Vanaf maandag ga ik iets extra's aan mijn dieet toevoegen en wel Northstaffs Oatcakes.
Wat het zijn hier een link:
Oatcake - Wikipedia, the free encyclopedia
Ze zien er exact hetzelfde uit als een pannekoek echter zijn ze gemaakt van havermeel.
Het is een echt traditionele lekkernij hier in Stoke-on-Trent.
Ze stoppen er ook van alles tussen zoals kaas, eieren, worstjes, bacon, witte bonen in tomatensaus, champignons, etc.
Toen ik naar de voedingswaarde aan het kijken was realiseerde ik dat dit produkt een hele mooie aanvulling kan zijn voor mijn dieet.
Ik moet mijn calorieen-intake verhogen naarmate ik meer ga wegen en ik had moeite om uit te vogelen wat ik kan nemen omdat ik er niet op zit te wachten om nog meer havermout en rijst naar binnen te werken.
Dus heb ik voor oatcakes gekozen. As maandag begin ik met 3 per dag en kan ik dat aantal nog altijd opvoeren.
De oatcakes zijn slechts 65 gram dus hap slik weg.
Hier de voedingswaarden:
100 gram =
- 185 kcal
- 6,7 proteine
- 33,7 carbs
- 1,3 sugars
- 4,2 fat
- 0,6 saturated
- 3,4 fibre
- 0,6 sodium
Wat het zijn hier een link:
Oatcake - Wikipedia, the free encyclopedia
Ze zien er exact hetzelfde uit als een pannekoek echter zijn ze gemaakt van havermeel.
Het is een echt traditionele lekkernij hier in Stoke-on-Trent.
Ze stoppen er ook van alles tussen zoals kaas, eieren, worstjes, bacon, witte bonen in tomatensaus, champignons, etc.
Toen ik naar de voedingswaarde aan het kijken was realiseerde ik dat dit produkt een hele mooie aanvulling kan zijn voor mijn dieet.
Ik moet mijn calorieen-intake verhogen naarmate ik meer ga wegen en ik had moeite om uit te vogelen wat ik kan nemen omdat ik er niet op zit te wachten om nog meer havermout en rijst naar binnen te werken.
Dus heb ik voor oatcakes gekozen. As maandag begin ik met 3 per dag en kan ik dat aantal nog altijd opvoeren.
De oatcakes zijn slechts 65 gram dus hap slik weg.
Hier de voedingswaarden:
100 gram =
- 185 kcal
- 6,7 proteine
- 33,7 carbs
- 1,3 sugars
- 4,2 fat
- 0,6 saturated
- 3,4 fibre
- 0,6 sodium
Comment