Tonijn

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Tonijn

Dag People,

Iemand nog een lekker receptje voor tonijn in blik? (waterbasis)

vind het zo niet te vreten.

beetje mayo en uitje schijnt goed te werken

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
      beetje mayo en uitje schijnt goed te werken

Thanx for your advice

Maar mayo is toch vet man? daarom koop ik toch op waterbasis vanwege geen vet...komt een beetje tegenstrijdig over niet?

Comment

Ja...dus niet zeuren over smaak en gewoon eten. Eventueel wat tomaat en uitjes er bij en meer niet.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
          Ja...dus niet zeuren over smaak en gewoon eten. Eventueel wat tomaat en uitjes er bij en meer niet.

ja "meester"

Comment

Zolang die vetten binnen je macro's passen kun je er best mayo bijmikken of op oliebasis eten.
            "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

het blijft gewoon smerig.Het hele huis stinkt erna en je moet der na gewoon je bek poetsen:P en handen goed wassen haha ik ga echt iets anders zoeken dan tonijn word steeds smeriger lijkt het wel.Alleen gesnipperde uitjes met peper en zout en 15g mayo moet wel in je schema passen en op een volkoren broodje is het naar binnen te werken.

Comment

Originally posted by eloy007 View Post
                het blijft gewoon smerig.Het hele huis stinkt erna en je moet der na gewoon je bek poetsen:P en handen goed wassen haha ik ga echt iets anders zoeken dan tonijn word steeds smeriger lijkt het wel.Alleen gesnipperde uitjes met peper en zout en 15g mayo moet wel in je schema passen en op een volkoren broodje is het naar binnen te werken.

idd.
                Het ligt ook nog eens behoorlijk zwaar op de maag en vertreert enorm traag.

Comment

ik heb altijd 1,5 liter fles water bij me . doe eerst en hap tonijn naar binnen eigelijk daar achteraan water , en slik zo door. normaal ben ik 20 min bezig met tonijn, nu niet eens 5 min. maar het meurt wel erg. !

Comment

Originally posted by saliman1 View Post
                    ik heb altijd 1,5 liter fles water bij me . doe eerst en hap tonijn naar binnen eigelijk daar achteraan water , en slik zo door. normaal ben ik 20 min bezig met tonijn, nu niet eens 5 min. maar het meurt wel erg. !
                    Ik doe eigenlijk bijna hetzelfde, uit het blikje met wat suikervrije limonade en binnen een minuut is het binnen, gemakkelijker gaat het eigenlijk niet.

Comment

Ik neem altijd 2 potjes tonijn van 200 gram (uitgelekt +- 150gram) en daar doe ik 300 gram groente bij (tomaat, ui, paprika, selder). Op die manier heb ik tonijn voor 3 dagen, elke dag 100 gram tonijn en 100 gram groenten Als je voedingsschema het toelaat kan je er nog wat olijfolie bij doen, en als je helemaal gek wil doen nog wat citroensap!
                      @ ketIF

Comment

Gewoon een shake van maken.

Blikje tonijn, wat kwark een uitje en wat komkommer glas water en blenderen.
                        Of naar eigensmaak dingen toevoegen.
                        Voor de echt die hards gewoon een blik tonijn en een glas water in de blender gheghege.....
                        Kan je binnen 10sec. ophebben... neus dicht en zuipen
                        Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

wat mekkeren jullie allemaal zeg!
                          Tonijn is toch suuuuperlekker!
                          blikje tonijn, tomaatje, peper, zout en een handvol pinda's eroverheen. heerlijk!

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
                            Gewoon een shake van maken.

Blikje tonijn, wat kwark een uitje en wat komkommer glas water en blenderen.
                            Of naar eigensmaak dingen toevoegen.
                            Voor de echt die hards gewoon een blik tonijn en een glas water in de blender gheghege.....
                            Kan je binnen 10sec. ophebben... neus dicht en zuipen

eerlijk gezegd vind ik dit niet echt smakelijk klinken.

Het is de bedoeling dat het lekkerder wordt toch?

Comment

Originally posted by Realboy View Post
                              eerlijk gezegd vind ik dit niet echt smakelijk klinken.

Het is de bedoeling dat het lekkerder wordt toch?
                              Vind ik ook niet alles hoeft smerig te zijn om naar binnen te werken. Als het lekker kan waarom dan naar binnen werken als een survivor:P Ik word echt depri als ik alles droog eet:P

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X