ultimate diet 2.0

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hahahaah nou kan er wel tegen hoor maar ben nog geen opa.
    Wel 52 maar nog geen opa, mijn zonen 25 en 24 doen het nog zonder kids.
    Maar had niet gezien dat het al een jaar oud was.
    Dus een jaar geleden had je nog een vetpercentage van 21,8%
    Long way to go voor mij.
    Maar ja er zijn niet veel 52tigers die nog zo fanatiek sporten als ik.
    De rest ligt op de bank voor de tv.

Comment

Ik kick dit topic even omdat UD2 ineens heel populair is op dit forum zodat we Kevsters logje niet vol hoeven te spammen
      BP:1x130 SQ:1x200 DL:1x225 @85kg

Comment

Good guy guus
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Ik was eigenlijk van plan om 19 maart te beginnen met UD2 maar naarmate ik in het boek vorder kom ik er achter dat het echt !@#*(&@#% zwaar is Nu had ik natuurlijk niet verwacht dat een laag vp zomaar aan zou komen waaien maar misschien is het verstandig om normaal te cutten tot 12% (zit nu op 13 of 14) en daarna tot de 8-10% te shredden

Comment

Goed excuus om op een bijna 4 jaar oud topic te bumpen, dynobet zou je bannen brah. JK

Comment

Dat diep gaan is nou juist zo nais..

Comment

Je moet je er alleen wel 100% aanhouden. 1junkmaaltijd, doei week.

Comment

If it doesn't challenge you, it doesn't change you! Dat vind ik het mooie van deze sport. Het is aan de ene kant een ondankbare sport, maar ja. De meeste weten hoe eenieder zich hier voelt als ze hun doelen bereiken. Dat gevoel is gewoon fantastisch, onbeschrijfelijk wel is waar.

Goeie bump overigens.
                  "Straight outta gym"

Comment

Wat was jouw start vp Quibus?

Comment

Ik ben net begonnen, ik sta rond de 17% is wat vroeg om te starten maar ik wil het vooral testen.
                      Ik ga nu zes weken doen, dan hoop ik het goed onder de knie te hebben, dan twee weken niet en dan acht weken.
                      Ik kan makkelijk op 12% komen met normaal eetpatroon, maar dit is veel leuker, vind ik dat ik hou wel van afzien.
                      Daarbij werk ik eigenlijk nog amper dus heb tijd zat voor die lange trainingen.

Het wordt ook een test om te kijken of ik op mezelf tot een procent of 5 a 6 kan komen.

Vandaag naar de snackbar geweest voor vrouw en kids, effe mezelf pesten, zij aan de patat met frikandellen, ik met barstende honger drie rijstkorels en als je goed keek lag er ook nog een stukje vis, verscholen onder 500gram snijbonen.
                      Ik bak dat samen op, peterselie,knoflook,rode ui,basilicum erdoorheen, dan scheutje azijn erover en het is nog lekker ook.
                      Maar de patatlucht was killing

Comment

Waarom niet gewoon cutten met 500cal onder je onderhoud? Oftewel waarom moeilijk doen als het makkelijk kan?

Comment

Omdat het leuk is om eens wat te proberen zo nu en dan.
                          Wellicht is het kut, maar misschien is het fantastisch.
                          Daarbij verwacht ik meer van ud2 dan gewoon 500min te gaan eten.

Comment

omdat UD extreem veel effectiever is op lager vet% als je massa wilt behouden.

Comment

[QUOTE=aktito;1072548]omdat UD extreem veel effectiever is op lager vet% als je massa wilt behouden.[/QUOTE

Dit lijkt me een goede reden, Vanaf welk vp is het ''extreem'' veel effectiever? Kun je me ook zeggen waarom het veel effectiever is?

Comment

[QUOTE=corketa;1072567]
                                Originally posted by aktito View Post
                                omdat UD extreem veel effectiever is op lager vet% als je massa wilt behouden.[/QUOTE

Dit lijkt me een goede reden, Vanaf welk vp is het ''extreem'' veel effectiever? Kun je me ook zeggen waarom het veel effectiever is?
                                Het vetpercentage waarop de persoon in kwestie relatief veel massa per kilo verbrand vet verliest, dus de verhouding spierverlies:vetverlies per kilo gewichtsverlies verschuift steeds verder naar links naarmate het vetpercentage bij de betreffende persoon lager wordt. Over het algemeen ligt dit om en nabij de 10%, maar er is variatie mogelijk (de één zal gemakkelijk tot 7% kunnen, de ander bij 12% al problemen krijgen met spierverlies).
                                Het is de combinatie van training en voeding uit het boek die het lichaam door de week heen in verschillende spieropbouwende en spierafbrekende fasen brengt, dit gebeurt op een dusdanig effectieve manier dat er over het algemeen spiermassa-behoud of zelfs kleine spiermassa-toename plaatsvindt (ligt er aan hoe diep je qua voeding gaat, ook dit is persoonsafhankelijk).
                                De hele theorie achter van UD2.0 wordt uitgebreid uitgelegd in het boek van Lyle McDonald en is overal op internet te vinden, als je Engels het toestaat kan ik het je zeker aanraden. Geeft naast specifieke informatie over UD2.0 ook veel informatie en diepgang over de algemene wijze waarop je lichaam met voedingsstoffen omgaat in bepaalde situaties (denk aan werking v/d vetstofwisseling etc.).

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X