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X