Originally posted by pescatore
View Post
Tegenstrijdigheid hier op het forum, zie ik het verkeerd?
Collapse
X
-
-
Dynobet: Wat je zegt klopt allemaal, alleen heb ik in het begin niet de moeite genomen om mijn kcal inname bij te houden om zo weinig vet te pakken. Even ter verduidelijking: Ik heb misschien wat bijzaken genoemd die weinig met mijn verhaal te maken hebben maar de kern is de vraag of het uitmaakt of je laat op de avond koolhydraten eet en of het uitmaakt of je 6 keer of 3 keer per dag eet in de cut.
Met het stukje over kracht zeg ik dat ik niet op kracht ben achteruit gegaan, alleen het bankdrukken kost me iets meer moeite. Daarmee stel ik dus een voorwaarde namelijk dat het bankdrukken een uitzondering is waarmee ik wel een beetje kracht heb ingeleverd.
Lethal: Ik ben hier niet om advies te geven, ik geef alleen aan dat er wat tegenstrijdigheden zijn tussen de sticky's, maar nu ik er over nadenk zijn er inderdaad meerdere manieren mogelijk. Feit is dat de sticky zo is geformuleerd dat het op mij overkomt dat het eten van 7 maaltijden noodzakelijk is. Ik vind het ook erg jammer dat je zo in de aanval moet gaan, doe eens even rustig. Ik probeer ook maar wat uit te vogelen voor mezelf, misschien dat ik het wat onhandig zwart op wit zet.
Comment
-
Originally posted by Mvos View PostMan o man,kreeg al bijna een hartverzakking.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Debris View PostLethal: Ik ben hier niet om advies te geven, ik geef alleen aan dat er wat tegenstrijdigheden zijn tussen de sticky's, maar nu ik er over nadenk zijn er inderdaad meerdere manieren mogelijk. Feit is dat de sticky zo is geformuleerd dat het op mij overkomt dat het eten van 7 maaltijden noodzakelijk is. Ik vind het ook erg jammer dat je zo in de aanval moet gaan, doe eens even rustig. Ik probeer ook maar wat uit te vogelen voor mezelf, misschien dat ik het wat onhandig zwart op wit zet.
Alleen maar meningen wat betreft dit onderwerp en daar kan je eindeloos over door lullen , heeft niemand wat aan.
Maar als je dan toch iemand zijn werk wil bekritiseren , kom dan wel met een sterk verhaal aan is mijn mening en heb iets om de discussie mee aan te gaan.
Je zegt namelijk nogal wat.
Ook is het niet mijn intentie om in de aanval te gaan op jouw persoon , heb ik ook niks aan via internet.
Wel probeer ik in te gaan op jouw verhaal , gezien ik het nogal een vreemd topic vind , maar zal me proberen in te houden als je er zoveel moeite mee hebt.
Wil nog wel zeggen dat we de tijd van huilen en welles / nietes al lang ontgroeid zijn toch ?
Zo erg is het nou ook weer niet wat ik zeg allemaal.
Je had het ook met een sterk "verhaal" een andere wending kunnen geven bij wijze van.
Comment
-
Originally posted by quibus View Postik denk dat 6 maaltijden of meer wel degelijk invloed heeft uiteraard niet voor de gemiddelde gymbunny.
Maar ik ken geen pros die 2 maaltijden per dag eten.
daarbij ken je alle producten wel dus hoef je geen schema te maken dream on, zelfs me app kent niet al die producten.
IF en IIFYM zouden zon beetje elke BB regel ontkrachten, helaas zijn er weinig voorbeelden die gewoon 2 grote mac menus binnen 8 uur eten en ook echt groot zijn...
dynamix schrijf jij anders die nieuwe stickys man...jij weet er ook zo ontzettend veel van....
mafklappers hier, ga trainen.
CT Fletcher at elke dag een hele zooi bij McDonalds; hij kwam om dezelfde tijd binnen en ze wisten precies wat er om die tijd klaar moest staan voor hem. CT Fletcher was btw de eerste persoon met een curl van 100 kg.
En over dat IF-deel vind ik dit wel gepast
:
Comment
-
Originally posted by Debris View PostDynobet: Wat je zegt klopt allemaal, alleen heb ik in het begin niet de moeite genomen om mijn kcal inname bij te houden om zo weinig vet te pakken. Even ter verduidelijking: Ik heb misschien wat bijzaken genoemd die weinig met mijn verhaal te maken hebben maar de kern is de vraag of het uitmaakt of je laat op de avond koolhydraten eet en of het uitmaakt of je 6 keer of 3 keer per dag eet in de cut.
Met het stukje over kracht zeg ik dat ik niet op kracht ben achteruit gegaan, alleen het bankdrukken kost me iets meer moeite. Daarmee stel ik dus een voorwaarde namelijk dat het bankdrukken een uitzondering is waarmee ik wel een beetje kracht heb ingeleverd.
Lethal: Ik ben hier niet om advies te geven, ik geef alleen aan dat er wat tegenstrijdigheden zijn tussen de sticky's, maar nu ik er over nadenk zijn er inderdaad meerdere manieren mogelijk. Feit is dat de sticky zo is geformuleerd dat het op mij overkomt dat het eten van 7 maaltijden noodzakelijk is. Ik vind het ook erg jammer dat je zo in de aanval moet gaan, doe eens even rustig. Ik probeer ook maar wat uit te vogelen voor mezelf, misschien dat ik het wat onhandig zwart op wit zet.
