Energy Shot

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Cafeïne tabs zijn goedkoper. Verder kan het echter wel zolang het in je schema past.
    "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Red Bull voor sporten

Red Bull energy drink is juist ideaal voor sporters als ons!

Ik gebruik het voor, tijdens of achteraf mijn training. Topsporters uit de meest uiteenlopende sporten vertrouwen op de power van Red Bull, dus waarom wij niet?

En het werkt niet alleen op de suikers maar op de combinatie van suikers, lichaamseigen stoffen en cafeïne. Het verbeter je uihoudingsvermogen tijdens piekinspanningen. Red Bull is gewoon onmisbaar bij sportieve prestaties!

Comment

En btw: voor de fanatieke sporters onder ons, je moet echt een keer de e-shot van Red Bull proberen...echt goed spul! Half uurtje voor je training shotje doen, en gaaan..

Comment

Klinkt zeer reclame-achtig.
          "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Het verbetert je uithoudingsvermogen... juistja...

@Reclamegast boven me: biedt Red bull dan daadwerkelijk een prijsevenredige meerwaarde boven die 30ct-blikjes wat ongeveer hetzelfde smaken? (graag onderbouwing)
            Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Het is alleen zo jammer dat frisdrank en energy drinks het glazuur van je tanden afrot. En er zijn heel veel gasten die er een stuk of 5-6 per dag drinken. Collega heeft op zijn 27e gehoord nooit meer dat spul te mogen drinken omdat hij geen tandglazuur heeft.

Ik hou het wel lekker bij Super Charge voor de pre-workout boost.

Comment

Wat betreft energie en caffeine: cafeine geeft geen energie. Het onderdrukt je moeheid, wat heel wat anders is (zeker wanneer je het over uithoudingsvermogen hebt).

Originally posted by Back2basics View Post
                Bestaat zo`n powershot niet puur uit cafeïne en heel erg veel suiker?? dus energie zal je zeker wel krijgen maar of het goed is dat is een tweede...
                Bevat niet meer suiker dan een cola of andere frisdrank. En dan heb je nog altijd de light variant.

En cafeine? Meestal zit er nét 90mg in, wat minder is dan een kop koffie

Originally posted by IJsBlok View Post
                boost drankjes raad ik af.
                zit heel veel rotzooi in!
                ik zou zoals hier al wordt gezegt andere sups gebruiken is goedkoper en werkt beter/langer
                Niemand kan alleen zeggen wat voor rotzooi erin zit. Veel verder dan 'tjah, kankerverwekkend' komen de meeste mensen niet

Originally posted by Falstyr View Post
                Het is alleen zo jammer dat frisdrank en energy drinks het glazuur van je tanden afrot. En er zijn heel veel gasten die er een stuk of 5-6 per dag drinken. Collega heeft op zijn 27e gehoord nooit meer dat spul te mogen drinken omdat hij geen tandglazuur heeft.

Ik hou het wel lekker bij Super Charge voor de pre-workout boost.
                Opzich zou je daar geen (of veel minder) last van moeten hebben als je met een rietje drinkt.
                Maargoed, er zijn wel meer producten met een verkeerde zuurtegraad (aangezien dat ervoor zorgt).

Comment

En wie gaat nu realistisch gezien de moeite nemen om via een rietje te drinken? De meesten denken dat het hun toch niet zal overkomen tot ze na 10 jaar van hun tandarts te horen krijgen geen red-bull e.d. meer mogen drinken.

Comment

Realistisch gezien?
                    Hoeveel frisdrank moet je wel niet drinken, om het zover te laten komen? 2,5L per dag?
                    Mensen die 2,5L frisdrank per dag drinken lijken me op zn minst al een beetje apart.

Comment

white flood, hell no

Comment

2,5L frisdrank op een dag is niet apart. Er zijn meer dan genoeg mensen die niks anders drinken dan Fanta/Cola met een 3-6 blikjes energy drink er nog eens naast. Het is tegenwoordig juist apart als je dit niet doet heb ik de indruk.

Persoonlijk heb ik 1 fles Fanta per 2-3 maanden ofzo en rest alleen water en thee.

Comment

Dat is dan 1050kcal uit cola, en 345 - 690 van energiedrink. Dat is bijna een gemiddelde dagbehoefte uit drinken.
                          Als dat standaard zou zijn, zou overgewicht een nog groter probleem zijn dan het al is. Het lijkt me nogal sterk dat het klopt.

Comment

waar denk je dat overgewicht door is ontstaan? Ga maar eens een paar uur in een supermarkt staan. Een gemiddeld gezin van 3 personen koopt een shit load aan frisdrank en snoepgoed en andere lege kalorien. En hoeveel er aan fatsoenlijk voer wordt gegeten is steeds minder.

Comment

een kan denk ik geen kwaad maar er staan wel waarschuwingen op die dingen zelf dat je er niet meerdere achter elkaar mag nemen dus dat zegt wel genoeg
                              "There is a difference between knowing the path and walking the path."
                              Bruce Lee

Comment

Wat ik zo geweldig vind is van die gasten bij mij op de sportschool die redbull tijdens de training drinken.

GEWELDIG...lol
                                http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X