geen enkele reactie heren??
Bulk dieet zijn schadelijk!!
Collapse
X
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (diet4ever @ Jun. 12 2003,20:00)]Originally posted by [bCitaat[/b] (dino21 @ Jun. 08 2003,09:39)]is er eigenlijk een manier om te kijken of je voldoende eiwitten binnekrijgt?
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 13 2003,08:48)]@Axor : bulkdieeten met een overschot van bijv. 2000 cals zijn niet slim als je naturel traint, ben je AS gebruiker kan je dit wel hebben omdat je lichaam veel en veel meer nodig heeft.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Comment
-
Ik begrijp wel dat je extra cal. nodig het tijdens een kuur, maar ik heb het vermoeden dat er veel te veel gegeten wordt en vaak verkeerd in een bulk cycle [dan heb ik het niet over een prof die zich vol met voedsel stort en daarna in 3 weken weer super strak is.....rara hoe zou dat komen?]
Je klakkeloos vol storten is toch naar mijn mening een rage die over gewaaid is uit Amerika.
Ik heb zelf ook flink gebulkt, ook tijdens mijn [echte] kuurtjes, 12 kilo in 10 weken maar natuurlijk niet allemaal spier, was dat maar waar! Om het overtollige vet er dan af te krijgen is erg moeilijk, frustrerend en eist een ontzettend doorzettings vermogen. Dat weten veel van jullie hier uit eigen ervaring.
Voor mij geen bulkcycle meer maar gewoon een minimum aan cal. extra.
Deze thread was eigenlijk bedoeld om een "heftige"discussie op poten te zetten maar dat lukt kennelijk niet dus ik zal een ander onderwerp kiezen die meer mensen aanspreekt, eentje die meer leeft.....
Bodybuilders zijn allemaal eikels en hebben geen hersenen of Alle as gebruikers levenslang of Dit forum moet gesloten worden of................
Grtzzzzz Ax
DUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
Comment
-
waar woondje je ook alweer?
ahah, nee Axor, dat je ook wat vet aankomt onder een kuur is een van de redenen dat ik in mijn komende bulkcycle T3 en clen erbij pak, ik ben zelf heel benieuwd, want er zitten 2 voordelen aan, je jaagt je metabolisme nog hoger op, en je zet minder vet aan, in theorie zou het dus moeten resulteren in meer spiermassa, maarja, nu de praktijk afwachten, 8 weeks left till kickoff ..
Comment
-
ja, en dan trainen we nu ook nog "apart", wel op dezelfde tijd ongeveer, maar niet met elkaar meedraaien, waarom snap ik eigenlijk ook niet helemaal
Van de winter maar weer eens mee starten, elkaar opzwepen werkt wel heel goed, je gaat dan veel sneller tot het uiterste..
Comment
-
Ax ik denk dat iedereen er een grote kern van waarheid in ziet waardoor het geen heftige discussie wordt
Wat ik wel ga doen is het morgen in de groep gooien op de sportschool..
Greets...Growing is like sex you can never get enough...
Pain is temporary...pride is forever...
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 13 2003,10:33)]waar woondje je ook alweer?
ahah, nee Axor, dat je ook wat vet aankomt onder een kuur is een van de redenen dat ik in mijn komende bulkcycle T3 en clen erbij pak, ik ben zelf heel benieuwd, want er zitten 2 voordelen aan, je jaagt je metabolisme nog hoger op, en je zet minder vet aan, in theorie zou het dus moeten resulteren in meer spiermassa, maarja, nu de praktijk afwachten, 8 weeks left till kickoff ..
Ik wordt nu droger, lichter en absoluut groter en sterker.
What's the difference between your wife and your gear?
They both cost you all your money, make you loose your hair, give you a headache, keep you a wake at night, both can hurt you when you mis-use them, so you should handle them with care.
I also love them both, and can't live without them.
Comment
-
Originally posted by [bCitaat[/b] (diet4ever @ Jun. 13 2003,12:27)]Originally posted by [bCitaat[/b] (Jack @ Jun. 13 2003,10:33)]waar woondje je ook alweer?
Ik wordt nu droger, lichter en absoluut groter en sterker.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment