Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
het blijft gewoon smerig.Het hele huis stinkt erna en je moet der na gewoon je bek poetsen:P en handen goed wassen haha ik ga echt iets anders zoeken dan tonijn word steeds smeriger lijkt het wel.Alleen gesnipperde uitjes met peper en zout en 15g mayo moet wel in je schema passen en op een volkoren broodje is het naar binnen te werken.
het blijft gewoon smerig.Het hele huis stinkt erna en je moet der na gewoon je bek poetsen:P en handen goed wassen haha ik ga echt iets anders zoeken dan tonijn word steeds smeriger lijkt het wel.Alleen gesnipperde uitjes met peper en zout en 15g mayo moet wel in je schema passen en op een volkoren broodje is het naar binnen te werken.
idd.
Het ligt ook nog eens behoorlijk zwaar op de maag en vertreert enorm traag.
ik heb altijd 1,5 liter fles water bij me . doe eerst en hap tonijn naar binnen eigelijk daar achteraan water , en slik zo door. normaal ben ik 20 min bezig met tonijn, nu niet eens 5 min. maar het meurt wel erg. !
ik heb altijd 1,5 liter fles water bij me . doe eerst en hap tonijn naar binnen eigelijk daar achteraan water , en slik zo door. normaal ben ik 20 min bezig met tonijn, nu niet eens 5 min. maar het meurt wel erg. !
Ik doe eigenlijk bijna hetzelfde, uit het blikje met wat suikervrije limonade en binnen een minuut is het binnen, gemakkelijker gaat het eigenlijk niet.
Ik neem altijd 2 potjes tonijn van 200 gram (uitgelekt +- 150gram) en daar doe ik 300 gram groente bij (tomaat, ui, paprika, selder). Op die manier heb ik tonijn voor 3 dagen, elke dag 100 gram tonijn en 100 gram groenten Als je voedingsschema het toelaat kan je er nog wat olijfolie bij doen, en als je helemaal gek wil doen nog wat citroensap!
Blikje tonijn, wat kwark een uitje en wat komkommer glas water en blenderen.
Of naar eigensmaak dingen toevoegen.
Voor de echt die hards gewoon een blik tonijn en een glas water in de blender gheghege.....
Kan je binnen 10sec. ophebben... neus dicht en zuipen
Blikje tonijn, wat kwark een uitje en wat komkommer glas water en blenderen.
Of naar eigensmaak dingen toevoegen.
Voor de echt die hards gewoon een blik tonijn en een glas water in de blender gheghege.....
Kan je binnen 10sec. ophebben... neus dicht en zuipen
eerlijk gezegd vind ik dit niet echt smakelijk klinken.
eerlijk gezegd vind ik dit niet echt smakelijk klinken.
Het is de bedoeling dat het lekkerder wordt toch?
Vind ik ook niet alles hoeft smerig te zijn om naar binnen te werken. Als het lekker kan waarom dan naar binnen werken als een survivor:P Ik word echt depri als ik alles droog eet:P
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment