Vitamine pillen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Multivits uit je groenten is haast niet te doen met die zooi die onder TL-licht en op kunstwolvezel in kassen groeit...

Aarde, regen, vogelschijt en zonlicht: that's what you need.
    Kunstmatige groenten, met meer vocht dan vezel.

Ik ga mn eigen doperwten kweken.
    http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Originally posted by Flexer View Post
      Op het moment Animal Pak
      Stack het eens met Animal M-stak
      Is prijzig, maar je zal er lekker op gaan

Comment

Hmmm... ik zit nu toch te twijfelen om mijn B-vitamine complex in te ruilen voor een goeie multivitamine. Als al de groenten en vruchten die ik eet in principe waardeloos zijn...

Misschien handig voor degenen die toch al Solgar wilden proberen. Ik zag vandaag Solgar vitaminen bij de Reformzaak (biowinkel) staan. Misschien hebben ze die bij jullie in de buurt ook en hoef je geen bestellingen te plaatsen (met bijkomende verzendkosten etc.).

Comment

Originally posted by Osterich View Post
          Multivits uit je groenten is haast niet te doen met die zooi die onder TL-licht en op kunstwolvezel in kassen groeit...

Aarde, regen, vogelschijt en zonlicht: that's what you need.
          Kunstmatige groenten, met meer vocht dan vezel.

Ik ga mn eigen doperwten kweken.
          Net niet helemaal waar Osterich groenten groeien niet onder TL verlichting. Kan ook niet daar TL n kleurenspectrum mist en niet voldoende lumen (licht) produceerd.. Groeilampen of ook wel zonlicht lampen hebben deze wel... Deze lampen kun je in Rood of Blauw krijgen Blauw=groeien... En Rood = Bloeien deze zijn meer bedoeld voor bloemen of bloemdragende planten... Wat is er mis met kweken op steenwol of glaswolvezel? Het probleem met onze groente en fruit is dat wij helemaal niet onze groenten of fruit eten. Het goede wat hier word gekweekt of verbouwd, word verdomme voor export gedaan.. En wij krijgen de rotzooi uit het buitenland aangevoerd...

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
            Stack het eens met Animal M-stak
            Is prijzig, maar je zal er lekker op gaan
            Ik heb het gelezen in een eerder topic van je, maar moet nog ff afwegen of ik het geld er voor wil neerleggen. Anders de volgende keer eens M-stak proberen. En eerst ook nog even wennen aan de geur, ik heb al veel geroken maar nooit iets als dit
            " Failure is not an option "

Comment

Nou hier ben ik weer dan.. ik heb gekozen voor de Solgar Vitamine tabs.

Slik het nu 3 dagen en wat ik meteen merk is dat mijn urine(pis) echt lichte felle gele kleur heeft. Ik neem aan dat dat goed is.

Comment

Dag Ginola,

Jij hebt niet echt een hoge pet op van de gemiddelde forum-lezer, dat je zelfs "urine" denkt te moeten verklaren...

Comment

Zeikerd...

Als je voldoende drinkt is je zeik vaak ook een goede kleur(en nagenoeg geurloos)

Als er geelbruine drap uitkomt wat ruikt naar tonijn gemixed met zweetgeur van 2 weken oud moet je even naar de dokter.

Tenminste....... dat zou ik doen.
                  Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                  Go heavy or go home!

Comment

lol. Hoe meer water, hoe doorzichtiger je pis.
                    Hoe geler je pis, zeker als het licht geeft alsof je plutonium heb gedronken, dan moet je meer drinken.
                    Houdt het aan dan dokter bezoekje :P

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                      Net niet helemaal waar Osterich groenten groeien niet onder TL verlichting. Kan ook niet daar TL n kleurenspectrum mist en niet voldoende lumen (licht) produceerd.. Groeilampen of ook wel zonlicht lampen hebben deze wel... Deze lampen kun je in Rood of Blauw krijgen Blauw=groeien... En Rood = Bloeien deze zijn meer bedoeld voor bloemen of bloemdragende planten... Wat is er mis met kweken op steenwol of glaswolvezel? Het probleem met onze groente en fruit is dat wij helemaal niet onze groenten of fruit eten. Het goede wat hier word gekweekt of verbouwd, word verdomme voor export gedaan.. En wij krijgen de rotzooi uit het buitenland aangevoerd...
                      Aight.

Ik heb ergens de bel horen luiden, maar die klepel....................

Wat er precies mis is met steenwol, geen idee. Maar lekker in de aarde onder de zon leek me prettiger.

Gevoelskwestie.
                      http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/33738-osterichs-dagboek-eten-trainen-beminnen

Comment

Steenwol, leuk om als matras te gebruiken......
                        Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
                        Go heavy or go home!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X