Weerstand

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Weerstand

Jo BNers.

Vorig jaar oktober ben ik begonnen met serieus fitnessen, en ben tot nu toe 11 kilo kwijt. Nu is het zo dat ik nu al voor de 4de x in 5,5 maand grieperig ben.
    ik ben nu sinds 2,5 maand bezig met een schema van dynobet.
    waarbij ik genoeg vitaminen binnen krijg door elke dag 1 a 2 bananen, 2 grapefruits, 400 gram groentes eet en apart nog 3 omega 3 en 1 vitaminen pil slik.
    ik snap doordat ik afgevallen ben dat me weerstand omlaag gaat,
    maar gezien mijn voeding verwacht ik dat dit gecompenseerd wordt.

mijn vraag is komt dit echt door het afvallen of heeft iemand nog
    een idee/tips om dit tegen te gaan?

thanks alvast!

Wat eet je op een dag? Hoeveel weeg je en hoelang ben je?

Comment

stress/ (over) vermoeidheid?
      ik zal nooit meer zeggen dat ik geen buikspieren heb

Comment

Optiflex heb foto's bijgevoegd van me schema.
        Op dit moment weeg ik 83, en ben 1.80.
        Attached Files

Comment

Heb je misschien last van allergieën die bij bepaalde stoffen of handelingen naar voren komen? Of gebruik je drugs/caffeine/pre-workout of andere middelen die je ritme kunnen verstoren?

Comment

Originally posted by pvink View Post
            Heb je misschien last van allergieën die bij bepaalde stoffen of handelingen naar voren komen? Of gebruik je drugs/caffeine/pre-workout of andere middelen die je ritme kunnen verstoren?
            Kan je me even uitleggen welk verband caffeine of pwo heeft met het verstoren van je ritme. Wat bedoel je uberhaupt eigenlijk met ritme?

Alvast bedankt.

Comment

Ik weet trouwens niet of dyno het fijn vind dat zijn schema`s hier rond gaan(kan ook van wel geen idee eik.)
              Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                Kan je me even uitleggen welk verband caffeine of pwo heeft met het verstoren van je ritme. Wat bedoel je uberhaupt eigenlijk met ritme?

Alvast bedankt.
                Door teveel caffeine (wat dus in een PWO zit) kun je slechter slapen. Ik heb dit zelf ondervonden toen ik teveel PWO pakte of teveel redbull dronk waardoor ik tot diep in de nacht wakker was. Hierdoor kan er slaap tekort optreden en dit is slecht voor je weerstand.

Met geen ritme hebben bedoel ik dat je op onregelmatige tijdstippen naar bed gaat en opstaat.

Correct me if I am wrong!
                Last edited by pvink; 06-06-2014, 10:41.

Comment

Heb wel pow gebruikt maar ben daar al 1,5 tot 2
                  Maand mee gestopt. Voor de rest drink ik geen koffie O.i.d.

Comment

Originally posted by weslleyy View Post
                    Ik weet trouwens niet of dyno het fijn vind dat zijn schema`s hier rond gaan(kan ook van wel geen idee eik.)
                    Dit is van 1 dag van de 7, dus dat valt wel mee maar snap wat je bedoelt.

Comment

Originally posted by pvink View Post
                      Door teveel caffeine (wat dus in een PWO zit) kun je slechter slapen. Ik heb dit zelf ondervonden toen ik teveel PWO pakte of teveel redbull dronk waardoor ik tot diep in de nacht wakker was. Hierdoor kan er slaap tekort optreden en dit is slecht voor je weerstand.

Met geen ritme hebben bedoel ik dat je op onregelmatige tijdstippen naar bed gaat en opstaat.

Correct me if I am wrong!
                      oke op die manier,

Comment

Originally posted by Juss038 View Post
                        Dit is van 1 dag van de 7, dus dat valt wel mee maar snap wat je bedoelt.
                        Mijn dank is groot

Comment

Ziet er eigenlijk niet erg speciaal uit moet ik eerlijk bekennen, ik meende dat er echt lekkere gerechten in stonden. Maar dit is wat ik ook zo'n beetje in elkaar zou flantsen.

Comment

Originally posted by generation_iron View Post
                            Ziet er eigenlijk niet erg speciaal uit moet ik eerlijk bekennen, ik meende dat er echt lekkere gerechten in stonden. Maar dit is wat ik ook zo'n beetje in elkaar zou flantsen.
                            ben nu de tonijn spread het eten en die is heerlijk!
                            Motivation is what gets you started, persistence is what makes you succeed!!

Comment

Oh sorry dacht dat je met het schema van dyno zijn ub/lb schema bedoelde anyway. Nee dan ligt het niet aan de voeding nee

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X