Yoh
ff een vraagje.
Ik werk in shiften nl. middag (14u-22u), vroege (6u-14u) en nacht (22u-6u).
Kan dit geen negatieve gevolgen hebben op je bf omdat je geen regelmaat kunt houden in je voeding?
ik ben namelijk op 2 weken 2 kilo bijgekomen en da is mogelijk spiermassa maar ik merk niet echt veel verschil als ik voor de spiegel sta.
doe elke dag een uur op de hometrainer aan ongeveer 130 hartslagen per minuut dus mijn vet zou normaal moeten verminderen.
zal ff mijn voedingsschema er nog bijzetten voor alle duidelijkheid.
dit hangt natuurlijk af van welke post ik moet doen.
5u: 80 gr havermout met 0.5l halfvolle melk + 4 rijstwafels
8u: 4 volkorenboterhammen met kipfilet en pindakaas + banaan + 4 rijstwafels + handje noten
11u: 4 volkorenboterhammen met kipfilet en pindakaas + banaan + 4 rijstwafels + handje noten
14u: 4 volkorenboterhammen met kipfilet en pindakaas + 4 rijstwafels + handje noten
15u tot 17u: trainen + cardio
18u: 125gr rijst met currysaus + ongeveer 300gr kipfilet (rauw zijnde)
21u: 250gr magere kwark
en dan over de ganse dag gespreid een 3l water ongeveer. ik drink geen limonade of cola.
greetz liquid
ff een vraagje.
Ik werk in shiften nl. middag (14u-22u), vroege (6u-14u) en nacht (22u-6u).
Kan dit geen negatieve gevolgen hebben op je bf omdat je geen regelmaat kunt houden in je voeding?
ik ben namelijk op 2 weken 2 kilo bijgekomen en da is mogelijk spiermassa maar ik merk niet echt veel verschil als ik voor de spiegel sta.
doe elke dag een uur op de hometrainer aan ongeveer 130 hartslagen per minuut dus mijn vet zou normaal moeten verminderen.
zal ff mijn voedingsschema er nog bijzetten voor alle duidelijkheid.
dit hangt natuurlijk af van welke post ik moet doen.
5u: 80 gr havermout met 0.5l halfvolle melk + 4 rijstwafels
8u: 4 volkorenboterhammen met kipfilet en pindakaas + banaan + 4 rijstwafels + handje noten
11u: 4 volkorenboterhammen met kipfilet en pindakaas + banaan + 4 rijstwafels + handje noten
14u: 4 volkorenboterhammen met kipfilet en pindakaas + 4 rijstwafels + handje noten
15u tot 17u: trainen + cardio
18u: 125gr rijst met currysaus + ongeveer 300gr kipfilet (rauw zijnde)
21u: 250gr magere kwark
en dan over de ganse dag gespreid een 3l water ongeveer. ik drink geen limonade of cola.
greetz liquid
Comment