Originally posted by weslleyy
View Post
Aankomen door te weinig eten?
Collapse
X
-
Originally posted by Tobi View PostNiks mis met banaan hoor. de suikers die er in zitten zijn gewoon van natura aanwezig in fruit.Eating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Originally posted by Tobi View PostNiks mis met banaan hoor. de suikers die er in zitten zijn gewoon van natura aanwezig in fruit.Passion is: pushing yourself when no one else is around
Comment
-
Originally posted by Lisa_87 View Postsoja mag ik ook niet. Zit teveel suiker...
Is heel goed te doen.Last edited by Beaudien; 18-06-2014, 11:04."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by Tobi View PostJa dan zou ik ook wel voor alternatieven zoeken, maar een stukje fruit in de cut kan best hoor. zolang het in je macros past natuurlijkOriginally posted by Geert T View Posteen mars of snickers kan ook dan , in B4 IIFYM
Creëer een kcal tekort, zorg voor voldoende eiwitten, vezels en vetten en vul het aan met kcal. Dus alles wat je nodig hebt aan voedingsstoffen aangevuld met kh. De bron van de kh zijn om vet te verliezen van ondergeschikt belang, wil je het heel clean houden, nadelen kan het onmogelijk hebben en het houdt je eetlust wat in check in mijn ervaring doordat je wat meer volume kan eten vaak.
Maar laat je niet gek maken door mensen die over een banaan gaan piepen.Begeleiding nodig bij voeding en /of training?
Comment
-
Originally posted by Lisa_87 View PostNu blijkt dat ik mogelijk te weinig at voor de intensiteit waarop ik trainde en mijn lichaam alles vasthield (1400 ck per dag).
Heeft iemand anders hier ook ervaring mee? Dat je "stilstaat" ondanks dat je zwaar traint?I'm not special, but not the same as you.
Because I do things you will never do.
SQ 1x170 - BP 1x107.5 - DL 1x200 (bw: 84.5 kg)
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Post''metabolic adaptation'' dat bedoelt ze denk ik.I'm not special, but not the same as you.
Comment
-
Originally posted by nbtp View PostIk heb onlangs gelezen dat een daling in uw metabolisme eigenlijk overrated is en er eigenlijk niet voor kan zorgen dat vet verlies totaal zal stoppen.
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostEn dalende leptine, ghreline en andere hormoonlevels dan? Is dat niet weer een onderzoek op onderzoek.
Het is eerder een samengang van factoren die je indien je dit wenst best even wil vermelden. Desondanks lijkt het me handiger om zelf even het artikel te lezen.
Het artikel waar ik het over heb is deze van Lyle Mcdonald:
Another Look at Metabolic Damage | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonaldI'm not special, but not the same as you.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment