Tegenstrijdigheid hier op het forum, zie ik het verkeerd?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Dynamix View Post
    Gast, als je zo blijft doen, hou dan svp op met te reageren op mijn reacties want je post hebben echt geen toegevoegde waarde. Bijzonder dat je steeds hetzelfde blijft herhalen terwijl je zelf zegt tegen dovemansoren te praten.
    dynamix ik zal mijn visie uitleggen.
    1 wij krijgen discussie
    2 jij gebruikt ct fletchrr en mac d als voorbeeld

Waar gaat het mis nu dat jij dus zegt op mac d kun je ook groot worden toch?
    Maar je verteld er niet bij wtf hij allemaal in ze reet spuit.
    ik kan ook adviezen geven over hoe je kan eten in een test tren hgh cycle dan groei je ook op chips en red bull.
    maar de meeste niet kurende mensen niet.
    daarom was ik laatst zo pissed toen je zei mealtiming etc boeit niet maar mvos doet het wel (naturel) en hij is groot en jij bent dik.
    dus hoe durf je nogmaals.
    ct fletcher curlde als eerste 100 blabla ja hij gebruikt(e) ook een shitload steroïden.

jij haalt er info bij die kant nog wal raakt een normaal persoon groeit niet op de mac..kijk superziced eens..je krijgt er fucking problemen van.
    spuit je plat met hgh groei je overal op maar is niet gezonder.

stop dus met voordoen alsof alles maar kan en dan roidusers als vb gebruiken.
    Alle kritiek is niet welkom volfens jou...lol wat een onzin kritiek van omhooggevallen mannetjes die het en verkeerd hebben en niks bereikt hebben tja daar houden we niet van.

Comment

Originally posted by Debris View Post
      Beste BN'ers,

Na dik een jaar hard te hebben getraind en goed op mijn voeding te hebben gelet ben ik van 82 kilo naar 101 kilo gegaan. Uiteraard is er ook veel vet bijgekomen in die tijd.
      ============================
      Nou dat is niet zo mooi, als er veel vet bijzit.

Drie weken geleden ben ik dus begonnen met cutten om even de boel droog te maken. Dit doe ik niet met een voedingsschema, maar door simpelweg mijn kcal te tellen tot ik aan mijn vastgestelde grens zit. (Ik weet onderhand wel hoeveel energie alles wat ik eet levert)
      --------------------------------------------------------------------------------
      Ja dat blijkt uit hierboven.

Het resultaat mag er zeker zijn, ik heb nog geen enkele kracht ingeleverd, alleen het bankdrukken kost me iets meer moeite. Verder ben ik dik 6 kilo afgevallen wat ik erg goede resultaten vind voor drie weken.
      ----------------------------------------------------------------------
      Kost je meer moeite, dus heb je nu al kracht ingeleverd in 3 weken.

Nu zijn er wat zaken die ik hier op het forum lees die erg botsen met wat ik geleerd heb en ik raak hier erg gefrustreerd van. Een voorbeeld: In de stickies wordt er gehamerd op het eten van 7 maaltijd per dag in de cut. Wat een onzin naar mijn mening. Ik eet er nu meestal 4-6 maal per dag (ik reken mijn kwark met nootjes voor het slapen gaan ook als maaltijd) en dat werkt prima voor mij. Als ik het in twee maaltijden zou stoppen zou dat hetzelfde effect hebben want je haalt alsnog de kcal die je nodig hebt voor die dag. Als ik het hier mis heb, dan hoor ik dat graag.
      -----------------------------------------------------------------------------------------
      Nee voor hobby maakt het niet uit, als je naar de top wilt helaas wel.
      En is ook monitoring van de voeding belangrijk.

Nog een voorbeeld: 's avonds laat geen koolhydraten! Of: Je koolhydraten 's ochtends en rond de training nemen anders word je dik! Wat een enorme onzin vind ik dit wederom. Als ik onder mijn behoefte eet (in mijn geval 400-600 kcal meestal) dan kan je niet aankomen. Het enige feit is dat je prestaties in de gym wat minder zullen zijn als je niet je koolhydraten eromheen mikt. Of ik nou al mijn koolhydraten 's avonds eet of 's ochtends, dat haalt naar mijn mening niks uit. Als jij een negatief saldo op de bank hebt staan ga je toch ook niet sparen?
      ---------------------------------------------------------------------------------
      Hetzelfge als boven, monitoring. Niet belangrijk voor hobbyist.

Dit is hoe ik het zie en misschien is mijn frustratie onterecht en dan hoor ik graag wat jullie hier van vinden.
      --------------------------------------------------------------------------------------------
      Je hebt het gehoord.

Groetjes,

Markie
      Zoals ik al zei, monitoring van de voeding is niet zo belangrijk als je het als hobby doet. Maar als je iets wilt bereiken en je wilt echt verder zal je toch n moment krijgen waar het wel belangrijk word.
      Ook kun je niet zeggen dat 3maaltijden volstaan, je weet immers niet bij benadering hoeveel een ander moet eten. Vaak kun je dat onmogelijk in 3 maaltijden wegkrijgen..

Maar om nu te zeggen dat de info onzin is?
      Ik denk als je het had gedaan zoals het er staat, en niet op eigen houtje had geklooit dat er niet zoveel vet en vocht af had gehoeven.
      Je bent 3 weken bezig met cutten, en bent nu 6kg kwijt, waarvan imo zeker 4kg vocht van is.
      Ga jij je dan niet afvragen of je het zelf dan wel goed doet?

Comment

Originally posted by Dynamix View Post
        Klopt allemaal, maar dan nog.

Anyway, 'jullie' maken er een discussie van. Ik snap niet waarom alles wat de TS zegt gelijk ontkracht moet worden; hij heeft toch een punt? Iedereen schiet gelijk in de verdediging alsof ze persoonlijk aangevallen worden. Ik geloof dat 'jullie' slimmer zijn dan dat en best weten dat er zat ruimte voor verbetering is in de stickies.

En ik een sticky schrijven? Ik word hier nu al vaak niet serieus genomen, laat staan als ik een sticky zou schrijven. Bovendien heeft iedereen hier een andere visie (subjectief) en loopt een nieuw sticky van iemand die hier niet alom gerespecteerd wordt voor zijn kennis, zeer waarschijnlijk ook uit op een ellenlange discussie. Als iemand die nieuwe sticky goed zou kunnen schrijven, dan lijkt Dynobet de juiste persoon; hij is ook vaak in staat (online) om vragen uitgebreid te beantwoorden. Waarschijnlijk zou een vernieuwd sticky al een boel vragen van beginnelingen kunnen voorkomen waardoor hij netto zelfs minder tijd kwijt is op Bodynet. Ik zeg overigens niet dat hij dit zou moeten doen; er zijn vast nog een aantal anderen die het ook goed zouden kunnen.
        Ik wou nog even reageren op Dynamix sinds hij ook zo graag blijft reageren hier.

Zo zwart wit als jij het stelt , gelijk / ongelijk is nou net wat ik de hele tijd probeer te zeggen , dat dat dus juist niet op gaat hier.
        Niemand heeft gelijk hier in of ongelijk.
        Je gaat toch zelf uitzoeken wat wel en niet werkt , maar dat toch niet als de beste manier verkondigen.
        De beste manier is de manier die het beste werkt voor jouw persoonlijk , dus de beste manier is persoonlijk in mijn ogen.
        Het stickie is bedoeld als richtlijn.

Maar jij bent samen met de TS dan wel iemand , die een stickie en daarmee iemand zijn werk gaat bekritiseren openlijk op een forum , vraagt wat iedereen er van vind en eigenlijk zelf niks informatiefs te melden heeft of bijdraagt aan het stickie dan behalve dat je zegt tot nu toe dat niemand tegen kritiek kan uiteindelijk en welkom op BN zeg je dan.
        Dat is echt te makkelijk in mijn ogen en niveau huilen en janken wordt bereikt en het topic dwaalt heel erg ver en diep af en we sturen mekaar nog net geen excuses.
        Als jij met een sterk verhaal komt ben ik de eerste die dat toejuicht als dat al iets betekent voor je.
        Beetje jammer , had wel iets meer van TS en jouw verwacht dan waar je nou mee bezig bent.

Comment

Leuk om te zien dat er in die 1.5 jaar dat ik hier niet meer gekeken heb niet veel is veranderd behalve dat de meeste groter zijn geworden.

Iemand vraagt hoe laat het is en er wordt gekibbeld over wie het horloge heeft uitgevonden.

Ontopic: ik persoonlijk heb heel veel uit de sticky's kunnen halen.
          Misschien veel tekst om te lezen maar dat staat in het niet bij wat het je uiteindelijk op kan leveren.
          Denk dat als je als nieuwkomer even je best doet en alles doorspit je ook beter en doelgericht vragen kunt
          stellen wat dan weer resulteert in duidelijke antwoorden en minder van die troll reactie's.
          http://forum.bodynet.nl/algemeen/54512-bedankt-bodynetters.html

Comment

Originally posted by Ximon1975 View Post
            Leuk om te zien dat er in die 1.5 jaar dat ik hier niet meer gekeken heb niet veel is veranderd behalve dat de meeste groter zijn geworden.

