Groot eet probleem

Collapse
This topic is closed.
X
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

edited

Comment

Zou idd geen benen trainen, kijk maar naar die voetballers die hebben allemaal flinke boomstammen.

Je moet wel beetje afwisselen, taart met cake en soms een Big Mac tussendoor anders raakt je lichaam gewend aan de bouwstoffen.
      The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Originally posted by CursedTwinDolls View Post
        ja ik weet het maar ik denk niet dat het zo slecht idee is om me daar een paar keer aan te houden in een week alleen ik moet natuurlijk wel gevarieerd eten drm kan ik denk ik maar beter naar zo'n shop gaan om advies te gaan vragen kost mischien 17 euro maar ik heb het ervoor over.

Ik vind het alleen jammer dat ik hier op deze forum geen vriendelijk normaal antwoord kan krijgen.

en of jfree die ken ik in het echt die probeert het alleen maar voor mij moeilijker te maken.
        Komt omdat iedereen hier agressief is door de AS (grapje).
        Je moet even googlen op Calorieën behoefte calculator > ..::|| Ruitenga-racing ||::.. KCal Calculator

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Tiramisu of zo'n chocolade vlaai of rijstevlaai zijn stuk beter dan slagroomtaart :P
          Rijstevlaai is top! Beste krachtvoer voor een wedstrijd of zware training
          Start: 123 kg Nu: 95,6kg (13,2% vet)

Comment

edited
            Maar goed dat je die heb geedit want beledigingen hebben we hier niks aan he?.....Neem nou gewoon de tips over die gegeven worden dan kom je een heel eind
            ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Ja ok maar de helft probeert me voor de gek te houden.

Me benen hoef ik niet te trainen want ik zit op voetbal en doe veel krachtsinspanningen op me fiets alsnog ben ik van plan me dijen wat breeder te maken zal wel zwaar worden.

Comment

Me benen hoef ik niet te trainen want ik zit op voetbal en doe veel krachtsinspanningen op me fiets alsnog ben ik van plan me dijen wat breeder te maken zal wel zwaar worden.
                Vind je dat nu zo vreemd dat je voor de gek gehouden word? Als je nu eerst is ff nadenkt kom je misschien al een heel eind. Je leest de regels niet, je leest de sticky's niet, je bent lui, je geeft aan dat je benen niet traint omdat je voetbalt. What a joke. Alle reden om je voor de gek te houden. Mensen zijn het beu om elke keer hetzelfde te moeten herhalen en dat geld niet alleen voor mij, maar voor alle serieuze leden van dit forum.
                Owner of the Iron Playground.

Comment

Misschien moet je jezelf ook anders opstellen als dit je beginposts zijn. En niet zo arrogant doen alsof je een geschenk van God bent.

Ik ben ook student en geef 50 euro in de week uit aan mijn eten exclusief supplementen.

Mijn advies:

Search het internet over na de aanbiedingen in de winkels ( mbt kip groenten kwark of weet ik veel )

Indien je geen vriezer hebt, schaf die aan zo kun je grote aanbiedingen invriezen dat is reuze handig.

Koop limonade bij de Lidl en je hebt voor 2 dagen genoeg met 1 kan voor 1.09. Melk bij de Lidl is 60 cent voor een pak ofso. Kwark bij de Aldi is 65 cent en er zit 10,5 gram eiwit in.

Koop fruit bij de lidl / aldi, dat is meestal goedkoper dan dure merken in de grote ketens (chikita bananen of biologische shit )

Koop een brood en vries het in, is lekkerder.

En stauw je niet vol met suikers, schiet je geen bal mee op.

Mbt voedingsschema lees de zomersticky eens door. Of kijk op het internet er zijn zoveel miljarden schemas te vinden.

Succes iig...
                  "Life is not waiting for the storm to pass, it's about dancing in the fucking rain!"

Comment

Ok bedankt voor de moeite ik zal is kijken/zoeken.

Comment

En dan gaat deze op slot.
                      "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X