hij heeft een kwark infuse
Kwark
Collapse
X
-
Originally posted by BoccaJa lijkt me ook wel meer dan genoeg. Wat eet je dan voor de rest zo op een dag? (of staat er hier nog ergens een recent voedingsschema van je dan let ik daar wel es)
Ik eet gewoon volgens ik afval..natuurlijk om de 2H maar of ik nu echt alles uit zit te rekenen..doe ik niet.
Matig met koolhydraten, zeker naar avond toen.
Veel eiwitten (kwark/eieren/ shake's.
1. ontbijt 100gr muesli met magere melk
2 appels
shake (25gr) samen ong. 40 gr eiwit
2. tussenmaaltijd : cornflakes met magere melk
250 gr kwark ong 40gr eiwit
3. hoofdmaaltijd : warm eten = voornamelijk groenten/weinig vlees/weinig aardappelen . Alles in olijfolie.
250 gr kwark ong 50 gr eiwit (schatting)
4. tussenmaaltijd: Bruine toast met groenten en garnalen.
250 gr kwark ong 30 gr eiwit
5. avondmaaltijd: 4 bruine boterhammen met...kan beetje vanalles zijn, natuurlijk mager en niet vet.
shake (25gr) ong. 40gr eiwit
6. 2 uur voor slapen gaan : 250 gr/kwark (27 gr/eiwit)
Tussenmaaltijden worden vervangen met eieren als ik er zin in heb.
grtzElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Originally posted by AchillesLijikt heel weinig kerel. Maar als je zegt dat je geen spieren hierop verliest dan neem ik je woord ervoor.
Dit is wel het minimum dat ik normaal eet, soms komt er nog wel wat bij.
Tevens doe ik geen cardio meer.
Ook zit ik eventjes elke dag thuis dus veel verbranden doe ik anders niet.
grtzLast edited by Wimpy; 02-03-2006, 15:52.Elk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Ik vind je schema wel goed. Zou alleen nog iets toevoegen van vetten, noten/vette vis/lijnzaad oid. Je hebt in elke maaltijd een goede hoeveelheid eiwit zitten, dat is belangrijk met cutten.
Cardio zou ik wel doen, "it's better to BURN the fat than to STARVE the fat". Cardio gooit je metabolisme omhoog. Ik weet dat cardio niet leuk is, dat vind volgens mij niemand. Zeker niet als het 30-60 minuten is. Maar zet dan muziek op of lees een blad oid.
Jij deed toch thuis altijd op nuchtere maag cardio op je hometrainer? Zet dan de tv aan, of muziek. 30-45 minuten zou ik dan doenShitty food will make you look like shit.
http://www.pro-active-medicine.nl
Comment
-
Oké thx voor posten, Wimpy
Als je het zo doet, kom je idd vlotjes aan je 10kg/week.
Waarom bij je hoofdmaaltijd; 'weinig vlees'?
Ik zou daar net de kwark weglaten en een stukje kip/wat tonijn e.d. in de plaats nemen. Maar qua gevolgen voor de gezondheid (10kg magere kwark versus alternatieve eiwitbronnen) zal het mits genoeg water drinken wel uiteindelijk op hetzelfde neerkomen, vermoed ik.
Als je verder geen supps neemt, kan over de opname van goede vetten nog wel wat gezegd worden, maar als jij hier het best op groeit, waarom niet hé.
Grtz
Comment
-
Originally posted by KeepItRealIk vind je schema wel goed. Zou alleen nog iets toevoegen van vetten, noten/vette vis/lijnzaad oid. Je hebt in elke maaltijd een goede hoeveelheid eiwit zitten, dat is belangrijk met cutten.
Cardio zou ik wel doen, "it's better to BURN the fat than to STARVE the fat". Cardio gooit je metabolisme omhoog. Ik weet dat cardio niet leuk is, dat vind volgens mij niemand. Zeker niet als het 30-60 minuten is. Maar zet dan muziek op of lees een blad oid.
Jij deed toch thuis altijd op nuchtere maag cardio op je hometrainer? Zet dan de tv aan, of muziek. 30-45 minuten zou ik dan doen
Comment
-
Is het niet zo dat je meer spierverlies hebt als je cardio doet??
Ik moet namelijk niet overdreven veel vermageren (4@5 kilo)en heb nog kleine 4 maand dus zal het wel halen hoop ik.
Ik val zo goed af, nu zonder cardio.
EĂ©n goede kilo per maand.
grtzElk pondje komt door het mondje !!!
Denk je sterk.
Comment
-
Originally posted by WimpyIs het niet zo dat je meer spierverlies hebt als je cardio doet??
Ik moet namelijk niet overdreven veel vermageren (4@5 kilo)en heb nog kleine 4 maand dus zal het wel halen hoop ik.
Ik val zo goed af, nu zonder cardio.
EĂ©n goede kilo per maand.
grtz
Originally posted by WimpyIs het niet zo dat je meer spierverlies hebt als je cardio doet??
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
3 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
5 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
5 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 week geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 week geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment