Onze voeding is belangrijk dat weet iedereen hier, koolhydraten, eiwitten axor b heeft ons al met naaldje en draadje alles uitgelegd waarom deze goed zijn, wat het nut van deze is, dat we koolhydraten moeten laden achter een training een uurtje later onze eiwitten moeten nemen, maar nu komt de kat op de koord. Ik eet nu gewoon drie maaltijden soms nog niet eens, als ik tussendoor honger krijg wat veel gebeurt geloof me na een jaar bulken, neem ik een musli reep of een banaan , toch heb ik geen lui of moe gevoel kan optimaal trainen en ga nog voorruit ook, heb de laatste week al mijn records gebroken qua gewicht en herhalingen, Hoe kan dat dan zonder naar mijn voeding te kijken enkel mijn eiwitinname blijft hoog.
Voeding
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Door het bulken is je lichaam constant bezig om het voedsel te verteren en dat kost ook veel energie. In jou geval heb je je lichaam serieus zwaar over belast. Nu je minder eet krijgt je lichaam rust en dat zal ook zich in energie winst omzetten.
Trouwens, met ons westers voedingspatroon kom je ruimschoots toe aan je cal behoefte.
Een verhoogde eiwit innamen is wel belangrijk maar dat doe je ook. Denk wel om voldoende water te drinken bij een verhoogde eiwit innamen. Dat hoor je vaker maar ik zal even heel kort uitleggen waarom.
Bij een verhoogde eiwit innamen worden je nieren zwaar belast. Omdat je nieren "nat" moeten zijn om hun functie te kunnen vervullen is het noodzakelijk om veel te drinken, simpel toch! [ik laat de andere functies van water even buiten beschouwing, kom ik later op terug]
Het is ook zo dat eiwitten vocht uit het weefsel halen.
Grtzzz Ax
DUM SPIRI SPERO
WE LIVE IN A WORLD FULL OF LAZY MOTHER FUCKERS!!
-
hmm heb zelf vernomen dat eiwitten in de bloedbaan aanwezig blijven in de nier(slag)aders doordat ze te groot zijn om de bloedbaan te verlaten en in het voorurine en nierweefsel te komen. Water wordt echter wel door de osmotische druk doorgelaten en komt wel in de nieren terecht. grotendeels wordt deze weer geresorbeerd (teruggenomen) in het bloed en nierweefsel. Dit is van belang bij meerdere processen, zo ook eiwitsynthese. Water is overal goed voor; maar niet meer dan a 2 liter drinken; dan verlaten de belangrijke vitaminen het lichaam weer.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment