thanx moet goed komen..wacht nog tot vanavond op wat pointers...en dan ga ik de maaltijden samen stellen
A Girlfriend in deep need
Collapse
X
-
Originally posted by qbane View PostMet cardio ontwikkel je ook wel spier hoor, lange spieren, die op een vrouw toch veel mooier zijn dan korte spieren imho. Or am I wrong?Originally posted by qbane View PostJoggen heb ik altijd nutteloos gevonden, het had bij mij alleen merkbaar effect als ik het dagelijks een uur over het strand deed. Het is ook mega saai imho en heb je vrijwel overal oneven grond wat enorm irriteerd tijdens het joggen ;p Lekker hard fietsen is veel prettiger vanwege de stabiliteit en je ziet veel meer en komt nog eens ergens ;p Meja persoonlijke voorkeur I guess ;]
Maar wat ik dus wou zeggen is dat je met cardio wel afvalt maar er word ook vet omgezet naar spieren, vooral als ze heel ongespierd is -> het trained de lange spieren en ze zal toch ook conditie op moeten bouwen. Verder veel stretch-oefeningen en je laat haar voortaan maar de boodschappen dragen! hehe
Lekker hard fietsen is beter voor je knieën, maar is als je zover voorovergebogen zit niet echt goed voor je rug, en je traint je core er niet mee."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Probeer eerst Beens voorstel maar, werkt dat niet ga dan omhoog."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
Mijn grote vriend, heeft een opmeetapparaat die o.a aangeeft hoeveel Kcal je minimaal en maximaal, per dag moet eten. Dit apparaat wordt geheel afgestemd op de betreffende persoon zelf. De meting vind plaats met elektroden die op het lichaam worden geplakt. Je voelt er niets van, maar de uitkomsten zijn vaak verhelderend.
Als je in de buurt van Ridderkerk (ligt tussen Rotterdam en Dordrecht) woont, is het misschien interessant voor je vriendin en jou om eens een vrijblijvende afspraak te maken, met mijn grote vriend. Dan weet je alles wat je moet weten, daarnaast kun je ook vrijblijvend advies inwinnen.
Jij weet alles van training, mijn grote vriend weet alles over voeding dan moet het zéker lukken om je vriendin gelukkig te maken....
Comment
-
Originally posted by GeneralIx View PostWat een gelul. Vet zet nooit om naar spiermassa, lange spieren is ook een onzinterm, en spier opbouwen met cardio gaat waarschijnlijk ook niet gebeuren. Veel beter is gewoon ouderwets KT.
Lekker hard fietsen is beter voor je knieën, maar is als je zover voorovergebogen zit niet echt goed voor je rug, en je traint je core er niet mee.
Maar het is meer een kwestie van persoonlijke voorkeur - wil je dat je vriendin er buff uit gaat zien of wil je dat ze vet verliest en op gezond gewicht komt? Ik zelf vind het niet bijzonder aantrekkelijk als een vrouw duidelijk gespierd is, vandaar mijn suggestie @ cardio zodat ze fit word en op een goed vet % komt en vanaf dat punt wellicht lichte training.. of buffen vanaf dat moment als je daar van houd ;] Voeding aanpassen zal waarschijnlijk de grootste stap zijn als ze al zo'n hoge vet% heeft ;p
Anyhow succes ermee en probeer het leuk voor dr te maken ^^Stats: 25jr, 2m06, 92kg, 11.5%bf. Training since: 03/03/08. Bulking since: 03/05/08. Startingstats: 105kg, 24%bf.
Comment
-
Het duurt veel langer voor een vrouw om er 'buff'uit te zien.Dus die opmerking is gewoon kwats. Als ze voornamelijk uit vet bestaat (wat overigens wel mee zal vallen maar goed..) kan ze een hele hoop spier krijgen voor ze er 'buff' uit gaat zien.Achievements comes in cans, not can'ts.
Comment
-
Bij vrouwen zal een KT schema i.c.m. een strak dieet zelden leiden tot een buffe look. Eerder tot iets als Jamie Eason. Vrouwen hebben nu eenmaal te weinig anabole hormonen in hun lichaam om echt buff te worden (enkele genetische freaks daargelaten)."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
Comment
-
ok dan heb ik een voedingschema in elkaar gezet...
er worden 2 schemas gemaak voor 4 dagen
schema 3 en 4 is een combi van schema 1 en 2
dit is schema 1 (omdat ze gevarieerd wilt eten..omg vrouwen.. no offence =)
Voedingsplan gebasseerd op 1500 calorien plan
55% Koolydraten
35% Proteine
10% vet
35%eiwitten = 131.25 = 525kcal = 131.25
koolydraten 55% = 633.75 kcal = 158.4375
Vet = 341.25 kcal = 37.91666....
Voedingsiname per maaltijd
KH = 40gr
protein = 33gr
vet =6gr
maaltijd 1
1 zakje brinta wake up (naturel) + 150ml halfe volle melk
6.7gr proteine, 25.9gr koolydraten, 2.5gr vet
100gr halfe volle melk
3.5gr proteine, 4.5gr koolydraten, 1.5gr vet
25gr rozijnen
0.6gr proteine, 16.6gr koolydraten, 0.2gr vet
15gr proteine (shake)
totaal
25.8gr proteine = 103.2 kcal
47gr koolydraten= 188 kcal
4.2gr vet = 37.8 kcal
totaal kcal meal 1 = 329 kcal
maaltijd 2
Campina goedemorgen drink 500ml
15gr proteine = 60kcal
58.5gr koolydraten = 234
4gr vet = 36
total kcal maaltijd 2 = 330
maaltijd 3
100gr twents donker volkoren
13gr proteine, 38 koolydraten, 4gr vet
100gr kipfilet
22.8gr proteine, 0koolydraten, 0.9gr vet
Total
35.8gr proteine = 143.2
38gr koolydraten = 152
4.9gr vet = 44.1
Total kcal meal 3 = 339.3
maaltijd 4
1 zakje brinta wake up (naturel) + 150ml halfe volle melk
6.7gr proteine, 25.9gr koolydraten, 2.5gr vet
15gr proteine (shake)
total
21.7gr proteine = 86.8
25.9gr koolydraten = 103.6
2.5gr vet = 22.5
totaal kcal maaltijd 4 = 212.9
maaltijd 5
100gr pasta
4.5gr proteine, 17.5gr koolydraten, 2.9gr vet
100gr kipfilet
22.8gr proteine, 0koolydraten, 0.9gr vet
totaal
27.3gr proteine = 109.2
17.5koolydraten = 70
3.8 vet = 34.2
totaal kcal maaltijd 5 = 213.4
maaltijd 6
150gr magere yoghurt
5.1gr proteine = 20.4
6.8gr koolydraten = 27.2
0.2gr vet = 1.8
Totaal kcal maaltijd 6 = 49.4
Totaal kcal gebaseerd op voedingsplan is 1474 calorien
Voedingswaarde gebasseerd op
www.voedingswaardetabel.nl
graag commentaar hierop..ze begint er mrogen mee
Last edited by sakurakilla; 19-05-2008, 22:44.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment