Leo's bulkschema IF gebaseerd

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Leo's bulkschema IF gebaseerd

Wat denken jullie
    Last edited by GeneralIx; 02-04-2009, 16:11.
    22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Je waarden van de chocolade wijken af, plus dat het een rotzooivariant is. Probeer die van 86% (of beter nog als die er is) te pakken te krijgen.

En verder ziet het er goed uit. Ben zeer benieuwd hoe je het gaat ervaren.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Ja ik had nog geen chocolade gekocht, dus deze kwam rechtstreeks van voedingswaardetabel.nl Was meer een opzetje ff snel.

Die maaltijden zijn trouwens: rond 18:00 - 21:00 - 24:00. Kan hier nog wat beter aan?

Bij de trainingsdagen: 1) is meteen na de workout, 2) is een anderhalf uur ofzo later en 3) is weer een uur of 3 later.

Heb je nog ergens een verslagje van jouw vorderingen? Ik ben echt heel erg geïnteresseerd in deze materie!! Paar dingen die ik wel graag wil weten:

- Hoe lang ben je er al mee bezig?
      - Wat waren je stats voor en zijn je stats nu?
      - Zou je het heel simpel in een excell bestandje kunnen pleuren wat jij nou gemiddeld eet per dag?

Verder wel echt veel verzadigde vetten lijkt me. Aan de andere kant lijkt me 100 gram chocolade ook weer makkelijker weg te werken dan 100 gram noten.
      22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Ik snap het IF princiepe wel, wat ik niet snap is waarom je ineens van 100% clean voedsel, naar slagroom en chocolade gaat. Verder mis ik de groentes, en waarom niet deshake van tevoren nemen anders train je echt compleet op een lege maag denk niet dat je dat lang trekt
        The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Ten eerste omdat het producten met een hogere kcal dichtheid zijn en dus makkelijker in 2-3 maaltijden zijn te proppen. Ik krijg het echt niet voor elkaar 3 maaltijden die ik nou in mn schema heb staan tegelijk te nemen. 2 Is al echt moeilijk.

En ten tweede: is die pure chocolade en slagroom (in die pakjes) zo slecht dan?

Edit: en de shake niet van tevoren, omdat je juist je insuline gevoeligheid wilt verhogen, door NIET te eten. Dan wil je lichaam steeds grager voeding opnemen, met als gevolg een enorme insuline gevoeligheid (lijkt mij)

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            Ja ik had nog geen chocolade gekocht, dus deze kwam rechtstreeks van voedingswaardetabel.nl Was meer een opzetje ff snel.
            Goedzo.

Die maaltijden zijn trouwens: rond 18:00 - 21:00 - 24:00. Kan hier nog wat beter aan?
            Lijkt mij een heel mooi beginpunt.

Bij de trainingsdagen: 1) is meteen na de workout, 2) is een anderhalf uur ofzo later en 3) is weer een uur of 3 later.
            Zou dit als beginpunt hanteren.

Heb je nog ergens een verslagje van jouw vorderingen? Ik ben echt heel erg geïnteresseerd in deze materie!! Paar dingen die ik wel graag wil weten:

- Hoe lang ben je er al mee bezig?
            Week of 3 denk ik.

- Wat waren je stats voor en zijn je stats nu?
            Begon op 87, hoogtepunt was 89, nu weer 87. Uit korea kwam ik terug met 85 dus moest weer inhalen. Plus dat ik nu eigenlijk op onderhoud eet.

- Zou je het heel simpel in een excell bestandje kunnen pleuren wat jij nou gemiddeld eet per dag?
            Hehehe, vandaag niet meer. Pm me morgen even ofzo, dan doe ik het wel voor je gab.

Verder wel echt veel verzadigde vetten lijkt me. Aan de andere kant lijkt me 100 gram chocolade ook weer makkelijker weg te werken dan 100 gram noten.
            Is ook zeker veel. Hoop discussie ook over. Maar ik krijg de kcal anders niet naar binnen in drie maaltijden, dus dan is dit de aangewezen manier denk ik.

Originally posted by Yawgmoth View Post
            Ik snap het IF princiepe wel, wat ik niet snap is waarom je ineens van 100% clean voedsel, naar slagroom en chocolade gaat(Zie boven).. Verder mis ik de groentes, en waarom niet deshake van tevoren nemen anders train je echt compleet op een lege maag denk niet dat je dat lang trekt
            Groenten zitten gewoon bij het avondeten he. En op volkomen lege maag trainen kan zeker. Aan de andere kant: als jij je beter voelt met een shake voor de training houdt niemand je tegen. IF is een protocol, een idee. Het is geen vooropgezet, vastgesteld plan. Probeer en kijk wat werkt voor jou.
            "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

Comment

Bedankt voor je antwoorden man

Hoe zat je trouwens met je vetpercentage voor en na?

