mijn voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• mijn voedingsschema

Leeftijd 20 88 kg en bf 13,1%

8.00 eierkoek met suiker en kiwi

10.00 2 boterhammen met beleg + 250 gram kwark en mandarijn

12.00 2 boterhammen met beleg + 250 gram kwark en kiwi

14.00 kaascracker, liga(2 biscuits) en mandarijn

16.00 cup of soup

18.00 200 gram groente 3 aardappelen +/- 100 gram vlees

21.00 op sportdagen eiwitshake(met 0%vet melk) en 100 gr. rookvlees(of iets wat hier in de buurt komt)

Per dag 3 liter water en 6 kopjes thee(zonder suiker)
    op trainingsdagen 4 liter water.

Trainingsdagen: 3 a 4 per week

Trainingen:
    dinsdag borst, triceps, buik en cardio
    woensdag rug, schouders, biceps en cardio
    donderdag borst, triceps, buik
    vrijdag rug schouders, biceps en cardio

Zou graag wat reacties hierop willen hebben.

1. lees de regels
    2. even voorstellen is wel zo netjes
    3. lees vooral de stickies en andere topics over voeding
    4. ga op basis van die info een voedingsschema maken waar we wat mee kunnen en waar ook voldoende informatie bij staat
    5. welkom
    6. succes
    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

hahaha

Comment

@ Boswachter

Kijk ik heb hier nou zo'n gruwelijke hekel aan. Het komt zo dwingend en onpersoonlijk over. "Hier mijn voedingschema en graag reacties" zonder jezelf ook maar even op een normale en gezellige manier voor te stellen. Bah.
        Geniet, en drink met maten!

Comment

Het kan aan mij liggen, maar ik zie deze week weer allemaal voedingsschema voorbij komen, waar we niks mee kunnen...

Waarom moeten wij altijd raden wat hun doelen en hun behoeften zijn?
          waarom stelt zich tegenwoordig niemand even voor?

En hoezo denkt iedereen dat liga gezond is, cup a soup een maaltijd, ik weet het niet meer jongens.

Is de mens tegenwoordig te dom, om zelf dingen te doen? Of is het pure luiheid?

@TS, ik wil je graag helpen, maar stel je dan wel even netjes voor en ga eens serieus aan de slag, want dit schema laat blijken dat je geen enkele info hebt opgezocht...

Comment

nou sorry, wist niet dat het hier zo de bedoeling was....

Nou goed, Ik ben Patrick 20 jaar En ik ben sinds januari dit jaar begonnen met fitness, omdat ik begon te merken dat het losbandige leven dat ik leidde zich begon te uitten in de vorm van lichaamsvet. Nu bleef ik nog lekker alles doen en fitnesste hier gewoon bij. Na afgelopen zomer ben ik weer een slag gedraaid en heb ik besloten om ook nog is gezond te gaan leven. Dit voedingsschema is niet echt door een expert samengesteld, maar naar mijn idee zit er regelmaat in en heb dit nagevraagd bij mijn instructeur en deze zei dat het me iedereen niet meer lichaamsvet bezorgde. En ik zie een soepje om 4 uur ook niet als maaltijd, maar tegen de flauwigheid en om nu weer een mandarijn naar binnen te proppen. Ik weet dat het schema vast niet zo goed is, maar hoop dat jullie me hier een beetje bij kunnen helpen om het een en ander aan te passen. Hoop dat ik zo mezelf een beetje heb kunnen introduceren…..

Comment

Welkom

Comment

Welkom!

En nee je gaat zo nog steeds geen reacties krijgen op je schema

Zoek de voedingsstickies op, lees Q&A to get ripped van punani en lees wat andere voedingsschema's door.

Ben je wel een paar uur mee bezig denk ik zo dus succes
                The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Lees inderdaad eerst die stickies maar eens door.
                  Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by boswachter View Post
                    nou sorry, wist niet dat het hier zo de bedoeling was....

