Thanks! Net buikomtrek ook gemeten, was 128 cm is nu 121 cm Zo lang die mee zakt weet ik dat ik vetmassa drop en geen spier
Iguana's weight loss log/Lineshaper
Collapse
X
-
Zijn natuurlijke kruiden die geen oppeppende effecten zoals efedra hebben dus, ik ondervind geen bijwerkingen.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Powerlift totaal 652.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Lijkt weer op zo'n tell sell ding.
Hoe heette die andere ook alweer?
Alcachofa de Laon Artisjok Vials | Dieet Ervaringen ForumEating more food than your body can use to build muscle will simply lead to more body fat being gained.
Comment
-
Buikomtrek is nu 119 cm(was 128 cm)
Toen ik begon kon ik mijn spijkerbroek met maat 40 niet eens meer aan, halverwege de maand januari lukte dit weer en inmiddels pas ik mijn maat 38 broeken van een aantal jaren terug weer!In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
-
Originally posted by Iguana View PostBuikomtrek is nu 119 cm(was 128 cm)
Toen ik begon kon ik mijn spijkerbroek met maat 40 niet eens meer aan, halverwege de maand januari lukte dit weer en inmiddels pas ik mijn maat 38 broeken van een aantal jaren terug weer!
In elk geval super goed bezig! Die Buikomtrek liegt er niet om. Vind het zelf altijd heerlijk als wat strakkere kleren weer goed zitten.People often quit right before they're about to have the big breakthrough.
Comment
-
Nee, wil de volgende wedstrijd in een lichtere gewichtsklasse mee doen (-120) en wil daar niet meer boven komen vandaar de extra hulp (Lineshaper).
Veel fatburners bevatten ingrediënten die op de dopinglijst staan(ik lift bij de NPB waar we dopingtesten hanteren) , Lineshaper is een natuurlijk product en bevat dus geen enkel spoor van ingrediënten die op de dopinglijst staan vandaar deze keuze.In adaptation we trust
Deadlift 285 kilo
Squat 230 kilo
Bankdrukken 137.5 kilo
Mijn trainingslog
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment