Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ja. dat geeft toch weer wat extra motivatie:P. Alleen jammer dat die vrouwen daar allemaal zo dik zijn. Sommige kunnen zuipen, die beaten elke welgetrainde gast. En met welgetraind bedoel ik niet fysiek getraind, maar pils-getraind. Toch jammer is dat wel.
Ja. dat geeft toch weer wat extra motivatie:P. Alleen jammer dat die vrouwen daar allemaal zo dik zijn. Sommige kunnen zuipen, die beaten elke welgetrainde gast. En met welgetraind bedoel ik niet fysiek getraind, maar pils-getraind. Toch jammer is dat wel.
je kan alchol verdragen niet trainen, je raakt er alleen maar meer gewent aan dus dan lijkt het of je minder dronken bent.
je kan alchol verdragen niet trainen, je raakt er alleen maar meer gewent aan dus dan lijkt het of je minder dronken bent.
Is dat zo:O ikzelf merk heb wel het idee dat ik minder aankan, omdat ik bijna nooit meer drink. Eerst kon ik flinke hoeveelheden naar binnen gieten, maar nu begint voel ik m al vrij snel hangen.
Is dat zo:O ikzelf merk heb wel het idee dat ik minder aankan, omdat ik bijna nooit meer drink. Eerst kon ik flinke hoeveelheden naar binnen gieten, maar nu begint voel ik m al vrij snel hangen.
Dat merk ik ook. Vroeger kon ik een halve krat bier aan. Tegenwoordig ben ik al aangeschoten van 2 biertjes.
Ik zie het probleem niet. Alleen maar voordeel. Scheelt je veel meer geld enzo.
Nou niet echt.
Ik drink nu niet meer, alleen als ik op vakantie ben. Je zou denken dat ik geld over zou houden, maar sinds ik op dit forum terecht ben gekomen en mijn voeding in orde is ben ik bakken met geld kwijt.
Als je ziet wat ik aan voeding kwijt ben elke maand.....word je niet vrolijk van
Ik bedoel meer op het gebied van het bier drinken zelf. Niet met die andere dingen erbij. Scheelt je dus alsnog geld zoals ik het bedoel. Want anders zou je dus meer moeten drinken om wat effect er van te merken. Meer biertjes = meer geld. Dus...
als je junkdag hebt en je hebt dus tussen door al van alles genomen en je neemt ook nog is wat extra op je gewoone eettijden moet je dan van je andere voeding laten schieten omdat je anders erg ver over je kcal behoefte heen komt? of gewoon je gewoon schema aanhouden en wat je er bij eet is er bij?
als je junkdag hebt en je hebt dus tussen door al van alles genomen en je neemt ook nog is wat extra op je gewoone eettijden moet je dan van je andere voeding laten schieten omdat je anders erg ver over je kcal behoefte heen komt? of gewoon je gewoon schema aanhouden en wat je er bij eet is er bij?
In je voedingsschema inpassen.
Bij bulk maakt het nog niet zoveel uit maar bij cut pertinent geen overschrijding van calorie-inname.
To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment