Kwark

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

hij heeft een kwark infuse
    Who's the Chef

Comment

Originally posted by Bocca
      Ja lijkt me ook wel meer dan genoeg. Wat eet je dan voor de rest zo op een dag? (of staat er hier nog ergens een recent voedingsschema van je dan let ik daar wel es)

Ik eet gewoon volgens ik afval..natuurlijk om de 2H maar of ik nu echt alles uit zit te rekenen..doe ik niet.

Matig met koolhydraten, zeker naar avond toen.
      Veel eiwitten (kwark/eieren/ shake's.

1. ontbijt 100gr muesli met magere melk
      2 appels
      shake (25gr) samen ong. 40 gr eiwit

2. tussenmaaltijd : cornflakes met magere melk
      250 gr kwark ong 40gr eiwit

3. hoofdmaaltijd : warm eten = voornamelijk groenten/weinig vlees/weinig aardappelen . Alles in olijfolie.
      250 gr kwark ong 50 gr eiwit (schatting)

4. tussenmaaltijd: Bruine toast met groenten en garnalen.
      250 gr kwark ong 30 gr eiwit

5. avondmaaltijd: 4 bruine boterhammen met...kan beetje vanalles zijn, natuurlijk mager en niet vet.
      shake (25gr) ong. 40gr eiwit

6. 2 uur voor slapen gaan : 250 gr/kwark (27 gr/eiwit)

Tussenmaaltijden worden vervangen met eieren als ik er zin in heb.

grtz
      Elk pondje komt door het mondje !!!
      Denk je sterk.

Comment

Lijikt heel weinig kerel. Maar als je zegt dat je geen spieren hierop verliest dan neem ik je woord ervoor.

Comment

Originally posted by Achilles
          Lijikt heel weinig kerel. Maar als je zegt dat je geen spieren hierop verliest dan neem ik je woord ervoor.

Dit is wel het minimum dat ik normaal eet, soms komt er nog wel wat bij.
          Tevens doe ik geen cardio meer.
          Ook zit ik eventjes elke dag thuis dus veel verbranden doe ik anders niet.

grtz
          Last edited by Wimpy; 02-03-2006, 15:52.
          Denk je sterk.

Comment

Originally posted by been
            hij heeft een kwark infuse

Correctie: ik eet 7 kilo per week
            Denk je sterk.

Comment

Ik vind je schema wel goed. Zou alleen nog iets toevoegen van vetten, noten/vette vis/lijnzaad oid. Je hebt in elke maaltijd een goede hoeveelheid eiwit zitten, dat is belangrijk met cutten.

Cardio zou ik wel doen, "it's better to BURN the fat than to STARVE the fat". Cardio gooit je metabolisme omhoog. Ik weet dat cardio niet leuk is, dat vind volgens mij niemand. Zeker niet als het 30-60 minuten is. Maar zet dan muziek op of lees een blad oid.

Jij deed toch thuis altijd op nuchtere maag cardio op je hometrainer? Zet dan de tv aan, of muziek. 30-45 minuten zou ik dan doen
              Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Oké thx voor posten, Wimpy

Als je het zo doet, kom je idd vlotjes aan je 10kg/week.
                Waarom bij je hoofdmaaltijd; 'weinig vlees'?
                Ik zou daar net de kwark weglaten en een stukje kip/wat tonijn e.d. in de plaats nemen. Maar qua gevolgen voor de gezondheid (10kg magere kwark versus alternatieve eiwitbronnen) zal het mits genoeg water drinken wel uiteindelijk op hetzelfde neerkomen, vermoed ik.
                Als je verder geen supps neemt, kan over de opname van goede vetten nog wel wat gezegd worden, maar als jij hier het best op groeit, waarom niet hé.

Grtz

Comment

Originally posted by KeepItReal
                  Ik vind je schema wel goed. Zou alleen nog iets toevoegen van vetten, noten/vette vis/lijnzaad oid. Je hebt in elke maaltijd een goede hoeveelheid eiwit zitten, dat is belangrijk met cutten.

Cardio zou ik wel doen, "it's better to BURN the fat than to STARVE the fat". Cardio gooit je metabolisme omhoog. Ik weet dat cardio niet leuk is, dat vind volgens mij niemand. Zeker niet als het 30-60 minuten is. Maar zet dan muziek op of lees een blad oid.

Jij deed toch thuis altijd op nuchtere maag cardio op je hometrainer? Zet dan de tv aan, of muziek. 30-45 minuten zou ik dan doen
                  Cardio is the shit hoor! Wij hebben tv's ingebouwd in onze apparaten. Daarnaast moet je maar voor ogen houden wat de resultaten zullen zijn na het cutten.

Comment

Is het niet zo dat je meer spierverlies hebt als je cardio doet??

Ik moet namelijk niet overdreven veel vermageren (4@5 kilo)en heb nog kleine 4 maand dus zal het wel halen hoop ik.

Ik val zo goed af, nu zonder cardio.
                    EĂ©n goede kilo per maand.

grtz
                    Denk je sterk.

Comment

Originally posted by Wimpy

Ik moet namelijk niet overdreven veel vermageren (4@5 kilo)en heb nog kleine 4 maand dus zal het wel halen hoop ik.

Ik val zo goed af, nu zonder cardio.
                      EĂ©n goede kilo per maand.

grtz
                      kir heeft gelijk met dat je beter de vet kant verbranden i.p.v. uithongeren.

Nee. Mits je voedingschema in orde is hoef je hier niet onder te lijden.

Comment

Helamaal mee eens! Zo snel verbrand je geen spieren hoor. Als mensen spieren verliezen tijdens het cutten komt dat in 99% van de gevallen door hun dieet.

Maar je voeding zit goed, dus maak je niet druk
                        Shitty food will make you look like shit.

http://www.pro-active-medicine.nl

Comment

Correctie: ik eet 7 kilo per week
                          7 is stuk minder als 10
                          Who's the Chef

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...