Rijst

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

stop je hem met bakje en al in de magnetron? en puur rijst of ook kip en sperziebonen?
    Ik heb dat wel een paar keer gedaan op mn werk maar is toch een beetje lastig
    en die rare blikken :P

Comment

Originally posted by ajpimp View Post
      stop je hem met bakje en al in de magnetron? en puur rijst of ook kip en sperziebonen?
      Ik heb dat wel een paar keer gedaan op mn werk maar is toch een beetje lastig
      en die rare blikken :P
      Alles bij elkaar gooien. Beetje water erbij om het een beetje smeuig te maken.

En wat een ander daarvan denkt moet je mooi maling aan hebben.
      ความพายายามอยู่ที่ไหน ความสำเร็จอยู่ที่นั้น

Comment

Goh je had de opmerkingen moeten horen en de blikken moeten zien een anderhalf jaar geleden toen ik net begon bij mijn eigen baas. Beetje uitleg erbij en verder geen aandacht aan besteden en ze raken er vanzelf aan gewend.
        "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

ik sta elke ochtend gewoon wat eerder op en maak dan alles voor de hele dag klaar. Deel in plastic bak mee naar werk, rest in pan op fornuis voor als ik thuis kom.

Comment

Op school merken een paar vrienden van mij het wel, aangezien ik eigenlijk nooit meega naar de supermarkt om frikandelbroodjes of chips en energy drank te halen, maarja als ik dan uitleg dat mijn lichaam niets of weinig aan die troep heeft. Denken ze het zal wel.. Een van mijn vrienden zei zelfs dit:"Je lijkt wel een wijf met dit eet ik niet, dat eet ik niet" Tjah toen zei ik jij eet 2 koeken van 400kcal per stuk vol met suikers of een zak chips op per dag.. Ik eet kwark, tonijn, volkoren brood en pinda's. Vraag me toch echt af waar je dikker van wordt bij overconsumptie in beide gevallen. Ik weet namelijk wel zeker dat hij dat zal zijn en niet ik!

Ik red het voorlopig nog met brood qua kh enzo!
            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Pinada View Post
              Goh je had de opmerkingen moeten horen en de blikken moeten zien een anderhalf jaar geleden toen ik net begon bij mijn eigen baas. Beetje uitleg erbij en verder geen aandacht aan besteden en ze raken er vanzelf aan gewend.
              Ik krijg nog dagelijks hatelijke opmerkingen als "visboer" en "volendammer" naar mijn hoofd gesmeten als ik aan mijn blikje tonijn begin op mijn werk.
              Maar ik lach het hardst als zij zich straks met hun dikke bierpens de tering zweten de komende zomer
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Ach, bij mij zijn ze inmiddels zo ver, dat als ik om drie uur nog niks gegeten heb, dat ze vragen: "HĂ©, is je vreetwindow niet al begonnen?". Of "Mag ik een wortel van je, of gaat je schema dan naar de klote?", "Ik ga taart halen, kan ik voor jou iets anders meenemen?".
                "Just because you've always done it that way doesn't mean it's not incredibly stupid."

Comment

Originally posted by yair85 View Post
                  Het is sowieso niet goed voor je koelkast om er warme producten er in te zetten. Inderdaad eerst afkoelen naar kamertemp. en dan in de koelkast.

Je koelkast zal er niet om gaan klagen hoor
                  hooguit zal je zelf gaan klagen om de energie rekening.
                  Als je het antwoord toch al denkt te weten, waarom vraag je het dan ???

Comment

Bedankt voor deze fijne antwoorden! Maar gaan er niet veel voedingswaarden verloren als je het in de magnetron stopt?
                    Still shrinking.

Comment

Originally posted by Unexist View Post
                      Bedankt voor deze fijne antwoorden! Maar gaan er niet veel voedingswaarden verloren als je het in de magnetron stopt?
                      Neen dat niet.

En je kan als je het lekker vind de rijst zo uit de koelkast koud eten.
                      een gladde aal blijft altijd glad.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                      X