gleke's log

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• net snel rug getraind..
    geen DL gedaan omdat ik sowieso zou moeten kotsen, ik ben trouwens pissed omdat ik deze ochtend voor men ***** school voor niets zo vroeg heb opgestaan. Daardoor nog steeds erg verkouden met af en toe braakneigingen, bijgevolg trok men eten op niet veel de laatste dagen..
    Ik heb trouwens onlangs zelf straps gemaakt en ze werken heerlijk..

DB row
    12x22kg
    12x32kg
    12x42kg
    10x42kg

optrekken
    12 bw + 6 xreps
    11 bw

shrugs
    2x12x100kg

hammercurls
    10x18kg
    8x18kg

dan nog een oefening voor midden schouders, standing cable row ofzo iets.. heb ik 2 keer gedaan

dan nog biceps isolatie oefening, gewoon, het was maanden geleden dat ik die gedaan had, wou ik nog eens doen..

biceps cable curl
    12x40kg
    8x50kg

Heeft in totaal ongeveer 25 minuten geduurd.. nu snel in bed, hopenlijk morgen eindelijk beter zodat ik deftig borst kan trainen.. te rusten BN'ers!!
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

• daarnet borst en triceps gedaan
      ging veel beter dan verwacht..
      ik had nog veel spierpijn in biceps en rug, blijkbaar niet zoveel last van gehad.. Daarom had ik ook zoveel pussy gewichten genomen, wat toch veel meer mocht zijn blijkbaar.. maar toch best geslaagde training..

BP
      12x36
      12x56
      12x70 --> ik dacht dat ik bij 70 zelfs maar tot 6 ofzo ging kunnen, maar ging echt vlot
      7x80

incline BP
      12x50 --> zo easy
      11x60

low incline cable flyes
      12x15 kg (opgestoken gewicht, ik weet niet hoeveel het exact is als je het vergelijkt met vb dumbells)
      9x17kg

triceps isolatie oefeningkje
      rope pull down
      12x32
      11x32

daarna nog eens 4 km gaan lopen..

zondag staat benen en buik op het programma

Comment

• Ben net nog toertje gaan lopen. Had er eens zin in.
        Ging echt goed, hoog tempo en geen last van benen.

Door school en die **** onregelmatigheden ben ik ondertussen op 1,5 weken tijd reeds 2 kg kwijt.
        Ga het dus anders aanpakken, tijdens het weekend dirty bulk en tijdens de week op onderhoud en als het niet anders kan lichte cut.

owjah en de training van zondag benen, ging best goed.
        Waren geen speciaal hoge gewichten, maar ben best tevreden.

Comment

• Vanavond rug en biceps trainen, zie het helemaal zitten

deze ochtend ook men ontbijt eruit 'gesmeten'..
          eventueel men ontbijt toch wat veranderen, heb wel vaker braakneigingen sochtens, maar kan ze meestal wel bedwingen.
          zonde van al die verloren kcal

heb ik ondertussen wel weer goed gemaakt

Comment

• tijdje geleden rug enzo getraind..
            vandaag borst en triceps, gewichten leken nergens op.
            Wel gigantische pomp, weet niet echt wat ik er van moet denken.
            We zien de volgende keer wel wat het geeft.
            Nu snel in bed, morgen er weeral vroeg uit (school).
            te rusten

Comment

• ok, even updatje, vanaf volgende woensdag ga ik men trainingen ook echt weer loggen denk ik.
              gisteren rug getraind, ging echt lekker, pendlay row ging echt goed enzo..
              vandaag borst getraind en triceps, heerlijk gewoon.
              Met men voeding gaat het ook helemaal goed
              vandaag al 2 liter chocomelk binnen en rond 2-3 liter melk, 150 gram tonijn, 100 gram kip, pak kaas, boordjes, whey... gaat echt helemaal goed
              straks nog wat melk binnen gieten en kwark eten en nog olijf olie shotjes.
              De 75 kg komt steeds dichterbij, tijdje geleden stond ik volledig droog (max 6% bf, zou me niet verwonderen moest ik op 5 zat ofzo) op 71kg.
              Biceps en triceps gaan echt traag tot bijna niet voorruit, rug gaat dan weer met gigantische sprongen vooruit.
              Morgen staan benen op programma en zondag nogmaals rug om af te sluiten.
              Dan 2 dagen rust.
              Nu nog even chillen met filmpje
              Last edited by gleke; 08-10-2010, 19:50.

