De dag na flink pilsen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by sharki View Post
    Hmmm zuipen en serieus trainen gaan voor mij niet samen, zeker nie als je ook nog es met as bezig bent.

Ik ben misschien extreem maar ik drink geen alcohol, ik zeg niet nooit , ik denk 1-2 pintjes bier per 2/3 maanden bij gelegenheid. Maar heb dan wel een groot schuldgevoel , dan is het juist of ik de week ervoor voor niets getraind heb.

De dag erna eet ik geen vetten, iets meer eiwitten en veel water, om het goed te maken
    Ja want zo werkt het ook echt...

Verder snap ik ook niet echt dat jullie zo'n probleem maken van Leo's posts. Als je bulked en je zuipt je kapot kun je beter teveel binnenkrijgen en je lichaam nog een snufje hoop geven snel te herstellen dan als anorexiapatient door het leven gaan en jezelf garanderen dat je helemaal naar de kut gaat.

Tis al lang duidelijk dat zuipen kut is, je je beter gewoon aan je schema kan houden en normaal moet slapen, dus om daar nou een discussie over te voeren is ook vrij zinloos. Gaat hier in het geval om de situatie als je wel de behoefte hebt je lam te zuipen en wat je beter kunt doen, aan je cals/eiwitten komen met schijtvoeding of jezelf helemaal uitmergeren (ervan uitgegaan dat voedingsschema volgen geen optie is)

Ben zelf al lang gekapt met drinken en bevalt me prima, gains zijn beter, de maandagtrainingen zijn beter en na 1-2 powernaps de volgende dag ben je redelijk good to go
    Last edited by Yawgmoth; 03-04-2010, 22:54.
    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

ik lees hier nu dat veel mensen er mee gekapt zijn of eens in de zoveel maand doen..

zijn er ook mensen hier die elk weekend sowieso een paar pilsjes drinken?

met stappen vind het het toch wel kut om een biertje te laten staan, ik drink geen liters maar als ik ga gaan er toch wel zon 5 a 7 biertjes in. dan maak ik er meestal ook meteen mijn junkdag van.
      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

5 a 7 biertjes is toch echt rond de 2 liter he aap

Laatste keer dat ik veel heb gedronken was vorig jaar mei bij de strandopening, afgelopen oud en nieuw 3 biertjes op, waarvan 1 op een feest waar drank onbeperkt was, ik hoef het gewoon echt niet meer.
        Oja en op vakantie in augustus wel wat op, maar dat viel ook wel mee in verhouding tot wat ik het jaar ervoor dronk en dan elke week.
        Groeten

Comment

Originally posted by wzoet View Post
          ik lees hier nu dat veel mensen er mee gekapt zijn of eens in de zoveel maand doen..

zijn er ook mensen hier die elk weekend sowieso een paar pilsjes drinken?

met stappen vind het het toch wel kut om een biertje te laten staan, ik drink geen liters maar als ik ga gaan er toch wel zon 5 a 7 biertjes in. dan maak ik er meestal ook meteen mijn junkdag van.
          GHB!!!!

Is nog anabool ook
          22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Originally posted by Leo1988 View Post
            GHB!!!!

Is nog anabool ook
            Dat heb ik weleens eerder gelezen.. hoe werkt dat :P?

Comment

Laatste tijd is het wel weer raak bij mij. Verder ken ik wel enkele mensen die flink gespierd zijn en ook nog 1 x in de week flink zuipen, het kan dus wel.

Comment

GHB is perfect, je neemt 1 dosis begin van de avond, je begint het te merken na een kwartiertje en na en uur is die op de top ongeveer (afhankelijk van je voeding). Elke 1-2 uur neem je een onderhoudingsdosis, omdat het heel snel uit je lichaam is (ghb is een lichaamseigen stof). Als 1 dosis voor jouw lichaamsgewicht bijv 10 ml is, dan neem je 2-3 ml elke 1-2 uur ofzo.

Punt is dat je heel snel teveel/te weinig neemt en dat de drang om meer te nemen in het begin vrij sterk is. Na een tijdje wen je hieraan en als je goed kunt doseren, voel je je de hele avond relaxt.

De roes lijkt een beetje op die van alcohol, je kunt wel helderder nadenken en ziet niet dubbel. Als je echt kneiterveel neemt, kun je een beetje xtc-like gaan trippen. Verder heb je meer zin in gesprekken met mensen, is het leuker om onder mensen te zijn en je geniet echt meer van je tijd. Daarnaast krijg je altijd meer energie en chill-zin. Als iedereen kapot lazarus is halverwege/eind van de avond en naar huis wil/gaat, heb je nog steeds zin om dingen te ondernemen. Pas als je 3 uur of meer niks neemt, begint het uit te werken en wordt je moeier. Als je weer een dosis neemt, heb je hetzelfde zin en energieke gevoel terug.