Iemand vraagt hoe laat het is en er wordt gekibbeld over wie het horloge heeft uitgevonden.

Ontopic: ik persoonlijk heb heel veel uit de sticky's kunnen halen.
            Misschien veel tekst om te lezen maar dat staat in het niet bij wat het je uiteindelijk op kan leveren.
            Denk dat als je als nieuwkomer even je best doet en alles doorspit je ook beter en doelgericht vragen kunt
            stellen wat dan weer resulteert in duidelijke antwoorden en minder van die troll reactie's.
            En dat bedoel ik maar, het mag dan niet in ieders ogen perfect zijn. Maar het werkt wel zoals je zelf hebt gemerkt.
            Het is onmogelijk voor de schrijver om aan ieders verwachtingen te voldoen, daar het bij ieder ook weer iets anders werkt. Het is meer een basis waarvanuit je gaat werken en nog wat aan sleutelen moet.
            En zoals jij nu hebt gemerkt zijn die zeker niet verkeerd.

Comment

hallo debris,

het is zoals eerder aangeduid een visue van in dit geval punani een voormalig competitie bodybuilder die goede resultaten heeft behaald op dit schema. hij heeft zijn visie weergeven op het forum. en heeft hier ook vele mensen mee geholpen
              met het algemene lees de stickie kan jij kiezen wat jij belangrijk vindt. vind je het allemaal kul dan lees je niets doe je het op je eigen manier en zet je "natuurlijk" vet aan tijdens je cut.

mochten er vele tegenstrijdigheden zijn mag je ze mij wijzen dan ga ik er naar kijken met de mods hoe we dit kunnen aanpassen

voor ieder is er een eigen manier van cutten en daarin zijn eigen visie.

mvg

Comment

Als ik zo de meeste reacties lees heb ik nou niet het gevoel dat het hier een gesprek betreft met volwassen mannen. Nu heb ik al honderd keer gelezen dat het om een visie gaat in de sticky. Uiteraard begrijp ik dat er meerdere visies, manieren e.d. zijn. Jullie vergeten denk ik dat een lezer een sticky ziet met de titel "Q&A to get ripped". Dit interpreteert iemand als een algemene sticky omtrent het cutten. Nu staat er echter maar één visie in, die ook nog is zo geformuleerd is dat deze manier noodzakelijk is.

Daarnaast lopen er meerdere mensen te zeiken over dat ik zoveel vet heb aangezet, en dat ik het niet goed weet allemaal. Dat ik niet de eerste keer dat ik bulk het goed doe is blijkbaar een doorn in het oog bij sommige mensen, alleen maar vanwege het feit dat ik even mijn punt maak over iets wat nul komma nul te maken heeft met mijn persoonlijke prestaties.

Nogmaals mensen: In het topic stel ik de vraag of 's avonds laat kh eten uitmaakt als je onder je behoefte eet, of het eten van zeven maaltijden wel echt nodig is en daarbij noem ik het feit dat er in de sticky gehamerd wordt op 7 maaltijden en dat het niet echt duidelijk is dat het om een visie gaat. Dit kan je mij niet kwalijk nemen, want jullie weten net zo goed als ik dat veel mensen verkondigen dat je per sé 7 maaltijden moet eten.

Ik voel me eigenlijk alleen maar genoodzaakt nu weer een reactie te schrijven, omdat ik eigenlijk gewoon moet lachen hierom. Al drie maal heb ik mijn precieze vragen uitgelegd en nog steeds krijg ik reacties over 4 kilo vocht. Get over it guys

Comment

gaat ie dat zeggen... de volwassen kaart spelen en het "oh wat moet ik lachen en ben zo veel groter en beter dan jullie maar schrijf stiekem toch een reactie dat dan weer wel", zegt meestal zoveel over jezelf. Ik ken jouw soort en do not like.

Anyways het is je nu al een paar keer verteld dat dit een community is waar mensen informatie uitwisselen en waar de stickies als tips instaan voor beginners. Het is geen winkel waar je een produkt koopt met garantie ofzo of waar je met klachten naar de klantenservice gaat. Vind je het stom, laat het dan staan.

Er staan wel wat wetenschapelijke onwaarheden in als je alles in de tekst als mandatory beschouwd zoals de invloed van maaltijdfrequentie in de context van vetverlies en het laat eten van koolhydraten heeft ook geen nadelen, of het ideaal is ingedeeld ivm trainingsintensiteit is een andere vraag. Maar al deze zaken zijn al beantwoord in dit topic, meermaals zelfs dus ik snap niet wat je loopt te zeiken? Haal die fkn tampon uit je foef en piep niet zo, clown.
                  Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Je wilt een volwassen reactie?
                    Je probeert iets te ontkrachten hetgeen zich al bewezen heeft. Het is geschreven door een persoon die een bewezen adonis is, en geen stuk zwoerd van het zuurkoolspek.
                    Natuurlijk zijn er andere opties voor in de plaats gekomen sedert het plaatsen ervan.
                    Hetgeen niemand ervan weerhoud, de persoon in dit geval de schrijver persoonlijk te benaderen om zijn aanpassingen toe te voegen.
                    Maar dan zal ik ook wel zeiken, dit gezegd hebbende.

Comment

Ik eet er nu meestal 4-6 maal per dag (ik reken mijn kwark met nootjes voor het slapen gaan ook als maaltijd) en dat werkt prima voor mij. Als ik het in twee maaltijden zou stoppen zou dat hetzelfde effect hebben want je haalt alsnog de kcal die je nodig hebt voor die dag. Als ik het hier mis heb, dan hoor ik dat graag.
                      Nee:
                      Dietary Protein Distribution Positively Influences 24... [J Nutr. 2014] - PubMed - NCBI
                      Daytime pattern of post-exercise protein i... [Nutr Metab (Lond). 2012] - PubMed - NCBI
                      Timing and distribution of protein ingestion durin... [J Physiol. 2013] - PubMed - NCBI
                      Effects of supplement timing and resist... [Med Sci Sports Exerc. 2006] - PubMed - NCBI
                      etc.
                      Auteur van Bonds Androgene Anabole Steroïden (ISBN: 978-90-824123-0-7, peterbond.nl).

Comment

Spuitelf bedankt voor de links ik zal ze rustig lezen.

knulletje: Nu heb je nog niet goed gelezen, want ik probeer niets te ontkrachten!

Ik ben pescatore, een alpha mannetje en zo ruig als een kokosmat. Ik geil erop mensen te intimideren en hen een ongemakkelijk gevoel te geven, want dan voel ik mij groot. Soms praat ik ook half engels want dat is trendy. Helaas heb ik door mijn mentaliteit en sociale vaardigheden erg oppervlakkige relaties, waarvan de meeste in de sportschool. Ik ben daarom op zoek naar mensen die een diepgaandere platonische relatie met mij willen, omdat ik dat al deze jaren gemist heb. Je moet uiteraard wel tegen een stootje kunnen, want ik ben heel erg groot en sterk.

Wel bedankt voor je tweede en derde alinea!

Comment

Geen stuk zwoerd van het zuurkoolspek , mooi he , dat hoor je niet veel meer.

Als ik zo de meeste reacties lees heb ik nou niet het gevoel dat het hier een gesprek betreft met volwassen mannen. Nu heb ik al honderd keer gelezen dat het om een visie gaat in de sticky. Uiteraard begrijp ik dat er meerdere visies, manieren e.d. zijn. Jullie vergeten denk ik dat een lezer een sticky ziet met de titel "Q&A to get ripped". Dit interpreteert iemand als een algemene sticky omtrent het cutten. Nu staat er echter maar één visie in, die ook nog is zo geformuleerd is dat deze manier noodzakelijk is.

Daarnaast lopen er meerdere mensen te zeiken over dat ik zoveel vet heb aangezet, en dat ik het niet goed weet allemaal. Dat ik niet de eerste keer dat ik bulk het goed doe is blijkbaar een doorn in het oog bij sommige mensen, alleen maar vanwege het feit dat ik even mijn punt maak over iets wat nul komma nul te maken heeft met mijn persoonlijke prestaties.

Nogmaals mensen: In het topic stel ik de vraag of 's avonds laat kh eten uitmaakt als je onder je behoefte eet, of het eten van zeven maaltijden wel echt nodig is en daarbij noem ik het feit dat er in de sticky gehamerd wordt op 7 maaltijden en dat het niet echt duidelijk is dat het om een visie gaat. Dit kan je mij niet kwalijk nemen, want jullie weten net zo goed als ik dat veel mensen verkondigen dat je per sé 7 maaltijden moet eten.

