ultimate diet 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Ik ben nu ook in het boek bezig en ben zelfs al bezig om een eetpatroon te maken voor de low carb dagen.
    Kan ik mijn huidige schema enigszins aanpassen, want het bestaat voornamelijk uit rijst kip, vis en kwark, maar dan mindere hoeveelheden?
    I'm in transformation mode!!!!

Comment

voor rijst hou je geen ruimte over op je low carb dagen hoor.
      “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Je zal flink kh moeten schrappen gok ik.
        Gister me tension training gehad gevolgt door carbload, dus.......hele training afgewerkt tot benen, ik was al zwak,duizelig,verrot en hongerig, toen benen.
        Moest na tweede set squats gaan liggen, kreeg zowat een hypo, daarna bakkie volgekotst met tja bijna niks want me maag was praktisch leeg.
        Toch gered, snel water met 80gram dextro, klok,klok,klok en...........kotserdekotserdekots hmmmm dat wordt lastig, effe gewacht nogmaals geprobeerd en het bleef binnen.
        Dus shake erbij, brinta erachteraan.
        Twee uur later weer een shake met brinta en twee bagels.
        Ik werd warm van binnen, kreeg een gloed over me heen voelde me euforisch....sterker nog ik voelde me beter dan ooit.
        Nu vandaag, 600gram rijst zit er al in en 200gram brinta, ik sta helemaal te stuiteren, morgen krachttraining, mmmm heerlijk.

Comment

Hahaha. Klinkt extreem. Weet nu al dat ik het niet kan laten de volgende cut om ook te proberen
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Sorry dubbele post

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
              voor rijst hou je geen ruimte over op je low carb dagen hoor.
              Ik kom uit op 70gr. carbs.
              Dit kan toch voor een gedeelte bestaan uit rijst, of niet soms???

Comment

50 gram is beter, das voor mij sochtend beetje brinta, savonds nog minder rijst pfffff

Comment

Als ik het uitreken zoals in het boek, kom ik op 70gr uit

Comment

Dyno had toch zo'n guide geschreven? Die had het uitgewerkt. Niet dat je het direct kan kopiëren maar dan zie je het wat concreter voor je...
                    Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

Dan doe je dat toch, ik kom ook op 70 uit, maar ergens zegt hij dat iets minder bet er is maar al red je het niet mocht 100 ook geloof ik.

Comment

Damn Q, echt hardcore, wel leuk om je ervaringen te lezen btw :P.

Comment

Originally posted by quibus View Post
                          Dan doe je dat toch, ik kom ook op 70 uit, maar ergens zegt hij dat iets minder bet er is maar al red je het niet mocht 100 ook geloof ik.
                          Dat klopt inderdaad.
                          Ik vind het wel echt zware shizzle hoor.

Comment

Goed, ik zit nu mijn UD2 meesterplan uit te werken, alleen zit ik met het volgende..

Als ik voor de 2 onderhoudsdagen ga zitten rekenen kom ik niet echt veel verder dan 2200kcal per dag als ik de aanbevelingen van Lyle volg. Terwijl er staat dat je op die dagen onderhoud -20-25% kunt eten voor maximale fat loss. Echter moet ik dan mijn vetten relatief hoog zetten om aan mijn onderhoud te komen zelfs als ik 250-300g eiwit per dag zou weg eten. Ik ga er vanuit dat mijn onderhoud 3500kcal is (ik bulk nu op 3800-4100kcal).

Wat doe ik dan verkeerd moet ik die dagen gewoon de aanbevelingen per kg/lbs VVM aanhouden voor eiwit, carbs en de rest opvullen met vet of moet ik maar 50g vet aanhouden, zodat ik maar op 2200-2500kcal kom te zitten op de dag van de power workout en de dag erna.

Ohja en moet je bij je begin van je carb-load: carb g/kg van VVM aanhouden of je lichaamsgewicht. Dat scheelt toch weer zo'n 25-30g carbs per maaltijd.
                            Last edited by Iron Mind; 10-03-2013, 11:51.
                            "Straight outta gym"

Comment

dit is toch zoiets als intermittent fasting? Zijn al deze soort trucjes beter / sneller dan het normale 5-6x per dag eten?

Comment

Originally posted by Erik cr7 View Post
                                dit is toch zoiets als intermittent fasting? Zijn al deze soort trucjes beter / sneller dan het normale 5-6x per dag eten?
                                Heb je het stuk überhaupt gelezen? Dit lijkt namelijk in geen enkel opzicht op IF
                                BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X