Comment

• Net terug van paar winkels, heb nog een goed boek over sportvoeding gekocht.
                Staan veel interessante grafieken in etc.
                Sinds ik echt zwaar bulk heb ik veel minder/gaan last meer van spierpijn de dag na men training..

Comment

• net gedaan met benen trainen, gadver, wat een heerlijke workout!!
                  o.a. supersets van squat en leg extensions, ging helemaal goed
                  nu nog rustig avondje, morgen rug trainen!!
                  ow, ik zie nu pas men typfout in de bovenstaande post, gaan moet natuurlijk geen zijn :/

Comment

• Waarom zou je squat met leg extensions combineren als je nog niet zo heel veel squat (uberhaubt al niet echt supercombo) laatste wat je wilt is vermoeid gaan squatten lijkt me?
                    The internet, SERIOUS business!

Fallus; nee dombo als je dit al niet snapt wtf heb je al die tijd gedaan op dit forum? ~Fal, ik zat voornamelijk in de jailbait topic

Comment

• Originally posted by Yawgmoth View Post
                      Waarom zou je squat met leg extensions combineren als je nog niet zo heel veel squat (uberhaubt al niet echt supercombo) laatste wat je wilt is vermoeid gaan squatten lijkt me?
                      De gewichten maken me nu even helemaal niets uit, gewoon de spiervezels helemaal uitputten, voor mij werkte het in elk geval zeer goed..
                      Ga ik even maandje doen en dan zien we wel weer, ik heb 3 van zulke sets kunnen doen en daarna kon ik niet meer recht staan.

even lekkere song:
                      YouTube - Stemm - Face the pain + lyrics

Comment

• vandaag rug getraind, was echt helemaal kut, wel gigantische pomp bij biceps, maar gewichten voor rug waren echt kut..
                        al hele week door school vroeg moeten opstaan en vandaag slechts enkele maaltijden kunnen hebben door lange lesdagen
                        werd tijdens men oefening al snel misselijk en draaierig..
                        morgen normaal borst, eens zien wat dat geeft.

Comment

• net borst en triceps op de pijnbank gelegd. Ik kreeg bij bench al snel veel last van pols, waardoor gewichten bij flat bench maar kut waren. Ook heb ik de indruk (weet het zeker) dat triceps erg veel achter lopen, bij bench voel ik enkel triceps, terwijl borst het easy aankan. Schema was: BP, incline BP, low incline cable flyes, dan triceps van roely (damn wat gaan men triceps er lekker op).

owjah, bulk gaan vandaag weer goed, na 2 dagen spijtig genoeg te cutten..
                          Last edited by gleke; 14-10-2010, 18:40.

Comment

• al eventjes gedaan met been training, ging best lekker, enkel zijn men ellebogen kapot door een val.
                            Heb ik bij beentraining weinig tot geen last van gehad, hopenlijk tegen zondag in orde voor rug training.
                            Tijdens training nog litertje chocomelk binnengegoten. Straks nog wat whey en havermout.

Comment

• net gedaan met rug/biceps workout..
                              gewichten gingen gemakkelijk de lucht in armen waren nog nooit zo breed, ben dus tevreden na deze workout..
                              nu nog efjes rustig aandoen, wat eten en vroeg in bed.

Comment

• daarnet wel goeie training triceps /borst gehad
                                BP en incline BP was wel kwa gewichten helemaal kut..
                                borst had na low incline cable flyes wel heerlijke pomp, en triceps worden ook steeds breder, zal dan toch nog goed komen..

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X