Ik voel me eigenlijk alleen maar genoodzaakt nu weer een reactie te schrijven, omdat ik eigenlijk gewoon moet lachen hierom. Al drie maal heb ik mijn precieze vragen uitgelegd en nog steeds krijg ik reacties over 4 kilo vocht. Get over it guys

Gezien jij nou persoonlijk wordt , wil ik ook nog effe antwoorden.

Ik denk dat de meeste mensen die nou hebben gereageerd , wel open staan voor een verandering.
                          Jij faalt alleen heel erg hard om dat te zien.

Snap ook niet waarom je nou niet gewoon in gaat op Protasius zijn antwoord , hij lijkt wel serieus met je mee te willen gaan in jouw verhaal.
                          Dan had je nog iets van je topic kunnen maken maar zelfs dat schijn je nou verpest te hebben.

Ook kun je blijven mieren neuken over de woorden die knulletje gebruikt , maar je begrijpt zijn punt wel lijkt me.
                          Je wilt iets toevoegen aan een verhaal wat al werkt , dat is wat die bedoeld natuurlijk.
                          Dat je daar niet wat inhoudelijker op in gaat dan en wat probeerd te maken van je topic , in plaats van iedere keer heel erg ver af te dwalen van je verhaal.
                          Alsof je zo graag je gelijk aan jouw kant wilt hebben , maar je weet niet meer hoe.

Ondertussen is het al lang duidelijk natuurlijk wat je verhaal is hier in dit topic , kan je ook lastig omheen.
                          Je moet wel tegen wat "tegenslag" kunnen als je met zo'n verhaal een topic opent , zoveel verschillende meningen.
                          Je zou bijvoorbeeld ook als je zo'n topic opent , mensen laten nadenken met een goed geschreven verhaal , dat is je ook totaal niet gelukt omdat je alleen maar zit te klagen over het gedrag hier op BN.
                          Echt veels te makkelijk en dan ben je mij ook al heel snel kwijt.
                          Dat het nou gaat zoals het gaat , is echt je eigen schuld vanwege je eigen gedrag en omdat je totaal niks nieuws te vertellen hebt in mijn ogen.
                          Same shit different day met jouw.

Misschien dat het helpt als je verteld wat jij bereikt hebt tot nu toe , misschien dat mensen iets anders naar je verhaal gaan kijken ?
                          Zou kunnen natuurlijk.
                          Begrijp dat de maker van het stickie waar jij op doelt een wedstrijd BB was die een richtlijn heeft geschreven om mensen op weg te helpen.
                          Altijd handig om te weten wie er advies geeft en waar het vandaan komt in een stickie.

Hoe zou het volgens jouw dan in het stickie moeten komen staan ben ik wel benieuwd na ondertussen ? , zonder dat je weer mensen hebt die daar weer zo graag een mening over hebben , moet wel goed geformuleerd zijn dan ook lijkt me.
                          Laat ik er bij zeggen , voor jouw gemoedsrust , dat ik het stickie nou niet sta te verdedigen.
                          Maar ik haal nu uit je antwoorden dat je eigenlijk vraagt of dus iemand anders effe het stickie gaat veranderen , dat jij het even na gaat kijken en het dan weer online kan.

Waarom niet mensen gelijk overtuigen met een goed geschreven verhaal in plaats van dat over te laten aan iemand anders ?

Comment

Ik ben pescatore, een alpha mannetje en zo ruig als een kokosmat. Ik geil erop mensen te intimideren en hen een ongemakkelijk gevoel te geven, want dan voel ik mij groot. Soms praat ik ook half engels want dat is trendy. Helaas heb ik door mijn mentaliteit en sociale vaardigheden erg oppervlakkige relaties, waarvan de meeste in de sportschool. Ik ben daarom op zoek naar mensen die een diepgaandere platonische relatie met mij willen, omdat ik dat al deze jaren gemist heb. Je moet uiteraard wel tegen een stootje kunnen, want ik ben heel erg groot en sterk.
                            soooooo wordt er even 1 kneiterhard aangepakt !111 shots fired etc etc. Denk dat piscatore in een hoekje ligt te huilen as we speak

Comment

Spuitelf bedankt voor de links ik zal ze rustig lezen.

knulletje: Nu heb je nog niet goed gelezen, want ik probeer niets te ontkrachten!

Wel bedankt voor je tweede en derde alinea!
                              Zo alpha ben ik niet hoor
                              Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Aktito in
                                "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X