Comment
-
Om effe in te gaan op dat Mcdonalds verhaal van CT Fletcher :
Medical Troubles
Not all has always been golden, because he used to live a very unhealthy lifestyle. He had to go through open heart surgery in 2005 because he weighed 260 pounds and was endangering himself with the type of food he was eating. Instead of taking the surgery right away like suggested, CT Fletcher believed in working for his goal and trying to work off those pounds instead but sadly, it made no difference.
He had to undergo the surgery anyways and dropped almost 50 pounds after the surgery. Not only that, but he fully recovered in two years and has been great ever since. CT Fletcher says that he blames himself because of the 8 meals of McDonalds he was eating almost every single day for over 20 years. That can definitely take a toll on anyone’s body when you put that stuff in your mouth and the cholesterol will build up in your arteries.
Bron : CT Fletcher - How did he get so big?
Om het verhaal maar effe compleet te maken van CT Fletcher.
Vergeet er ook niet bij te zeggen dat Serge Nubret aan de AS zat.
En waarom maak je zelf niet de verandering dan die je zo graag wil ? en maak een stickie zoals jij denkt dat het wel hoort te zijn.
In plaats van hier weer te reageren op een eindeloze discussie , zodat je achteraf weer kan zeggen dat niemand tegen kritiek kan.
Comment
-
Originally posted by Lethal View PostOm effe in te gaan op dat Mcdonalds verhaal van CT Fletcher :
Medical Troubles
Not all has always been golden, because he used to live a very unhealthy lifestyle. He had to go through open heart surgery in 2005 because he weighed 260 pounds and was endangering himself with the type of food he was eating. Instead of taking the surgery right away like suggested, CT Fletcher believed in working for his goal and trying to work off those pounds instead but sadly, it made no difference.
He had to undergo the surgery anyways and dropped almost 50 pounds after the surgery. Not only that, but he fully recovered in two years and has been great ever since. CT Fletcher says that he blames himself because of the 8 meals of McDonalds he was eating almost every single day for over 20 years. That can definitely take a toll on anyone’s body when you put that stuff in your mouth and the cholesterol will build up in your arteries.
Bron : CT Fletcher - How did he get so big?
Om het verhaal maar effe compleet te maken van CT Fletcher.
Vergeet er ook niet bij te zeggen dat Serge Nubret aan de AS zat.
En waarom maak je zelf niet de verandering dan die je zo graag wil ? en maak een stickie zoals jij denkt dat het wel hoort te zijn.
In plaats van hier weer te reageren op een eindeloze discussie , zodat je achteraf weer kan zeggen dat niemand tegen kritiek kan.
Anyway, 'jullie' maken er een discussie van. Ik snap niet waarom alles wat de TS zegt gelijk ontkracht moet worden; hij heeft toch een punt? Iedereen schiet gelijk in de verdediging alsof ze persoonlijk aangevallen worden. Ik geloof dat 'jullie' slimmer zijn dan dat en best weten dat er zat ruimte voor verbetering is in de stickies.
En ik een sticky schrijven? Ik word hier nu al vaak niet serieus genomen, laat staan als ik een sticky zou schrijven. Bovendien heeft iedereen hier een andere visie (subjectief) en loopt een nieuw sticky van iemand die hier niet alom gerespecteerd wordt voor zijn kennis, zeer waarschijnlijk ook uit op een ellenlange discussie. Als iemand die nieuwe sticky goed zou kunnen schrijven, dan lijkt Dynobet de juiste persoon; hij is ook vaak in staat (online) om vragen uitgebreid te beantwoorden. Waarschijnlijk zou een vernieuwd sticky al een boel vragen van beginnelingen kunnen voorkomen waardoor hij netto zelfs minder tijd kwijt is op Bodynet. Ik zeg overigens niet dat hij dit zou moeten doen; er zijn vast nog een aantal anderen die het ook goed zouden kunnen.
Comment
-
Ben je weer gaan back-sciencen hahaha. Lighten nou eens een keer up man en probeer niet altijd mensen ervan te overtuigen hoe capabel je wel niet bent. Don't be a hardrock if you really are a gem
Zelfreflectie man. Ik heb ook weleens stoeipartijtjes hier hoor dus ik ben ook geen ideale gesprekspartner met veel geduld en fatsoen zoals mannen als IM, Dyno of Dexie. Ok Dexie niet whahah.
Anyways als je tè veel frictie krijgt dan gaat er gewoon iets mis kerel en dan moet je ff gaan kijken of het mss niet deels aan jezelf ligt. Denk je nou echt dat niet iedereen met het juiste aantal chromosomen hier en wat ervaring niet al die basis stukjes en boeken heeft gelezen waar je altijd als bewijs mee op de proppen komt? Dit gedrag gaat je gewoon veel ellende opleveren. Als je dit op een werkvloer doet in een serieuze omgeving dan is dat gewoon een probleem. Ik ben je vader niet maar neem eens een keer wat aan van mensen, verdedig jezelf niet altijd zo blind en lach eens om jezelf man dat maakt het leven zoveel leuker.
Ik heb je nog niet opgegeven hoor maar je moet wel ff normaal doen man. Bedoel het serieus niet als een aanval dus vat het voor een keer niet zo opLast edited by pescatore; 04-04-2014, 00:29.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Wat ik niet aan jou begrijp is dat je in elke reactie die aan mij is gericht op de persoon speelt en niet op inhoud. Ik kan wel wat hebben en als er onenigheid is prima, maar waarom is dat volgens jou in dit topic van toepassing? Waar probeer ik mensen ervan te overtuigen dat ik capabel ben? Ik verkondig zelf nota bene dat ik niet de juiste persoon ben om een sticky te schrijven.
En over dat aanhalen van boeken mag je ook weleens ophouden, want dat doe ik al een halfjaar vrijwel niet meer.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
5 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment