Discussie Ash, Fal, Leo

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

even nuance.

Als je op wedstrijd dieet bent zit je vaak in ondersteuning. Je eigen testo aanmaak is in die periode even minder belangrijk. Vet schrappen in je dieet verklein je snel je kcal inname op een dag.

Ik heb tijdens de voorbereiding ook in de laatste 8 weken mijn vet eruit gehaald. Geloof mij dan ripped je sneller dan met vet.

Clean cutten naar 6/7% zou ik wel altijd rond de 50gram vet blijven eten.

Comment

En als jij aan bulken bent Punani wat is jouw vetiname dan?....zonder ondersteuning?
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Wat word bedoeld met "in ondersteuning zitten"?

8 weken totaal geen vetten? Is toch super super ongezond? Aangezien vet niet alleen nodig is voor test maar ook voor bijna alle andere enzymen en hormonen?
        The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
          Wat word bedoeld met "in ondersteuning zitten"?

8 weken totaal geen vetten? Is toch super super ongezond? Aangezien vet niet alleen nodig is voor test maar ook voor bijna alle andere enzymen en hormonen?
          Denk je dat wedstrijd prep gezond is?
          Groeten

Comment

schoom Anabolen sterioden

Omdat ik niet geen ondersteuning meer neem is mijn vet inname ook een stuk hoger. Hoeveel het is in deze bulk week ik niet precies. Ik tel niet alles uit in bulk (eet op gevoel). Kcal tellen doe ik in de cut.

Ik eet nu 40/50gram proteine per maaltijd (7x) 50 gram kh (7x) en bij 4a 5 maaltijden neem ik vet. Ik denk dat ik +- 100/125 gram vet neem per dag.

Over 8 weken ga ik op dieet en dan zal ik mijn vet inname voor 12 weken constant op 50gram houden (op 1 junkmaaltijd per week na).

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
              De eiwitten uit zuivel/noten/vis en vlees bij elkaar geteld kom ik uit op 345 gr.
              En ik had het over de totale hoeveelheid eiwitten.

Comment

Originally posted by Ashley View Post

Besluit eerst wat je wilt.
                En DAT is nu precies het probleem dat Fallus al jaren heeft.
                Ik moet toegeven. Sinds een jaartje lijkt het erop alsof ie toch echt standvastig aan het worden is.
                Ik denk dat hij een goede strongman wordt...maar ik ben het met je eens dat hij beter meer eiwitten dan vetten kan nemen. Ook al ben ik een voorstander van veel vetten consumeren (testosterondieet).
                Geniet, en drink met maten!

Comment

Originally posted by punani View Post

Ik eet nu 40/50gram proteine per maaltijd (7x) 50 gram kh (7x) en bij 4a 5 maaltijden neem ik vet. Ik denk dat ik +- 100/125 gram vet neem per dag.

Over 8 weken ga ik op dieet en dan zal ik mijn vet inname voor 12 weken constant op 50gram houden (op 1 junkmaaltijd per week na).

Volgende keer bulken ga ik dit aanhouden
                  ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Hoeft voor jou helemaal niet te werken.
                    Zoals Punani zegt luistert hij naar zijn lichaam en stemt daarop af.

Comment

Ik snap eerlijk gezegd niet waarom je dit direct aan neemt.
                      Groeten

Comment

Originally posted by de sterkste ophaler View Post
                        En DAT is nu precies het probleem dat Fallus al jaren heeft.
                        Valt wel mee. Heb gewoon net zoals iedereen in het begin heel veel geprobeerd en kijken wat werkt en wat niet. En daarna een tijdje gekloot met wil ik cutten of bulken en dan soort van mix zitten doen wat niet op schiet. Sinds iets meer dan een jaar is het gewoon puur bulken geweest en dat heeft veel gains gebracht. Nu is het tijdje puur cutten wat ook zijn vruchten af werpt.

Al moet ik nu eigenlijk ook me trainingspatroon aan passen wat ik niet wil hehe.

Comment

Hoe is het met je vetpercentage intussen?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by sch00m View Post
                            Hoe is het met je vetpercentage intussen?
                            Gaat best hard naar beneden op moment. Gisteren viel me op dat lopen weer stuk makkelijker was. Dijbenen wrijven stuk minder tegen elkaar nu, broek ging nu weer wat makkelijker over me bovenbenen met aantrekken.

Onderhoud is 4500kcal ish ben in 3 weken tijd gezakt naar 1700-2000kcal op rust dagen. Hier neem ik merendeels whey shakes met als avondmaal lading kip en groenten. Op sportdagen ben ik gezakt naar 2500kcal en zo'n 200gr koolhydraten op die dagen.

Merk dat me spieren nu geen vocht meer vasthouden en platter lijken. Maar toch nemen ze qua omtrek nog steeds lichtelijk toe. Ben benieuwd als ze weer volgepompt zijn met vocht hoe huge ze dan wel niet zijn

Comment

He Falstyr,

Ga je hierna weer bulken en stijgen in je vetpercentage, zodra jij je perfecte BF hebt bereikt?
                              Niet dat ik een hekel heb aan cutten, maar de volgende keer ga ik anders bulken. Alhoewel ik niet echt huge wil worden...

Comment

Na deze cut ga ik 4-6 weken lichtjes boven onderhoud eten. Daarna ga ik verder met cutten. MichaelP zei dat hij 10% wilt voor de zomer. Dus misschien dat ik met hem mee ga doen Dan heb ik wel weer ruimte genoeg om anderhalf jaar te kunnen gaan bulken hehe.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X