oke bedankt man! dan laat ik hem gewoon eerst zo als hij nu is en ga ik dit gewoon proberen hoop dat ik dan rond de zomer op 8% sta! ga me best doen!
mijn aller eerste cutschema (goed?)
Collapse
X
-
heb hem toch nog iets verandert dat ik iets hoger in eiwiten kom! is dit beter zo/.??Attached Files
Comment
-
-
Originally posted by hendrie View Postis dit gevaarlijk ?? of zit ik nu eigelij al veel te hoog met 303?
Comment
-
Kom op zeg. Had toch wel verwacht dat de leden hier na al die tijd wel fatsoenlijk advies konden geven...geez :S
81kg x 2 x 16 - 400 = 2160kcal wat Hendrie moet eten wil hij gaan cutten.
81kg x 2.2gr eiwit = circa 200gr eiwit = 800kcal
2160kcal x 0.3 = 648kcal. Gedeeld door 9kcal = 72gr vet
2160kcal - (800+648kcal) = 712kcal. gedeeld door 4kcal = 180gram koolhydraten
Eens even kijken wat hij in zijn schema als totalen heeft...
2480kcal, 303eiwitte, 205koolhydrate, 56vet
Dus...wat klopt er niet?
1. Gooi alle fruit en komkommers er uit
2. zorg dat je ontbijt, maaltijd voor en na het sporten bestaat uit koolhydraten/eiwitten
3. alle andere maaltijden eiwitten/vetten dus geen brood of fruit er bij.
4. Eet de hele eieren en ga niet zitten kloten met alleen ei eiwitten
5. Voor het slapen gaan 500gr kwark. Maak de andere eiwit maaltijden maar wat kleiner dan.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostKom op zeg. Had toch wel verwacht dat de leden hier na al die tijd wel fatsoenlijk advies konden geven...geez :S
81kg x 2 x 16 - 400 = 2160kcal wat Hendrie moet eten wil hij gaan cutten.
81kg x 2.2gr eiwit = circa 200gr eiwit = 800kcal
2160kcal x 0.3 = 648kcal. Gedeeld door 9kcal = 72gr vet
2160kcal - (800+648kcal) = 712kcal. gedeeld door 4kcal = 180gram koolhydraten
Eens even kijken wat hij in zijn schema als totalen heeft...
2480kcal, 303eiwitte, 205koolhydrate, 56vet
Dus...wat klopt er niet?
1. Gooi alle fruit en komkommers er uit
2. zorg dat je ontbijt, maaltijd voor en na het sporten bestaat uit koolhydraten/eiwitten
3. alle andere maaltijden eiwitten/vetten dus geen brood of fruit er bij.
4. Eet de hele eieren en ga niet zitten kloten met alleen ei eiwitten
5. Voor het slapen gaan 500gr kwark. Maak de andere eiwit maaltijden maar wat kleiner dan.
Comment
-
Je mag het gewoon omver gooien. 300+ gr eiwitten is absurd. Ik kan het begrijpen als iemand 140-150kg weegt in de cut. Maar dat doet deze gast niet. Zelfs in een bulk zou Hendrie niet eens zoveel nodig hebben. Gewoon fout, punt, geen uitleg voor nodig.
Comment
-
Originally posted by Falstyr View PostJe mag het gewoon omver gooien. 300+ gr eiwitten is absurd. Ik kan het begrijpen als iemand 140-150kg weegt in de cut. Maar dat doet deze gast niet. Zelfs in een bulk zou Hendrie niet eens zoveel nodig hebben. Gewoon fout, punt, geen uitleg voor nodig.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
Kanaal: Trainingslogjes
28 minutes ago -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
3 uur geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...1 day ago
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
1 day ago -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
SSB squat:
- 80kg 10x
Mentaal kon ik niet verder / chicken. Volgende keer naar minimaal 15x.
One legged...-
4 dagen geleden -
-
door flotillaiotXML data may be considered one of the advances or innovations emanating from advancements in GPS tracking software. GPS tracking software presented its...4 dagen geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment