Dit is een van de schema's die ik ga gebruiken voor de omzetting van bulk -> cut
Leo's cutschema
Collapse
X
-
Ligt er aan hoe zin stofwisseling is. Als hij een hele snelle heeft kan het wel kloppen dat hij heel veel nodig is.
Als hij via zo'n onderhoud berekening zijn onderhoud zou berekenen, zit hij mischien wel 1000 cals te laag. Ik heb dit juist andersom, ik zit veel te snel te hoog. Zet je 10 mensen met het zelfe gewicht naast elkaar, dan kan het nog zo zoen dat hun onderhoud kan verschillen tussen de 500-1500 calsLast edited by LittleMofo; 09-01-2010, 10:24.
Comment
-
Ik denk dat hij dit ook enkel gaat gebruiken tijdens de overgang van bulk naar cut. Van 5000 kcals naar 2500 van de ene dag op de andere lijkt me niet zo slim
Hoe ga je de cut juist aanpakken? Ik meen me te herinneren dat jij al keto hebt gedaan maar daar niet zo een goeie ervaringen mee had? Ik zou er in februari ook mee willen beginnen en hoor er enkel goeie dingen over, dus ik zou graag ns willen weten wat hij er van vond@ ketIF
Comment
-
Originally posted by punani View Postkerel cutten op 4500 kcal??
Dan ben je minstens 130kg
Schema 1:
Goed schema alleen niet voor cut.
Schema 2:
geen dextrose tijdens training en in cut ook minder na trainen nemen.
Voor de rust een bulk schema gezien jouw gewicht.
Schema 1 is voor rustdagen en schema 2 voor trainingsdagen. Dextro tijdens en na is al geminderd en zal toch niet echt veel minder worden dan 0,8x mn lichaamsgewicht (totaal). Ik neem dextro tijdens, om mn cortisol te drukken (aangezien je toch al wat kataboler bent in de cut). Wat is je redenatie waarom dit juist slecht zou zijn? Vrijwel alle carbs worden gebruikt om je spier glycogeen te vullen dacht ik.
Originally posted by Brambo19 View PostIk denk dat hij dit ook enkel gaat gebruiken tijdens de overgang van bulk naar cut. Van 5000 kcals naar 2500 van de ene dag op de andere lijkt me niet zo slim
Originally posted by Brambo19 View PostHoe ga je de cut juist aanpakken? Ik meen me te herinneren dat jij al keto hebt gedaan maar daar niet zo een goeie ervaringen mee had? Ik zou er in februari ook mee willen beginnen en hoor er enkel goeie dingen over, dus ik zou graag ns willen weten wat hij er van vond
Het eten in een keto is echt een groot pluspunt. 5 Eieren en 200 gram kaas eroverheen gesmolten is fucking lekker en geeft ook nog eens 1200 kcal. Voor veel mensen heb je dan al bijna de helft van je kcal binnen. Mooi om dan ook eens IF te gaan proberen (heb ik zelf ook gedaan).
Verder is het eten vrij ranzig, veel bacon en kaas enzo wat op een gegeven moment aardig begint te vervelen, maar het weinige volume totaal voedsel wat je maar in hoeft te nemen maakt dit meer dan goed. EN dat je in het weekend los kan gaan aan de snoep en koek is ook mooi Ik was de hele week dingen aanm het opschrijven die ik in het weekend zou gaan eten. Dan vind je het echt niet erg om nog wat kilo's bacon te eten. Het is alleen zo duur
Originally posted by LittleMofo View PostLigt er aan hoe zin stofwisseling is. Als hij een hele snelle heeft kan het wel kloppen dat hij heel veel nodig is.
Als hij via zo'n onderhoud berekening zijn onderhoud zou berekenen, zit hij mischien wel 1000 cals te laag. Ik heb dit juist andersom, ik zit veel te snel te hoog. Zet je 10 mensen met het zelfe gewicht naast elkaar, dan kan het nog zo zoen dat hun onderhoud kan verschillen tussen de 500-1500 cals22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by punani View PostAls je gaat cutten moet je direct verlagen. Niet stapje voor stapje.
Verder heeft hij geen snelle stofwisseling aangezien die behoorlijk hoog vet heeft.
Wat is de redenatie achter in 1x kelderen en niet afbouwen? Dat je insuline gevoeligheid nog hoog ligt ofzo?
ik heb sinds augustus/september non-stop redelijk dirty gebulkt en verder denk ik ook niet dat de absolute hoogte van je bf aan kan geven of je een langzame of snelle stofwisseling hebt. IEDEREEN (ja, IEDEREEN) kan een bf van 25% krijgen. Kwestie van veel boven je verbranding eten. Zelfs de meest idiote ecto kan dit voor elkaar krijgen.
De eigenschappen van mijn lichaam, zijn vooral dat het heel moeilijk massa aanzet/vasthoud en het wegschroeid waar ik bij sta als ik wat minder op mn kcal let. Daarnaast zet ik ook redelijk makkelijk vet aan. Ik was ook 58 kg voordat ik begon, maar wel met 12-14% vet. Veel ecto en een klein beetje endo ben ik waarschijnlijk (en door meer dingen, maar dat wordt te uitgebreid).22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
je bent dus duidelijk een endo.
Ik geloof gewoon niet in het afbouwen van kcal. Als je op de US bosrds kijkt zie je ook dat alle dieet guru's ook aanraden om direct te starten met onder behoefte te gaan eten.
Ook al bouw je af en je blijft boven behoefte eten is dat geen cut. Dan blijf je gewoon bulken alleen met minder overschot.
Comment
-
Originally posted by punani View Postje bent dus duidelijk een endo.
Ik geloof gewoon niet in het afbouwen van kcal. Als je op de US bosrds kijkt zie je ook dat alle dieet guru's ook aanraden om direct te starten met onder behoefte te gaan eten.
Ook al bouw je af en je blijft boven behoefte eten is dat geen cut. Dan blijf je gewoon bulken alleen met minder overschot.
Afbouwen: oke, toch maar ff meteen weer 300 kcal kelderen volgende keer en ff kijken wat er gebeurd. Hoe ik erop kom, mag je aan GeneralIx vragen, die heeft me weer eens op het verkeerde spoor gezet
Originally posted by LittleMofo View PostDrink je ook nog alcohol toijdens de cut of beperkt jij het totmax zo en zo veel? Of juist helemaal niet meer?22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Originally posted by Leo1988 View Post6:
Vorige jaren wel gedaan en ook ongelovelijk veel massa verloren. Of het kwam door de alcohol, het grote kcal tekort of een combinatie en hoe groot de rol van alcohol hierin was weet ik niet, maar nou ga ik geen alcohol meer drinken. Heel incidenteel (1-2x per maand ofzo) 2-3 biertjes misschien, maar voor de rest niet. Ik geloof gewoon dat als je in een cut alcohol drinkt, je massa (in mijn geval) als sneeuw voor de zon wegsmelt. Veel harder dan in een bulk (is ook logisch).
2 weken thailand ,elke dag vol laten lopen met bier en de meest gore troep gegeten die er bestaat. Ik woog voor mijn vakantie 83kg.
Toen ik thuis kwam weer gewogen en woog ik nog maar 80.5 kg. En ik ben geen ecto dus daar ligt het niet aan.
Ik denk dat ik elke dag een 4000 kcal binnen kreeg.....de helft daarvan was bier. Niet echt slim om te doen....maar ja who cares ik was op vakantie.ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น
Comment
-
@ Leo
Waar houd je me nu weer verantwoordelijk voor?"Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
-
Originally posted by Ashley View PostEven een klein voorbeeld mbt het verliezen van spiermassa in de bulk.
2 weken thailand ,elke dag vol laten lopen met bier en de meest gore troep gegeten die er bestaat. Ik woog voor mijn vakantie 83kg.
Toen ik thuis kwam weer gewogen en woog ik nog maar 80.5 kg. En ik ben geen ecto dus daar ligt het niet aan.
Ik denk dat ik elke dag een 4000 kcal binnen kreeg.....de helft daarvan was bier. Niet echt slim om te doen....maar ja who cares ik was op vakantie.
Originally posted by GeneralIx View Post@ Leo
Waar houd je me nu weer verantwoordelijk voor?
Of kom maar met een mooie studie waaruit blijkt dat punani ernaast zit22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg
Comment
-
Heb geen studie. Heb alleen een keer die transitie echt volledig geskipt, en dat was snel mis. Vandaar dat ik er nu een weekje tussen zet waarin ik steeds iets schrap. Werkt prettiger en beter in mijn beleving, maar voel je vooral vrij dat niet te vinden."Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro
sigpic
"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...3 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzMaandag niet getraind, had een sollicitatie in de ochtend en daarna werken, keertje wat langer rust kon ook geen kwaad.
Deze week maar keertje 2...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologies
- Understanding Fleet Management: A fleet management system is an all-encompassing solution designed to help businesses efficiently manage their vehicle
You do not have permission to view this gallery.
This gallery has 1 photos.-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment