Originally posted by Lukas
View Post
Mijn eetschema
Collapse
X
-
Originally posted by kefjuh View PostJa dat is waar, maar ik lust echt geen koude eieren. Misschien dat ik het met wat sla, peper en zout op brood wat lekkerder kan maken?
Je kan de eieren in schijfjes op je boterham met sla leggen en wat Zaanse mayonaise erover.
Comment
-
Originally posted by kefjuh View PostOk, dan ga ik ze morgen gelijk kopen! Ja, ik eet volkorenbrood. Over lijnzaadolie heb ik gelezen dat het slecht is voor mannen..?
Pinda's eet ik rond half 8 volgens dit schema.
Ik heb overigens mijn avondeten niet bij het schema geteld, daar zitten natuurlijk ook vetten in, afhankelijk van wat ik eet die avond.
Als je je avondeten niet bijgeteld hebt wordt het nogal lastig om uit te rekenen hoeveel je van alles binnenkrijgt.
Comment
-
Originally posted by kefjuh View PostIs die mayo dan wel goed voor me? En hoeveel moet ik daarvan nemen dan? Twee boterhammen p/d?
Hoeveel je daarvan moet nemen zou je eigenlijk moeten uitrekenen in een voedingsschema waar ook je avondeten in berekend zit.
Comment
-
vet 100 gram max naar mijn mening en eiwitten omhoog richting 200. trouwens die halvarine mag eruit. die vetten heeft je lichaam niks aan namelijk. als je boter neemt gewoon roomboter nemen. als je mayo neemt zaanse gebruiken. maar voor dit alles geldt: zorg dat het in je schema past
Comment
-
Originally posted by kefjuh View PostIk zou het liefste eerst wat gaan cutten, tot ik op een redelijk aannemelijk vetpercentage zit (rond de 18%)
Comment
-
Ik stel je advies echt op prijs!
Ik heb nu het volgende:
7.30 uur
2 boterhammen met kipfilet en boter
10.30 uur
1 boterham met ei, sla en mayonaise
1 boterham met kipfilet en boter
13.00 uur
3 boterhammen met kipfilet en boter
16.00 uur
1 boterham met kipfilet en boter
17.30 uur
aardappelen met bloemkool en gehakt
19.00 uur
Whey shake met melk
19.30 uur
50 gram pinda's (ongezouten)
21.30 uur
500 gram magere kwark
Totaal
kcal: 2370
Eiwit: 162 (27%)
Koolhydraten: 149 (25%)
Vetten: 126 (48%)
Volgens die Zomersticky is dit helemaal verkeerd.. veel te veel vetten en te weinig eiwitten.
Comment
-
OK, de boter er uit, blik tonijn er in, 's morgens brinta ipv boterhammen, wheishake ook in de ochtend en met water, zou kipfilet en kalkoenfilet dubbel en dik op je boterhammen leggen--> meer eiwitten, je kan ook eieren op je kipfilet leggen. Zeg tegen je ouders dat ze meer kip met rijst moeten klaarmaken als dat gaat. Anders moet je zelf maar een bakje kip met rijst meenemen naar school en dat 's middags opeten ipv boterhammen.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment