Cafeïne tabs zijn goedkoper. Verder kan het echter wel zolang het in je schema past.
Energy Shot
Collapse
X
-
Red Bull voor sporten
Red Bull energy drink is juist ideaal voor sporters als ons!
Ik gebruik het voor, tijdens of achteraf mijn training. Topsporters uit de meest uiteenlopende sporten vertrouwen op de power van Red Bull, dus waarom wij niet?
En het werkt niet alleen op de suikers maar op de combinatie van suikers, lichaamseigen stoffen en cafeïne. Het verbeter je uihoudingsvermogen tijdens piekinspanningen. Red Bull is gewoon onmisbaar bij sportieve prestaties!
Comment
-
Het verbetert je uithoudingsvermogen... juistja...
@Reclamegast boven me: biedt Red bull dan daadwerkelijk een prijsevenredige meerwaarde boven die 30ct-blikjes wat ongeveer hetzelfde smaken? (graag onderbouwing)Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Het is alleen zo jammer dat frisdrank en energy drinks het glazuur van je tanden afrot. En er zijn heel veel gasten die er een stuk of 5-6 per dag drinken. Collega heeft op zijn 27e gehoord nooit meer dat spul te mogen drinken omdat hij geen tandglazuur heeft.
Ik hou het wel lekker bij Super Charge voor de pre-workout boost.
Comment
-
Wat betreft energie en caffeine: cafeine geeft geen energie. Het onderdrukt je moeheid, wat heel wat anders is (zeker wanneer je het over uithoudingsvermogen hebt).
Originally posted by Back2basics View PostBestaat zo`n powershot niet puur uit cafeïne en heel erg veel suiker?? dus energie zal je zeker wel krijgen maar of het goed is dat is een tweede...
En cafeine? Meestal zit er nét 90mg in, wat minder is dan een kop koffie
Originally posted by IJsBlok View Postboost drankjes raad ik af.
zit heel veel rotzooi in!
ik zou zoals hier al wordt gezegt andere sups gebruiken is goedkoper en werkt beter/langer
Originally posted by Falstyr View PostHet is alleen zo jammer dat frisdrank en energy drinks het glazuur van je tanden afrot. En er zijn heel veel gasten die er een stuk of 5-6 per dag drinken. Collega heeft op zijn 27e gehoord nooit meer dat spul te mogen drinken omdat hij geen tandglazuur heeft.
Ik hou het wel lekker bij Super Charge voor de pre-workout boost.
Maargoed, er zijn wel meer producten met een verkeerde zuurtegraad (aangezien dat ervoor zorgt).
Comment
-
2,5L frisdrank op een dag is niet apart. Er zijn meer dan genoeg mensen die niks anders drinken dan Fanta/Cola met een 3-6 blikjes energy drink er nog eens naast. Het is tegenwoordig juist apart als je dit niet doet heb ik de indruk.
Persoonlijk heb ik 1 fles Fanta per 2-3 maanden ofzo en rest alleen water en thee.
Comment
-
waar denk je dat overgewicht door is ontstaan? Ga maar eens een paar uur in een supermarkt staan. Een gemiddeld gezin van 3 personen koopt een shit load aan frisdrank en snoepgoed en andere lege kalorien. En hoeveel er aan fatsoenlijk voer wordt gegeten is steeds minder.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Sumo safety bar goodmorning:
- 20kg 2x12
Erge stretch in hamstrings, hier even aan wennen, dus rustig opbouwen. Meer...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door Robertyhurier@@ Mehmet Oz CBD Gummies This now not handiest guarantees that you acquire the real product but also affords the introduced protection of a 90-day cash-returned...
-
Kanaal: Algemeen
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
2 dagen geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
5 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...6 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
1 week geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -