afvallen maar niet in staat tot krachtsport

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afvallen maar niet in staat tot krachtsport

Heyy,

Mn pa'tje heeft t licht gezien. Hij wil afvallen. Nou heb ik ff een vraagje. Hij heeft een lamme arm aan 1 kant, dus kan niet echt fatsoenlijk krachttraining doen. Hij loopt wel 2-3x in de week hard, heeft t nut om hem op een een voedingsschema t zetten, maar dan moet ik neem ik aan wel de eiwitten terug schroeven? omdat ie niet aan krachtsport doet? Hoe wil ik dit aanpakken. Of kan ie toch beter aan het dieet van 2010 beginnen: bep. Sonja bakker is nu weer uit de spotlights.
    Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Originally posted by sjoerdiezee View Post
    Heyy,

Mn pa'tje heeft t licht gezien. Hij wil afvallen. Nou heb ik ff een vraagje. Hij heeft een lamme arm aan 1 kant, dus kan niet echt fatsoenlijk krachttraining doen. Hij loopt wel 2-3x in de week hard, heeft t nut om hem op een een voedingsschema t zetten, maar dan moet ik neem ik aan wel de eiwitten terug schroeven? omdat ie niet aan krachtsport doet? Hoe wil ik dit aanpakken. Of kan ie toch beter aan het dieet van 2010 beginnen: bep. Sonja bakker is nu weer uit de spotlights.

Al stond Sonja Bakker vol in de spotlights, dan nog niet aan beginnen.
    Verder kan hij beentraining doen. En voedingsschema heeft zeker nut, altijd beter dan vette bende natuurlijk. En eiwitten terugschroeven, tja..volgens mij hoeft dat niet.
    Ik ben in goede vorm.....Rond is toch ook vorm?

Comment

Eiwitten kun je best op 2 gram per kg lichaamsgewicht houden.
      En je goede vetten aardig hoog, probeer niet teveel koolhydraten te eten en wat er dan gegeten wordt voor het overgrote deel complex.

Het is eigenlijk in de nederlandse maatschappij ingeburgerd dat je veel koolhydraten eet en weinig eiwit.
      Dom dus.
      Best: Bench: 1 x 150 / Squat 1x 245 / Deadlift 1x 280.
      Go heavy or go home!

Comment

Ik zeg suikers eruit, vet erin, eiwitten omhoog. Afvallen doe je niet op gevoel, dat kan niemand, je moet toch echt weten waar je mee bezig bent en weten wat je binnen krijgt en wat je per dag nodig hebt.

Dus ja, voedingsschema maken

Comment

Originally posted by Shredmaster View Post
          Eiwitten kun je best op 2 gram per kg lichaamsgewicht houden.
          En je goede vetten aardig hoog, probeer niet teveel koolhydraten te eten en wat er dan gegeten wordt voor het overgrote deel complex.

Het is eigenlijk in de nederlandse maatschappij ingeburgerd dat je veel koolhydraten eet en weinig eiwit.
          Dom dus.
          Hmm, ik zeg het maar nog een keer. Goede vetten bestaan niet. Verzadigd vet is niet slecht. Transvet is wel slecht te noemen.

Comment

Originally posted by Misterfit View Post
            Hmm, ik zeg het maar nog een keer. Goede vetten bestaan niet. Verzadigd vet is niet slecht. Transvet is wel slecht te noemen.
            Als goede vetten niet bestaan maar transvet slecht is. Wat zijn die anderen dan?
            Go heavy or go home!

Comment

we moeten maar s wat gaan bouwen dan. Intake -500 of nog meer in eronder?
              Bodyweight: 93,3kg, 11-12%. Height: 1,95m.

Comment

Jij maakt een onderschied tussen verzadigde (slechte) en onverzadigde (goede) vetten. Je bedoelde niet, neem goede goede vetten (verzadigd of onverzadigd) en laat de transvet zitten.

Maar je hebt gelijk, transvet is slecht, dus er is wel degelijk een onderschied te maken tussen slecht en goed vet.

Comment

Originally posted by sjoerdiezee View Post
                  we moeten maar s wat gaan bouwen dan. Intake -500 of nog meer in eronder?
                  niet meer dan 500 eronder, 500 is meer als genoeg

Comment

Het gaat erom dat de K/E/V voor de dag goed zijn, de kcal hoog(laag) genoeg en dat je goede voedingsmiddelen gebruikt.
                    Go heavy or go home!

Comment

zou beginnen met 300 of 400 onder behoefte als het na tijdje langzamer gaat kan je altijd nog die 100 eraf halen om zo het op gang te houden.

eiwitten op 2gram per kg doen.

kwa krachttraining ben ik benieuwd hoe je dan borst moet trainen met 1 arm (niet lullig bedoeld) mischien is er iemand die er ervaring mee heeft.
                      voor de rest zou ik dan grote compound oefeningen vooral doen zoals bij ieder ander.
                      Calisthenics / Street workout

Comment

ken e vraagsj ?
                        hoe kan je het best je handspieren trainen?

Comment

Originally posted by Yoshi View Post
                          ken e vraagsj ?
                          Leuke eerste post.
                          Stel je aub eerst even voor in het forum dat daarvoor bedoeld is.
                          Hyack niet zomaar iemands topic. Slaat nergens op.
                          en je vraag faalt ook al.
                          Er zijn geen excuses als je echt iets wilt bereiken.

Comment

Originally posted by Yoshi View Post
                            ken e vraagsj ?
                            Door bullshit posts te maken in andermans topics
                            The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

hoe vet is je pa? als hij echt vet is, dan zou ik een programma als rapid fat loss van lyle mc donald aanraden. krachttraining is dan ook zeker niet verplicht. en daar valt die zeker zoon 2 kilo+ per week mee af. zeker ook interessant als kickstart van het dieet. Mensen zijn eerste 2 weken altijd heel erg gemotiveerd, en waarom daar geen gebruik van maken. 2 weken 5 kilo eraf, en daarna kun je dan overstappen op een makkelijker dieet.

als je eerste 2 weken zo hardcore gaat, dan is het daadwerkelijke dieet ook nog eens peanuts.

Als hij gewoon rustig aan paar kilotjes kwijt moet, en niet echt veel overgewicht heeft ofzo, dan zou ik idd doen wat shred en misterfit al zeiden.

lichaamsgewicht x 2 in eiwitten. 40% van totale kcal behoefte in vetten, matig met carbs en geen suikers. Qua training dat doen wat hij kan.
                              kcal inname afstemmen op resultaten.
                              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X