voeding schema op maat binnen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voeding schema op maat binnen

Ik heb naar 4 dagen me voedingschema van body en fitshop binnen. en ik zou hem posten.

Beste Eloy,

Hartelijk dank voor het invullen van de vragenlijst. hierdoor heb ik een betere inkijk in je huidige dieet.
    Mijn aanrader is om eerst op te bulken en daarna the cutten! Bij het opbulken ga je toch weer meer vet aanzetten en bij het cutten verlies je altijd een beetje spiermassa. ik geef je een schema mee waarmee je zoveel mogelijk massa aanzet en toch vet verliest!

Ontbijt 8:00
    75 gram havermout
    2 hele eieren
    1 whey shake
    1 visoil softgel

tweede maal 10:30
    2 boterhammen met mager beleg (ham, 30+ kaas of kipfilet)
    2 glazen water
    1 stuk fruit

Lunch 13:00
    2 boterhammen met mager beleg (ham, 30+ kaas of kipfilet)
    1 blikje tonijn

Pre workout
    5 gram creatine met 350ml water (waarschuwing: drink geen koffie 30 minuten rondom creatine en drink meteen als je het met water mixt)
    1 gram vitamine C

Post workout
    10 gram creatine
    40 gram suikers (dextrose of gewoon suiker of een suikerhoudende drank)
    20 gram whey

avondeten
    4 aardappelen of 150 gram rijst
    125 gram mager vlees, kip of vis
    handvol groenten (broccoli of andere groenten)
    1 softgel visolie

Laatste maal voor het slapen gaan
    250ml magere kwark (goede trage eiwitten zodat je gedurende de nacht toch voedingstoffen krijgt)

Tips!
    Multi vitamine: voor een ieder een goede aanvulling
    creatine ethyl ester: voor beter absorbatie

wat vinden jullie ervan?

Ziet er goed uit. Alleen jammer dat er geen hoeveelheden bij aardappelen en groenten vermeld staat.
    150gr rijst is vaak al snel 600gr aardappelen. Zeggen 4 aardappelen te nemen zal voor verschil zorgen omdat die krengen van formaat wisselen.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
      Ziet er goed uit. Alleen jammer dat er geen hoeveelheden bij aardappelen en groenten vermeld staat.
      150gr rijst is vaak al snel 600gr aardappelen. Zeggen 4 aardappelen te nemen zal voor verschil zorgen omdat die krengen van formaat wisselen.
      Ja maar 15 gram creatine is dat niet veel dan??? toch beter dat jij het een goed voedingschema vind:P iedereen kraakte het af

Comment

Want ik heb al ethyl ester

Comment

Ziet er inderdaad niet slecht uit. Alleen zou ik dit zelf kunnen bedenken, zonder er €17 aan te geven.

Alleen de kaas en de ham... De "gewone" suiker vind ik ook maar iets raars.
          The only way to make your dreams come true is WAKING UP

Status: @Onderhoud

Comment

Maar is 15 gram creatine van ethyl ester niet te veel?? op 1 dag? En kan ik blikje tonijn niet ruilen voor kwark? dat ik 2 x kwark eet.En ik dacht dat je suiker altijd voor de training moest innemen?? moet je het erna innemen?

Comment

Ik eet nog meer in de cut volgens mij?
              Ziet er zeker niet verkeerd uit maar voor een bul zou ik tog
              nog wat extra toevoegen

Comment

Originally posted by LittleMofo View Post
                Ik eet nog meer in de cut volgens mij?
                Ziet er zeker niet verkeerd uit maar voor een bul zou ik tog
                nog wat extra toevoegen

same here..

zit nu in de cut en eet ook meer zo ongeveer..

Comment

Maar is 15 gram creatine van ethyl ester niet te veel?? op 1 dag? En kan ik blikje tonijn niet ruilen voor kwark? dat ik 2 x kwark eet.En ik dacht dat je suiker altijd voor de training moest innemen?? moet je het erna innemen?

Comment

Crea moet je zelf maar onderzoek doen wat je wilt gaan gebruiken, zijn zoveel theorien over dat er niet iets standaards is wat geldt.

CEE is moeilijk te zeggen, voegt niks toe over CMH; tis tig keer duurder en je krijgt vaak hele mix van ingredienten dat dosering ook weinig zegt. Koop lekker CMH en doe wat onderzoek en kies welke methode jij beste vind werken.

Als er nou weer mensen komen met je MOET 20gram opladen en dan 10 g/p, want zo staat het op de doos, dear god ...

ENNE dit schema had ik ook wel kunnen maken zonder kennis maar met zomersticky.voedingssticky, magoed
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

totaal zit je ongeveer aan 2300kcal
                      wat voor mijn gevoel erg weinig is. aangezien ik meer in de cut eet.

verder is 15g crea te veel uit wat ik zo gelezen heb.
                      en zou ik de 5g in de post erin laten, 10g na workout eruit.
                      (behalve als je kickstart doet, dan doe je 15g voor paar dagen, en dan 5g per dag. rustpauze is overbodig.)

verder denk ik dat je hiermee eerder strakker/dunner wordt. Dan dat je veel massa gaat aanzetten. (afgezien van de tijdelijke crea boost)

verder wel leuk schema, goede producten, maar dit vind ik geen bulk.
                      weet verder je behoeften niet om het verder te tunen.

succes
                      More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Had nog niet eens naar de kcal gekeken. 2300kcal voor een bulk is verdomd weinig :O
                        Dat is een cut schema :S

Comment

Originally posted by dynobet View Post
                          totaal zit je ongeveer aan 2300kcal
                          wat voor mijn gevoel erg weinig is. aangezien ik meer in de cut eet.

verder is 15g crea te veel uit wat ik zo gelezen heb.
                          en zou ik de 5g in de post erin laten, 10g na workout eruit.
                          (behalve als je kickstart doet, dan doe je 15g voor paar dagen, en dan 5g per dag. rustpauze is overbodig.)

verder denk ik dat je hiermee eerder strakker/dunner wordt. Dan dat je veel massa gaat aanzetten. (afgezien van de tijdelijke crea boost)

verder wel leuk schema, goede producten, maar dit vind ik geen bulk.
                          weet verder je behoeften niet om het verder te tunen.

succes
                          Ja ik begreep het ook al niet helemaal vond het ook aardig weinig.Maarja ik wou juist nog kilotje of 5 eraf zodat ik helemaal droog sta.En als jij op 2300kcal uitkomt ong is dat wel oke want me behoefte is 2850 dus 2350kcal dus zou wel oke zijn alleen zou ik tonijn niet kunnen ruilen met kwark? vind het zo smerig.

Comment

Als je moet opbulken dan moet je meer dan je behoefte eten en niet minder.

Comment

kan ook 100g -150g kipfilet of ander vetarm vlees.
                              met beetje sweet chili saus is dat wel lekker.

ik twijfel of je het kan switchen met kwark,
                              maar ben geneigd te zeggen liever niet.
                              (vanwege trage eiwitten)

maar elk ander soort vlees/vis wat vetarm is zal goed zijn verder.

succes
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X