Mijn voedingsschema - Hulp gezocht

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar het is niet mijn bedoeling om enorme spieren te kweken als vrouw zijnde,
    ik wil het gewoon naturel houden, maar wel dat het, ook als ik ouder wordt, stevig blijft.
    Voor mijzelf wil ik graag langgerekte spieren, die je niet of haast niet ziet.
    al die kilo's klinken me in de oren alsof ik na een tijdje armen ga krijgen die uit verhouding zijn.
    Hoe kan zo trainen, dat ik mijn vrouwelijke vormen houdt, maar toch train zodat ik meer kracht/ conditie krijg? Moet ik dan oppassen met hoge gewichten?

Comment

Je moet gewoon trainen zoals iedereen. Mensen worden niet snel gespierd...zeker vrouwen niet omdat ze minder testosteron hebben. En 20kg is echt niet veel...verre van voldoende om fatsoenlijke grote dikke spieren te krijgen.

Comment

oke, aan de slag dan maar
        ik heb niemand in mijn omgeving (vrienden enzo bedoel ik dan) die echt traint, ik had geen idee hoe snel mensen spieren ontwikkelen.
        ik ga gelijk een setje aanschaffen!

Comment

Gefeliciteerd Falstyr! Ik zie net dat je jarig bent vandaag!
          Nog vele jare!

Comment

Wees echt maar niet bang dat je breed gaat worden hoor. Tenzij je superultrahypergenen hebt zul je het echt al lastig genoeg hebben met het strakker worden, laat staan massa aan zetten. Veel succes!
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Stel je voor dat ik toch een soort van alien ben..

Comment

hmm....lijkt je gezicht op die van mij dan? Zo nee dan ben je geen alien

Comment

nee ik heb lang haar

Comment

Humor

Maar idd zoals hier gezegd wordt, wees maar niet bang dat je een kast wordt. Iedereen hier zit daar volop te azen en kunnen je allemaal wel vertellen hoe lang dat duurt

Zowieso kun je aanhouden dat je nagenoeg geen massa zult aanzetten in de cut, hoe zwaar je ook traint. En je bent ook nog vrouw, dubbelop lol!

Houd je een logje bij ?

Suc6 nog!
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

haha
                      dat van de cut wist ik trouwens ook nog niet
                      ik heb nog niet alle materialen om een goed logje bij te kunnen houden,
                      je bedoelt toch met vetpercentage, spierpercentage etc?
                      het enige wat ik nu nog heb is zo'n weegschaal die denkt het exact te weten:P
                      wat zou ik daar het beste voor aan kunnen schaffen? het zou me wel extra motiveren als ik de resultaten ook goed kon meten, op mijn eigen ogen vertrouw ik pas als er echt duidelijk resutaat is.

Comment

Vertrouw dan op foto's.
                        "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Als je precies bij wilt houden hoeveel vet% je verliest, kan je om de week een meting laten doen. Als je alleen wilt weten of je vooruit gang boekt, kun je gewoon zo'n huidplooimetings ding aanschaffen, kost niks. Kies je 1 punt op je armen/buik ofzo (iets wat je kunt herkennen, tatoo, moedervlek, wat dan ook) en meet je dat elke week.

Als dat afneemt zit je goed
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

is een goede,
                            maar die plaats ik niet op het internet.

Comment

Originally posted by Migala View Post
                              is een goede,
                              maar die plaats ik niet op het internet.
                              Dat mag jij helemaal zelf weten.

sigpic

Comment

waar kan ik een meting laten doen?
                                volgens de weegschaal is mijn vetpercentage nu gedaald tot 32,3.
                                qua gewicht, laatste dagen toch 0,1 kilo omhoog gegaan.
                                is dit goed of fout?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X