Nou goed, Ik ben Patrick 20 jaar En ik ben sinds januari dit jaar begonnen met fitness, omdat ik begon te merken dat het losbandige leven dat ik leidde zich begon te uitten in de vorm van lichaamsvet. Nu bleef ik nog lekker alles doen en fitnesste hier gewoon bij. Na afgelopen zomer ben ik weer een slag gedraaid en heb ik besloten om ook nog is gezond te gaan leven. Dit voedingsschema is niet echt door een expert samengesteld, maar naar mijn idee zit er regelmaat in en heb dit nagevraagd bij mijn instructeur en deze zei dat het me iedereen niet meer lichaamsvet bezorgde. En ik zie een soepje om 4 uur ook niet als maaltijd, maar tegen de flauwigheid en om nu weer een mandarijn naar binnen te proppen. Ik weet dat het schema vast niet zo goed is, maar hoop dat jullie me hier een beetje bij kunnen helpen om het een en ander aan te passen. Hoop dat ik zo mezelf een beetje heb kunnen introduceren…..
                    Patrick, welkom!

Ik zou vooral niet op de mening van je fitnessinstructeur afgaan. Als hij enige kennig van voeding had gehad had hij dit voedingsschema direct in de prullenmand gemikt. Lees op je gemak eens de voedingsstickies door, om daar wat kennis op te doen over koolhydraten, vetten en eiwitten en de verdeling daarvan over een dag. Dan snap je ook meteen waarom cup-a-soup tussendoor geen zoden aan de dijk zet (laat staan dat de voedingswaarden ervan ook niet optimaal zijn voor een goed voedingsschema). En inderdaad, alleen een mandarijntje is geen goed alternatief, dat maakt namelijk nog steeds geen maaltijd.

Maar wees nou eens eerlijk, je snapt zelf hopelijk toch ook wel dat een eierkoek met suiker (!!!), liga biscuits en kaascrackers niet bijzonder goed voor je zijn. Ga eens aan de slag met de informatie hier op dit forum en probeer eens een goed voedingsschema op te stellen (met daarbij voldoende informatie) en dan kunnen we weer verder.

Succes!
                    "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Wil het een beetje lukken met je voedingsschema of heb je er de brui aan gegeven?

Comment

probeersel

natuurlijk heb ik er de brui niet aangegeven... ben alleen hard aan het puzzelen geweest... goh wat is dat moeilijk.
                        ik zal het er nu wel bijzetten hoe ver ik ben. Het zal vast wel allemaal nog niet helemaal in orde zijn, maar er is iedergeval een beginpunt en hopelijk kunnen jullie me dan nog een beetje helpen.
                        Het is de bedoeling dat ik door m'n scheme voldoende kan groeien door de krachttraining. Het schema hoeft me niet te doen afvallen, dit wil ik door middel van de cardio doen. Dan hebben jullie een beetje een beeld wat voor een soort schema het is(moet worden).

Hoop dat het ergens op lijkt
                        Attached Files

Comment

Snap je het hele principe van bulken en cutten wel ? Je komt aan of je valt af, je gaat geen beer worden, terwijl je elke dag 100000km rent zodat je ook nog een low BF hebt. Zo werkt het gewoon niet

Kan me er gewoon niet bij neer zetten dat je zegt dat je zoveel bezig geweest bent maar dat niet snapt

Voedingsschema, go kwark, go post workout de rest is om te huilen, om 4 uur jezus man wat is dat nou!
                          The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ja sorry, vind het gewoon lastig in te vullen en om nou weer naar kwark te grijpen. Snap ook wel dat dat om 4 uur niet ideaal is, maar hoop dat jullie dan met een alternatief kunnen komen of zoiets. Als ik alles al wist zou ik hier toch niet gaan posten.

Comment

Ik vind dat je al aardig goed bezig bent geweest... let goed op het aantal eiwitten en koolydraten enz... wat je binnen moet krijgne en zorg dat je dit de hele dag door krijgt succes het komt goed joh

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X