Originally posted by weslleyy
View Post
Aankomen door te weinig eten?
Collapse
X
-
Originally posted by Tobi View PostNiks mis met banaan hoor. de suikers die er in zitten zijn gewoon van natura aanwezig in fruit.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Tobi View PostNiks mis met banaan hoor. de suikers die er in zitten zijn gewoon van natura aanwezig in fruit.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Lisa_87 View Postsoja mag ik ook niet. Zit teveel suiker...
Is heel goed te doen.Last edited by Beaudien; 18-06-2014, 11:04."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Tobi View PostJa dan zou ik ook wel voor alternatieven zoeken, maar een stukje fruit in de cut kan best hoor. zolang het in je macros past natuurlijkOriginally posted by Geert T View Posteen mars of snickers kan ook dan , in B4 IIFYM
Creëer een kcal tekort, zorg voor voldoende eiwitten, vezels en vetten en vul het aan met kcal. Dus alles wat je nodig hebt aan voedingsstoffen aangevuld met kh. De bron van de kh zijn om vet te verliezen van ondergeschikt belang, wil je het heel clean houden, nadelen kan het onmogelijk hebben en het houdt je eetlust wat in check in mijn ervaring doordat je wat meer volume kan eten vaak.
Maar laat je niet gek maken door mensen die over een banaan gaan piepen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Lisa_87 View PostNu blijkt dat ik mogelijk te weinig at voor de intensiteit waarop ik trainde en mijn lichaam alles vasthield (1400 ck per dag).
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Dat je "stilstaat" ondanks dat je zwaar traint?I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Post''metabolic adaptation'' dat bedoelt ze denk ik.I'm not special, but not the same as you.
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostIk heb onlangs gelezen dat een daling in uw metabolisme eigenlijk overrated is en er eigenlijk niet voor kan zorgen dat vet verlies totaal zal stoppen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostEn dalende leptine, ghreline en andere hormoonlevels dan? Is dat niet weer een onderzoek op onderzoek.
Het is eerder een samengang van factoren die je indien je dit wenst best even wil vermelden. Desondanks lijkt het me handiger om zelf even het artikel te lezen.
Het artikel waar ik het over heb is deze van Lyle Mcdonald:
Another Look at Metabolic Damage | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonaldI'm not special, but not the same as you.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 92.5kg 6x
Sumo safety bar goodmorning:
- 21kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
23 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70.5kg 6x
- 70.5kg 8x
Safety bar back extension:
- 40.5kg 4x
- 23kg...-
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 90kg 2x
One legged calf raise:
- 30kg 15x, 8x L en R
Superset met
Lu side raise:...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111.5kg 2x
- 91kg 3x
- 91kg 4x
Deficit wide grip SL DL:
- 85kg 2x10...-
1 week geleden -
-
door bellafreyaIversun 12mg is a medication containing Ivermectin, widely used to treat parasitic infections in the body. It works by paralyzing and eliminating parasites,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 weken geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment