edited
Groot eet probleem
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Zou idd geen benen trainen, kijk maar naar die voetballers die hebben allemaal flinke boomstammen.
Je moet wel beetje afwisselen, taart met cake en soms een Big Mac tussendoor anders raakt je lichaam gewend aan de bouwstoffen.The internet, SERIOUS business!
Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic
Comment
-
Originally posted by CursedTwinDolls View Postja ik weet het maar ik denk niet dat het zo slecht idee is om me daar een paar keer aan te houden in een week alleen ik moet natuurlijk wel gevarieerd eten drm kan ik denk ik maar beter naar zo'n shop gaan om advies te gaan vragen kost mischien 17 euro maar ik heb het ervoor over.
Ik vind het alleen jammer dat ik hier op deze forum geen vriendelijk normaal antwoord kan krijgen.
en of jfree die ken ik in het echt die probeert het alleen maar voor mij moeilijker te maken.
Je moet even googlen op Calorieën behoefte calculator > ..::|| Ruitenga-racing ||::.. KCal Calculator
Comment
-
-
Originally posted by CursedTwinDolls View PostJa ok maar de helft probeert me voor de gek te houden.
Me benen hoef ik niet te trainen want ik zit op voetbal en doe veel krachtsinspanningen op me fiets alsnog ben ik van plan me dijen wat breeder te maken zal wel zwaar worden.Owner of the Iron Playground.
Comment
-
Originally posted by CursedTwinDolls View PostJa ok maar de helft probeert me voor de gek te houden.
Me benen hoef ik niet te trainen want ik zit op voetbal en doe veel krachtsinspanningen op me fiets alsnog ben ik van plan me dijen wat breeder te maken zal wel zwaar worden.
Ik ben ook student en geef 50 euro in de week uit aan mijn eten exclusief supplementen.
Mijn advies:
Search het internet over na de aanbiedingen in de winkels ( mbt kip groenten kwark of weet ik veel )
Indien je geen vriezer hebt, schaf die aan zo kun je grote aanbiedingen invriezen dat is reuze handig.
Koop limonade bij de Lidl en je hebt voor 2 dagen genoeg met 1 kan voor 1.09. Melk bij de Lidl is 60 cent voor een pak ofso. Kwark bij de Aldi is 65 cent en er zit 10,5 gram eiwit in.
Koop fruit bij de lidl / aldi, dat is meestal goedkoper dan dure merken in de grote ketens (chikita bananen of biologische shit )
Koop een brood en vries het in, is lekkerder.
En stauw je niet vol met suikers, schiet je geen bal mee op.
Mbt voedingsschema lees de zomersticky eens door. Of kijk op het internet er zijn zoveel miljarden schemas te vinden.
Succes iig..."Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...4 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment