voedingssschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Mijn stats zijn:1.82m 86 kg 14BF
    deze stats zijn correct?

Comment

ja dit moet het zo een beetje zijn idd

Comment

je bent in een bulk..
        wat is je kcal behoefte?
        schrijf de kcal (die je binnenkrijgt) even bij de kev aub.

hoelang hanteer je dit schema, want als je al 2kg bent afgevallen is dat wel ff belangrijk te weten

Comment

doe dit nu net een week.
          K:760 kcal
          E:1080 kcal
          V:900 kcal
          Totaal:2740 kcal

Comment

heb overigens nog nooit zoveel vetten gegeten dus misschien dat het daar aan ligt

Comment

Originally posted by IMMORTAL View Post
              doe dit nu net een week.
              K:760 kcal
              E:1080 kcal
              V:900 kcal
              Totaal:2740 kcal
              ok, en je bent voor deze week 2kg afgevallen, of deze week 2kg afgevallen?

en wat is je behoefte van kcal?
              bij een bulk 500kcal boven behoefte..

Comment

ik ben met dit schema dus deze week 2 kg afgevallen.
                vorig jaar zat ik het hele jaar op zo een 4000 kcal maar met weinig vet
                en het leek me trainer beter om nu de vetten op te gaan voeren en de kh naar beneden te gooien
                ik dacht het zal wel goed zijn, maar zie nu idd dat het best laag in de kcal is dan wat ik gewent bent, dat komt omdat er in groenten bijne geen kcal zitten.
                mijn behoefte zou 3000kcal moeten zijn.

Comment

maar wat vinden jullie nu van dit voedingsschema?

Comment

ik ben met dit schema dus deze week 2 kg afgevallen.
                    vorig jaar zat ik het hele jaar op zo een 4000 kcal maar met weinig vet
                    en het leek me trainer beter om nu de vetten op te gaan voeren en de kh naar beneden te gooien
                    ik dacht het zal wel goed zijn, maar zie nu idd dat het best laag in de kcal is dan wat ik gewent bent, dat komt omdat er in groenten bijne geen kcal zitten.
                    mijn behoefte zou 3000kcal moeten zijn.
                    Als je behoefte 3000 kcal is en je doel spiermassa aankomen is moet je 20% boven je behoefte zitten, dus 3600 kcal.
                    Je k/e/v verhoudingen waren goed dus de eiwitten en vetten kan je zo laten, zou echter wel je kh's verhogen tot je aan de 3600 kcal zit, misschien kan je je vetten ook wel opvoeren naar 120 gr.
                    Ik mis ook visolie/vetten, neem voldoende daarvan.

Verder zou ik de pindakaas vervangen voor ongezouten pinda's of beter cashew/walnoten.

De eerste maaltijd moet bestaan uit snelle eiwitten en kh's en geen vetten. Dit omdat vetten de opname van eiwitten vertragen en in de ochtend wil je de eiwitten snel opgenomen hebben.

voor het trainen een scoop whey en eventueel wat kh's maar geen vetten, dit ook vanwege de vertraagde opname van eiwitten die je bij de training juist nodig hebt.

Na de training dextro, gevolgd door eiwitten en na een uurtje kh's.

Voor het slapen nog wat langzame eiwitten met wat vetten, eiwitten heb je nodig tijdens je slaap.

de rest van je voedingschema invullen tot aan de 3600 kcal, val je hiermee nog af, voer dan je kcalls verder op.
                    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                    There is no failure except in no longer trying

Comment

maar wat vinden jullie nu van dit voedingsschema?
                      nou ja, je valt af tijdens een bulk... vul de rest zelf maar in

Comment

oke dan dan ik ga hier zeker wat mee doen denk dat ik de kh op ga hogen met meer havermout en idd de vetten zorgen voor een vertraagde opname van de eiwitten dus dat is ook een hele goeie!
                        Thnx!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X