De volgende ochtend na gigantisch veel GHB gebruik ben je iets moeier, maar zekerrrrr geen kater-like ervaring. Je zet dikke PR's in de sportschool. Daarnaast voel je je niet echt down oid. Ik heb het nou ook genomen en ga zo lekker met mn vriendin naar een lesbie bar Lekker de hele avond bitter lemon drinken, gezellig hebben en meiden regelen

Wil je nog wat weten, pm me maar
                22 jaar, 182 cm, 82 kg en 8,9% vet __________________________________________________ _________________________ Deadlift: 216 kg RDL: 5 x 200 kg FSQ: 115 kg PL SQ: 170 kg Benchpress: 115 kg

Comment

Sommigen kunnen er simpelweg beter tegen dan anderen, persoonlijk ging ik er helemaal van naar de klote. Ga uit, kom rond 6en thuis of slaapt ergens anders en dan kan het helemaal lang duren voor je uberhaubt weet waar je terechtgekomen bent, wordt je nog bezopen wakker en moet je weg naar huis vinden. Komt eindelijk een keer thuis, duikt je bed in, brakke kom, douchen, poging wagen tot eten die mislukt en weer je nest in of op de bank hangen. Woon nu in Brabant en er zijn genoeg gasten hier die 1x per week flink vdk gaan en die nog prima progressie boeken.

GHB anabool verhaal heb ik altijd zo mijn twijfels bij, vind het net zo klinken als sigaretten die je slank houden, goed excuus om het te doen voor jezelf, maar verder?

GHB > Alco qua kosten en sides sowieso dus wat dat betreft, over-dosering lijkt me alleen stuk gevaarlijker (overigens geen ervaring mee wat dat betreft)

Leo was me voor met zijn post
                  The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

Het anabole GHB verhaal heb ik ook uitvoerig zelf getest. Ik ben er achter gekomen dat ELKE keer als ik kneiterveel heb gebruikt, ik de dag erna gigantisch dikke PR's zet op ELKE oefening en als ik het 2 weken vaak gebruik, mn body composition is verbeterd. Meer VVM en minder vet.

Comment

leuk voor jou, ghb is gewoon een drug. dat komt mijn lichaam niet in

en ja alcohol ook maar dat ligt dan net weer ff iets anders
                      sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

GHB neem je niet omdat het drugs is?

Wanneer is iets drugs? Omdat de overheid het zo bestempeld? Komt ook alleen maar omdat er een paar stoephoeren hebben gezegd dat ze zijn gedrogeerd en verkracht, wat overigens volgens een uitgebreid onderzoek en documentaire zwaar overrated is. Daarvoor was het gewoon overal te verkrijgen. Verder is het onvergelijkbaar met de oestrogenendrank (bier).

Dus als de overheid het niet als drugs had bestempeld, had je het niet genomen? De (uit)werking van het goed veranderd er toch niet door?

Conclusie: drogreden

Comment

Originally posted by wzoet View Post
                          leuk voor jou, ghb is gewoon een drug. dat komt mijn lichaam niet in

en ja alcohol ook maar dat ligt dan net weer ff iets anders
                          Originally posted by Leo1988 View Post
                          GHB neem je niet omdat het drugs is?

Wanneer is iets drugs? Omdat de overheid het zo bestempeld? Komt ook alleen maar omdat er een paar stoephoeren hebben gezegd dat ze zijn gedrogeerd en verkracht, wat overigens volgens een uitgebreid onderzoek en documentaire zwaar overrated is. Daarvoor was het gewoon overal te verkrijgen. Verder is het onvergelijkbaar met de oestrogenendrank (bier).

Dus als de overheid het niet als drugs had bestempeld, had je het niet genomen? De (uit)werking van het goed veranderd er toch niet door?

Conclusie: drogreden
                          @wzoet

The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

als je gewoon gbl drinkt converteerd je lichaam het in ghb.. wat wil je nog meer...

Comment

Als ik me debiel heb gezopen ga ik altijd aan de 100% zuurstof de andere dag. ICM met veel vruchtensappen en water ben ik om 11.00 weer het haantje.

Zuurstof is cheap alleen de cilinders en een reduceer of automaat zijn wat prijzig maar het werkt iig wel voor mij.

Zuurstof is je vriend niet bij roken das slecht voor je kapsel
                              vulneratus nec victus

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                                als je gewoon gbl drinkt converteerd je lichaam het in ghb.. wat wil je nog meer...
                                Veel moeilijker te doseren, dan moet je ipv 8 ml, 1 ml nemen ofzo en als onderhoudingsdosis 0,2 ml. Dat kan je gewoon te moeilijk doseren als je uitgaat.

Originally posted by Freeflow View Post
                                Als ik me debiel heb gezopen ga ik altijd aan de 100% zuurstof de andere dag. ICM met veel vruchtensappen en water ben ik om 11.00 weer het haantje.

Zuurstof is cheap alleen de cilinders en een reduceer of automaat zijn wat prijzig maar het werkt iig wel voor mij.

Zuurstof is je vriend niet bij roken das slecht voor je kapsel
                                En alleen zuurstof en vruchtensap kunnen al je kataboolheid niet doen verdwijnen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X