mijn aller eerste cutschema (goed?)

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

oke bedankt man! dan laat ik hem gewoon eerst zo als hij nu is en ga ik dit gewoon proberen hoop dat ik dan rond de zomer op 8% sta! ga me best doen!

Comment

heb hem toch nog iets verandert dat ik iets hoger in eiwiten kom! is dit beter zo/.??
      Attached Files

Comment

Opnieuw 1 maken?

Comment

Originally posted by hendrie View Post
          ja dat snap ik dus als ik het goed heb ik weeg 81 kilo dus 81x3=243???
          dus mijn eiwiten zijn 243???? en de rest moet ik onderverdelen???
          Jouw berekening na hulp van al deze mensen....

Comment

zou savonds 500gram ervan maken omdat je daartussen al heel veel tijd ertussen heb zitten en je lichaam wel wat wilt ook voor de nacht.
            en wat noten erbij gooien want je zit erg laag in vet
            Calisthenics / Street workout

Comment

Nog meer eiwitten IJsBlok? nog eens 33erbij =336,4 bij zijn gewicht is meer dan 4gram per kilo... Waar is dit voor als ik mag vragen?

Comment

Originally posted by IJsBlok View Post
                zou savonds 500gram ervan maken omdat je daartussen al heel veel tijd ertussen heb zitten en je lichaam wel wat wilt ook voor de nacht.
                en wat noten erbij gooien want je zit erg laag in vet
                als ik dat er allemaal bij doe kom k te hoog in me kcal

Comment

Originally posted by Knulletje View Post
                  Nog meer eiwitten IJsBlok? nog eens 33erbij =336,4 bij zijn gewicht is meer dan 4gram per kilo... Waar is dit voor als ik mag vragen?
                  is dit gevaarlijk ?? of zit ik nu eigelij al veel te hoog met 303?

Comment

iemand nog aanweizingen?

Comment

Originally posted by hendrie View Post
                      is dit gevaarlijk ?? of zit ik nu eigelij al veel te hoog met 303?
                      Gevaarlijk? welnee, ik zie er alleen geen nut in om zo boven 4gr per kilo lichaamsgewicht te gaan gebruiken.... Maar ik weet ook niet welke reden IJsBlok ermee had, Misschien had hij er n bedoeling mee?.. Vandaar mijn vraag... Ik stuurde jou hier je eigen bericht van weken ervoor, toen wist je al wel (na uitleg) dat je eiwitten +- 2,5-3gr per kg lichaamsgewicht moest zijn. En de rest moest verdelen.... Vandaar dat ik er even niets van begrijp als je veel later terugkomt op hoeveel, en zelf je eiwitten al op meer dan 300 hebt staan.... Vandaar mijn verbazing..... Jammer dat IJsBlok niet even antwoord, dan had het mij misschien wel duidelijk geweest....

Comment

Kom op zeg. Had toch wel verwacht dat de leden hier na al die tijd wel fatsoenlijk advies konden geven...geez :S

81kg x 2 x 16 - 400 = 2160kcal wat Hendrie moet eten wil hij gaan cutten.
                        81kg x 2.2gr eiwit = circa 200gr eiwit = 800kcal
                        2160kcal x 0.3 = 648kcal. Gedeeld door 9kcal = 72gr vet
                        2160kcal - (800+648kcal) = 712kcal. gedeeld door 4kcal = 180gram koolhydraten

Eens even kijken wat hij in zijn schema als totalen heeft...
                        2480kcal, 303eiwitte, 205koolhydrate, 56vet

Dus...wat klopt er niet?

1. Gooi alle fruit en komkommers er uit
                        2. zorg dat je ontbijt, maaltijd voor en na het sporten bestaat uit koolhydraten/eiwitten
                        3. alle andere maaltijden eiwitten/vetten dus geen brood of fruit er bij.
                        4. Eet de hele eieren en ga niet zitten kloten met alleen ei eiwitten
                        5. Voor het slapen gaan 500gr kwark. Maak de andere eiwit maaltijden maar wat kleiner dan.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                          Kom op zeg. Had toch wel verwacht dat de leden hier na al die tijd wel fatsoenlijk advies konden geven...geez :S

81kg x 2 x 16 - 400 = 2160kcal wat Hendrie moet eten wil hij gaan cutten.
                          81kg x 2.2gr eiwit = circa 200gr eiwit = 800kcal
                          2160kcal x 0.3 = 648kcal. Gedeeld door 9kcal = 72gr vet
                          2160kcal - (800+648kcal) = 712kcal. gedeeld door 4kcal = 180gram koolhydraten

Eens even kijken wat hij in zijn schema als totalen heeft...
                          2480kcal, 303eiwitte, 205koolhydrate, 56vet

Dus...wat klopt er niet?

1. Gooi alle fruit en komkommers er uit
                          2. zorg dat je ontbijt, maaltijd voor en na het sporten bestaat uit koolhydraten/eiwitten
                          3. alle andere maaltijden eiwitten/vetten dus geen brood of fruit er bij.
                          4. Eet de hele eieren en ga niet zitten kloten met alleen ei eiwitten
                          5. Voor het slapen gaan 500gr kwark. Maak de andere eiwit maaltijden maar wat kleiner dan.
                          Nee Fallus dat kan ik niet, zolang ik niet weet waarom IJsBlok de eiwitten zo hoog wil zetten..... Dus vraag ik dat eerst, voordat ik iemand zn plan (dit geval Blok) omver gooit.... Vandaar..

Comment

Je mag het gewoon omver gooien. 300+ gr eiwitten is absurd. Ik kan het begrijpen als iemand 140-150kg weegt in de cut. Maar dat doet deze gast niet. Zelfs in een bulk zou Hendrie niet eens zoveel nodig hebben. Gewoon fout, punt, geen uitleg voor nodig.

Comment

Originally posted by Falstyr View Post
                              Je mag het gewoon omver gooien. 300+ gr eiwitten is absurd. Ik kan het begrijpen als iemand 140-150kg weegt in de cut. Maar dat doet deze gast niet. Zelfs in een bulk zou Hendrie niet eens zoveel nodig hebben. Gewoon fout, punt, geen uitleg voor nodig.
                              Ok zal ik voortaan doen, maar is niet leuk voor n blokkie, die beter moet weten.. Ikzelf doe het nog anders, "voor mijzelf" .. Ik reken voor mijzelf helemaal geen total bodyweight... Nee ik reken mijn vvm uit, en vanuit daar kijk ik wat heb ik nodig... Ik ga niet mn vet voeren.... Ja ik weet wel, ik ben nogal dwars... Maar bij mij werkt het prima........... 11% bij mij is toch in verhouding nog behoorlijk veel kg in vet, en wel 14,7kg vet... Die weiger ik te voeren.....

Comment

dus dat schema wat ik eerst had op pagina 3 is dus ook niet goed???

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X