Comment

Vind het hartstikke tof dat je gewoon geïnteresseerd bent en het niet bij voorbaat afbrandt, dus die vragen beantwoord ik graag.

Vetpercentage is ongeveer gelijk gebleven, hoewel ik er natuurlijk op nuchtere maag veel droger uit zie.

sigpic

Comment

oke dat is wel heel relaxt dan, dan heb je echt een keiharde massa:vet ratio gedraaid

Lijkt me overigens niet wat voor de cut, of wel? Omdat de nadruk dan ligt op massa behoud en niet op massa gains. Maarja aan de andere kant, misschien beperkt die gigantische insuline piek gevolgd door spiergroei/herstel (in de cut) de netto spierafbraak grotendeels...

Heb jij enige theorieeën hierover? Ik ga toch weer cutten over een maand of 3

Waar kan ik hier trouwens meer over vinden? De search werkt niet op 2 zoekletters ("IF") en bij google krijg je natuurlijk niks als je alleen op IF zoekt

Comment

Nee, niet mijn avatar vp he. Bedoelde vp van voor IF(de dag voor ik begon met IF) en nu tijdens IF.

Ik denk dat het juist in de cut ideaal zal zijn. Dan heb je wel weinig maaltijden, maar wel grote. Die hongerfase kun je dan volgens mij grotendeels skippen.

Googlen doe je met "intermittent fasting". Zoek vooral eens op Lyle Mcdonald, of kijk gewoon hier. Daar zul je zelfs nog een dikke discussie tussen mij en Lyle zien als je goed zoekt.

sigpic

Comment

Originally posted by GeneralIx View Post
                      Nee, niet mijn avatar vp he. Bedoelde vp van voor IF(de dag voor ik begon met IF) en nu tijdens IF.
                      Ja dat bedoel ik ook 2 kg extra en geen significant verschril in vet% is toch pretty fucking great

Morgen ga ik wel ff een zooi lezen erover en als het me nog steeds bevalt, ga ik ermee beginnen over een week

Comment

Ben benieuwd!

sigpic

Comment

Succes met de IF GenIx had me al aangeraden om mn KETO dieet met IF protocol te doen, maar zolang niet eten zie ik niet zitten

Keep us up to date!!
                          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Thnx man Ik heb de volgende artikelen gelezen:

Intermittent Fasting Roundtable: The Experts Talk | TheIFLife - Simple Fat Loss, Muscle, Health and Longevity

Intermittent Fasting 101 - How to start | TheIFLife - Simple Fat Loss, Muscle, Health and Longevity

Meal Frequency and Energy Balance | BodyRecomposition - The Home of Lyle McDonald

Nou weet ik zeker dat ik het ga proberen! Ik begin met 3 maaltijden per dag en een fasting van 18 uur. Ik zal rond een uur of 4 beginnen met eten, tot uiterlijk 10 uur savonds en dan vasten tot 4 uur smiddags dus.

In het begin eet ik niet echt clean, want ik wil eerst echt zeker weten dat ik alle calorieen binnen krijg. Als mn lichaam hieraan gewend is, steeds cleaner eten met als einddoel 100% clean met genoeg groentes uiteraard Zal wel een tijdje duren.

Uiteindelijk probeer ik het naar 2 maaltijd op niet-trainingsdagen toe te werken en 2 maaltijden+1 dikke PWO op trainingsdagen.

Ik denk dat ik eerst om en om dagen ga doen voor een weekje. Even wennen. Ik doe het liever in 1 keer, maar ik ben bang dat ik mn lichaam teveel shockeer en ik zo in een lichamelijke dip kom.

Alle advies is meegenomen En Atta: voel je vrij hier gewoon lekker je ervaringen met je eigen IF proces te posten of advies of gedachtegangen te uiten.

Uiteraard hou ik jullie allemaal op de hoogte! Deze maandag krijg ik een vetmeting en daarna ga ik beginnen Ik heb er echt zin in!!!

Edit: als het bevalt, ga ik het ook ZEKER in de cut gebruiken!!!

Comment

Succes! Ben benieuwd wat het je gaat brengen...
                              "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X